pitääkö huhu paikkansa ,tulli merkkaa tuloajan autopaperiin ja valvoo paluuta suomeen. tietoa please.
4 tuntia venäjällä?
24
1114
Vastaukset
- kävijä
Huhu ei pidä paikkaansa.
- Putin viipurista
Kyseessa tietenkin venajantulli (suomentullilla vahan toisenlainen systeemi)ja kylla tulliselvitykseen ylakulmaan kirjoitetaan kellonaika seka lyodaan leima viela paalle,tanapaivana ei valvo viela mitenkaan,miten sitten huomenna,hui snaju?Tama keskustelu kuuluis matkailusivustolle yleista venajasta osastoon
- ruski idioot...
ja opettele sinä kirjoittamaan...putin perseestä.
- tankilla kävijä
Autolappu luukulla laitetaan kellonaika paperin yläkulmaan toistaiseksi ei ole munkaan tietoon tullut mitään aikarajaa mikä pitäisi viettää reissussa, mäkin olen vaan käynny tankilla
- 909090huhuu
Ei la ainakaan kukaan "käskenyt" olla 4h, ja kuulemma määräys tai kehotus oli tullut SUOMEN tullilta, jotta näin, ei taida suomibensa mennä kaupaksi...oikeusvaltio on oikeusvaltimo...
- bmwtunaja haminast
Juu, miäkin kuulin rajahovis et suomen tull oli pyytääny, suorastaa määränny, venäjän tullii merkkaamaan kellonaikoja venäläisii proopuskoihin. suomen tulli vissii rupeaa kattoo sitten venäläisii deklaraatiolappui. tähä saakka miä olen luullu, et niitä on vaalimaal kiinnostanu lähin toi 20 tuntia et voi tuua viunaa. mut vissii se on uskottava et ne on pyytäny venäläisii vahtii neljää tuntii. onkohan tää 4 tuntii ihan pelkästää vaa haminan tankkaajille suunnattu juttu
- biubau
bmwtunaja haminast kirjoitti:
Juu, miäkin kuulin rajahovis et suomen tull oli pyytääny, suorastaa määränny, venäjän tullii merkkaamaan kellonaikoja venäläisii proopuskoihin. suomen tulli vissii rupeaa kattoo sitten venäläisii deklaraatiolappui. tähä saakka miä olen luullu, et niitä on vaalimaal kiinnostanu lähin toi 20 tuntia et voi tuua viunaa. mut vissii se on uskottava et ne on pyytäny venäläisii vahtii neljää tuntii. onkohan tää 4 tuntii ihan pelkästää vaa haminan tankkaajille suunnattu juttu
suomen tullille ei kuulu mitä venäjän roopuskassa on merkattu kellonajat. minua pitivät 4,15h venäjän tullissa että tuli aika täyteen.tänä aamuna klo.4.n jälkeen.
- tulli julli
biubau kirjoitti:
suomen tullille ei kuulu mitä venäjän roopuskassa on merkattu kellonajat. minua pitivät 4,15h venäjän tullissa että tuli aika täyteen.tänä aamuna klo.4.n jälkeen.
monta tullimiestä piteli oliko raudat käsissä
- kakerandeliiin
biubau kirjoitti:
minulla sama homma. käännyttivät takasin. sanoivat jos ennen 4 tunnin täyttymistä yrittää niin lähtö vyborg ja iiisooo problem sinulla.
- Rymy Martin
kakerandeliiin kirjoitti:
minulla sama homma. käännyttivät takasin. sanoivat jos ennen 4 tunnin täyttymistä yrittää niin lähtö vyborg ja iiisooo problem sinulla.
Joo, mulla sama, paitti et ois ollu Pietarin keikka. Kulkematta terijoen kautta.
Sanovat viel et, jos vaihtaa veikoil rahat ja ostaa 5 cd:tä, ni saa sellasen kupongin
et pääsee tullis jonon OHI!!!! Bolshoi problem vaihtu kuitenki "maalinkii", kun yya
merkeissä antoi oltermanni juusto paketin (1kg) rajalla vaivihkaa passinkattojalle.
Sen jälkee kyl homma toimi......!
- viisumi1
Kiitos tiedosta jotain sellaista odotinkin kun kelloaika merkitään tullipaperiin.
- menitte halpaan
Aprillipila, autolappuja ei ole ollut moneen vuoteen käytössä.
- rupulirapu
kyl ne laitto sen ajan muttei sil mitää merkitystä toistaseks ainakaa ollu..
- Iso-Raimo
Venäjän lehdissä( Vyborg Gazette) on ollut puhetta suomalaisturistien lyhyistä matkoista eli tankkausmatkoihin puututaan viranomaistoimin. Laki astuu voimaan aikaisintaan vuodenvaihteessa. Kyllä itseänikin tuollainen laki inhottaa mutta minkäs teet. Lehden mukaan suomalaisten matkojen minimipituudeksi on kaavailtu neljää tuntia, tuo on siis vasta suunniteltu aika mutta tuskin lyhyempi riittää.
Nyt kyllä korpeaa! - joko kohta?
Iso-Raimo kirjoitti:
Venäjän lehdissä( Vyborg Gazette) on ollut puhetta suomalaisturistien lyhyistä matkoista eli tankkausmatkoihin puututaan viranomaistoimin. Laki astuu voimaan aikaisintaan vuodenvaihteessa. Kyllä itseänikin tuollainen laki inhottaa mutta minkäs teet. Lehden mukaan suomalaisten matkojen minimipituudeksi on kaavailtu neljää tuntia, tuo on siis vasta suunniteltu aika mutta tuskin lyhyempi riittää.
Nyt kyllä korpeaa!Astuu voimaan milloin mitenkin, riippuen kirjoittajan mielenterveydestä.Vapuksi pitäisi tulla jo kuulemma.
- pikku-pena tankilla
Iso-Raimo kirjoitti:
Nyt kyllä korpeaa!Laita linkki noihin lehtiihin, käyn lukemassa.
- Nyrkkeilijä
1.5 2012..alkaen tulee suomen tullin käytäntö..20 tuntia oltava venäjällä että saa tuoda bensaa suomeen..Wärtsilässä jo jonkun aikaa venäläiset sakottaneet jos on alle kaksi tuntia venäjällä..
- haminan rouva...
se on oikei pääsee niistä vanhoista kaikki tietävistä kuselle haisevista eläkläis ukoista eroon ja jää suomeen nekin vero eurot..
- sasha denov
tullialueen päällikkl kertoi, että tämä rajoitus koskee vain lähellä rajaa asuvia. Pitkänmatkalaisilla ei ole rajoituksia kun kokonaisaika on jo niin pitkä. Eli haminalaisten pitää olla 4h kun taas kotkalaisilla ei ole aikarajaa.
- vittu että on kivaaa
mulla on ihan sairaan komee iso mersu oikee hopea väri ja kaikki ja tienaan ahtaajana aivan vitu.sti rahaa mut matka on pitkä kotkaan ajaa siks tankkaan rysiissä halpaa bensaa ja röökit sauna kaljat haen samalla yleensä oon viikonloppusin niin päissäni että mulla on kuski.mut näin se homma etenee.
- Onkohan noin?????
Tiiätkö mitä, mä en tienaa enkä ole ahtaaja mut ei se mua haittaa! Pidä lippu korkealla!
- 2-4H
http://www.esaimaa.fi/Online/2012/04/13/Autoilijoiden aikakontrolli kiristyi Venäjän rajalla/2012113246291/4
- impsulli
kyllä sitä täytyy olla ja nostetaan kuulemma 6 tuntiin, sano tänään kun jonotin 7h takaspäin.
- Bensaa
http://www.esaimaa.fi/Online/2012/04/13/Venäjän rajan aikamerkinnän syy selvisi/2012113257304/4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575825Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773123Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232320No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402045- 191938
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61589Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191201Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah791057