kuinka paljon välitit. Aina ajattelit parastani ja uhosit muita vastaan. Ihmettelin silloin sitä bongausta, mutta nyt se on selvinnyt. Olet aina rakastanut minua. Ehkä tilanne muuttuu, enhän ole vielä edes kihloihin mennyt.
En ymmärtänyt silloin
11
150
Vastaukset
- No voi voi
toivottavasti oli aprillipila, ei kai noin tyhmää voi olla ?
- ***i
Muutetaan vaikka ulkomaille kahdestaan! Saatais molemmat sieltä duunii kun hallitaan hyvin tää enkkukin
- ap.
Miksi ei, olen aina haaveillut muutosta ulkomaille! Ja nimenomaan niin että menisi sinne töihin. Ja mikä parasta, sun kanssa. Kielitaito ei ole ongelma. Osaan enkkua varmaan paremmin kuin suomea
- ***i
ap. kirjoitti:
Miksi ei, olen aina haaveillut muutosta ulkomaille! Ja nimenomaan niin että menisi sinne töihin. Ja mikä parasta, sun kanssa. Kielitaito ei ole ongelma. Osaan enkkua varmaan paremmin kuin suomea
Nyt kun vielä livenä uskallettais tästä keskustella. Ehkä mä joku aamu lomani jälkeen otan sut ihanaiseni ja tarjoan aamupalan ja sanon let´s go hani...
- :))
***i kirjoitti:
Nyt kun vielä livenä uskallettais tästä keskustella. Ehkä mä joku aamu lomani jälkeen otan sut ihanaiseni ja tarjoan aamupalan ja sanon let´s go hani...
siinä sitä onkin ylläriä kun täällä vieraan kanssa sopii asiat ja sitten kun ne selvii ...
- ***i
:)) kirjoitti:
siinä sitä onkin ylläriä kun täällä vieraan kanssa sopii asiat ja sitten kun ne selvii ...
Mä otan riskin että just se mun vaalea kaunotar tänne kirjoittelee, kielitaitokin täsmää ja kaikki bongaus jutut :-) Otan riskin
- aurinkoa ja onnea
***i kirjoitti:
Mä otan riskin että just se mun vaalea kaunotar tänne kirjoittelee, kielitaitokin täsmää ja kaikki bongaus jutut :-) Otan riskin
Rakkaudessa on otettava riskejä! Onnea sinulle ***i ja vaalea nainen! Ansaitsette rakkautenne ja onnea myös muutosta ulkomaille
- jotain tarinaakehiin
***i kirjoitti:
Voitteko antaa pientä "näyttöä siitä teidän hyvästä englaninkielen taidostanne ?
- s....
aurinkoa ja onnea kirjoitti:
Rakkaudessa on otettava riskejä! Onnea sinulle ***i ja vaalea nainen! Ansaitsette rakkautenne ja onnea myös muutosta ulkomaille
en itse pystyisi jättämään lapsiani tässä vaiheessa, hui tulisi liian Ikävä
- ***i
jotain tarinaakehiin kirjoitti:
Voitteko antaa pientä "näyttöä siitä teidän hyvästä englaninkielen taidostanne ?
Mä käyn hänen kanssaan läpi tätä enkkua ja muuta kielitaitoa
- enkut,
***i kirjoitti:
Mä käyn hänen kanssaan läpi tätä enkkua ja muuta kielitaitoa
:D Ihan rauhassa vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801941- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701