jos sulla semmoinen tunne,että mä oisin jotenki vedättänyt sua.Kyl mä vähän tykästyin,mutta se tunne on hiipunut erinäisistä syistä.
Inhoatko sä mua?
23
302
Vastaukset
- No laita nyt
ihmeessä keltä kysyt .
- inhoan
inhoan, olet kuvottava, vähäjärkinen m
- Oii,oi
EI ole hyväksi tallata toista, varsinkaan ylämäessä
kun se samanen tulee vastaan sit alamäessä!!- -ed
jatkan sen verran viellä,että en inhoa ketään,pahempaakin on tullut koettua.
- .....
voit miettiä omaa käytöstäsi.. en erityisesti pidä!
- ok.
alotus ei ollut multa mutta kiitos tiedosta.
- :??
Mikä nyt mielesi niin pahoitti, vai oletko vain herkkänahka?
- paskiainep
et mulle mitään merkitse joten ei mitään väliä .haista paska
- käytäydyt kun hor...
haist sää vittu!
- yksnainen.
Ei ,minulla on ollut samanlainen tunne sua kohtaan että luulisit myös mua vedättäjäksi,miksi ei asioita voi nähdä siinä valossa ,miten ne ovat IRL
- Mä en inhoa
sua koska en tiedä edes kuka olet. Ainoa ihminen joka on herättänyt jonkinlaista
inhonsekaista hämmennystä on kyllä eräs mies. Kurssikaveri joka on todella
kummallinen tapaus. Toivoisin ettei mun tarvitsisi olla missään tekemisissä.
- :/
mä olen yksinäinen ja masentunut, ei mene mun elämä yhtään niinkun haluaisin....
- sitä ei kai
kysytty vaan ihan jotain muuta.
- inhottava
aloita uusi Tarina
- sivusta.
sitä ei kai kirjoitti:
kysytty vaan ihan jotain muuta.
Kylmä vastaus ,eikä sunkaan ole pakko kommentoida .
- täällä saa
sivusta. kirjoitti:
Kylmä vastaus ,eikä sunkaan ole pakko kommentoida .
kommentoida vaikka joka viestiin. ja tottahan toi oli.
- senkun.
täällä saa kirjoitti:
kommentoida vaikka joka viestiin. ja tottahan toi oli.
taidat itse olla yksinäinen ja masentunut??
- en sinne
senkun. kirjoitti:
taidat itse olla yksinäinen ja masentunut??
päinkään.
- .
en sinne kirjoitti:
päinkään.
pitääkö aina sanoa viimeinen sana.
onko tyylisi sellainen.
- kauankesti
Vedätys on huomattu.
- Asioista vois puhua
Mitä väliä sillä sitten enää on, inhoaako toinen vai ei, jos tunne kerran on hiipunut. Ei sitten taidakaan olla täysin hiipunut.
- kaikki on ok
En inhoa. Ymmärrän 100%. Ei mitään negatiivista tule mieleeni sinusta.
- olit paha
Juoruilusi ja haukkumisesi sai kaiken muuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437