Inhoatko sä mua?

monista sellaisista

jos sulla semmoinen tunne,että mä oisin jotenki vedättänyt sua.Kyl mä vähän tykästyin,mutta se tunne on hiipunut erinäisistä syistä.

23

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No laita nyt

      ihmeessä keltä kysyt .

    • inhoan

      inhoan, olet kuvottava, vähäjärkinen m

    • Oii,oi

      EI ole hyväksi tallata toista, varsinkaan ylämäessä
      kun se samanen tulee vastaan sit alamäessä!!

      • -ed

        jatkan sen verran viellä,että en inhoa ketään,pahempaakin on tullut koettua.


    • .....

      voit miettiä omaa käytöstäsi.. en erityisesti pidä!

      • ok.

        alotus ei ollut multa mutta kiitos tiedosta.


      • :??

        Mikä nyt mielesi niin pahoitti, vai oletko vain herkkänahka?


    • paskiainep

      et mulle mitään merkitse joten ei mitään väliä .haista paska

      • käytäydyt kun hor...

        haist sää vittu!


    • yksnainen.

      Ei ,minulla on ollut samanlainen tunne sua kohtaan että luulisit myös mua vedättäjäksi,miksi ei asioita voi nähdä siinä valossa ,miten ne ovat IRL

      • Mä en inhoa

        sua koska en tiedä edes kuka olet. Ainoa ihminen joka on herättänyt jonkinlaista
        inhonsekaista hämmennystä on kyllä eräs mies. Kurssikaveri joka on todella
        kummallinen tapaus. Toivoisin ettei mun tarvitsisi olla missään tekemisissä.


    • :/

      mä olen yksinäinen ja masentunut, ei mene mun elämä yhtään niinkun haluaisin....

      • sitä ei kai

        kysytty vaan ihan jotain muuta.


      • inhottava

        aloita uusi Tarina


      • sivusta.
        sitä ei kai kirjoitti:

        kysytty vaan ihan jotain muuta.

        Kylmä vastaus ,eikä sunkaan ole pakko kommentoida .


      • täällä saa
        sivusta. kirjoitti:

        Kylmä vastaus ,eikä sunkaan ole pakko kommentoida .

        kommentoida vaikka joka viestiin. ja tottahan toi oli.


      • senkun.
        täällä saa kirjoitti:

        kommentoida vaikka joka viestiin. ja tottahan toi oli.

        taidat itse olla yksinäinen ja masentunut??


      • en sinne
        senkun. kirjoitti:

        taidat itse olla yksinäinen ja masentunut??

        päinkään.


      • .
        en sinne kirjoitti:

        päinkään.

        pitääkö aina sanoa viimeinen sana.
        onko tyylisi sellainen.


    • kauankesti

      Vedätys on huomattu.

    • Asioista vois puhua

      Mitä väliä sillä sitten enää on, inhoaako toinen vai ei, jos tunne kerran on hiipunut. Ei sitten taidakaan olla täysin hiipunut.

    • kaikki on ok

      En inhoa. Ymmärrän 100%. Ei mitään negatiivista tule mieleeni sinusta.

    • olit paha

      Juoruilusi ja haukkumisesi sai kaiken muuttumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe