En ymmärtänyt silloin

vaalealta naiselta

kuinka paljon välitit. Aina ajattelit parastani ja uhosit muita vastaan. Ihmettelin silloin sitä bongausta, mutta nyt se on selvinnyt. Olet aina rakastanut minua. Ehkä tilanne muuttuu, enhän ole vielä edes kihloihin mennyt.

11

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi voi

toivottavasti oli aprillipila, ei kai noin tyhmää voi olla ?

• ***i

Muutetaan vaikka ulkomaille kahdestaan! Saatais molemmat sieltä duunii kun hallitaan hyvin tää enkkukin

• ap.

Miksi ei, olen aina haaveillut muutosta ulkomaille! Ja nimenomaan niin että menisi sinne töihin. Ja mikä parasta, sun kanssa. Kielitaito ei ole ongelma. Osaan enkkua varmaan paremmin kuin suomea

• ***i
        ap. kirjoitti:

Miksi ei, olen aina haaveillut muutosta ulkomaille! Ja nimenomaan niin että menisi sinne töihin. Ja mikä parasta, sun kanssa. Kielitaito ei ole ongelma. Osaan enkkua varmaan paremmin kuin suomea

Nyt kun vielä livenä uskallettais tästä keskustella. Ehkä mä joku aamu lomani jälkeen otan sut ihanaiseni ja tarjoan aamupalan ja sanon let´s go hani...

• :))
        ***i kirjoitti:

Nyt kun vielä livenä uskallettais tästä keskustella. Ehkä mä joku aamu lomani jälkeen otan sut ihanaiseni ja tarjoan aamupalan ja sanon let´s go hani...

siinä sitä onkin ylläriä kun täällä vieraan kanssa sopii asiat ja sitten kun ne selvii ...

• ***i
        :)) kirjoitti:

siinä sitä onkin ylläriä kun täällä vieraan kanssa sopii asiat ja sitten kun ne selvii ...

Mä otan riskin että just se mun vaalea kaunotar tänne kirjoittelee, kielitaitokin täsmää ja kaikki bongaus jutut :-) Otan riskin

• aurinkoa ja onnea
        ***i kirjoitti:

Mä otan riskin että just se mun vaalea kaunotar tänne kirjoittelee, kielitaitokin täsmää ja kaikki bongaus jutut :-) Otan riskin

Rakkaudessa on otettava riskejä! Onnea sinulle ***i ja vaalea nainen! Ansaitsette rakkautenne ja onnea myös muutosta ulkomaille

• jotain tarinaakehiin
        ***i kirjoitti:

Voitteko antaa pientä "näyttöä siitä teidän hyvästä englaninkielen taidostanne ?

• s....
        aurinkoa ja onnea kirjoitti:

Rakkaudessa on otettava riskejä! Onnea sinulle ***i ja vaalea nainen! Ansaitsette rakkautenne ja onnea myös muutosta ulkomaille

en itse pystyisi jättämään lapsiani tässä vaiheessa, hui tulisi liian Ikävä

• ***i
        jotain tarinaakehiin kirjoitti:

Voitteko antaa pientä "näyttöä siitä teidän hyvästä englaninkielen taidostanne ?

Mä käyn hänen kanssaan läpi tätä enkkua ja muuta kielitaitoa

• enkut,
        ***i kirjoitti:

Mä käyn hänen kanssaan läpi tätä enkkua ja muuta kielitaitoa

:D Ihan rauhassa vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2160
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      180
      1941
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      855
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe