En ymmärtänyt silloin

vaalealta naiselta

kuinka paljon välitit. Aina ajattelit parastani ja uhosit muita vastaan. Ihmettelin silloin sitä bongausta, mutta nyt se on selvinnyt. Olet aina rakastanut minua. Ehkä tilanne muuttuu, enhän ole vielä edes kihloihin mennyt.

11

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi voi

toivottavasti oli aprillipila, ei kai noin tyhmää voi olla ?

• ***i

Muutetaan vaikka ulkomaille kahdestaan! Saatais molemmat sieltä duunii kun hallitaan hyvin tää enkkukin

• ap.

Miksi ei, olen aina haaveillut muutosta ulkomaille! Ja nimenomaan niin että menisi sinne töihin. Ja mikä parasta, sun kanssa. Kielitaito ei ole ongelma. Osaan enkkua varmaan paremmin kuin suomea

• ***i
        ap. kirjoitti:

Miksi ei, olen aina haaveillut muutosta ulkomaille! Ja nimenomaan niin että menisi sinne töihin. Ja mikä parasta, sun kanssa. Kielitaito ei ole ongelma. Osaan enkkua varmaan paremmin kuin suomea

Nyt kun vielä livenä uskallettais tästä keskustella. Ehkä mä joku aamu lomani jälkeen otan sut ihanaiseni ja tarjoan aamupalan ja sanon let´s go hani...

• :))
        ***i kirjoitti:

Nyt kun vielä livenä uskallettais tästä keskustella. Ehkä mä joku aamu lomani jälkeen otan sut ihanaiseni ja tarjoan aamupalan ja sanon let´s go hani...

siinä sitä onkin ylläriä kun täällä vieraan kanssa sopii asiat ja sitten kun ne selvii ...

• ***i
        :)) kirjoitti:

siinä sitä onkin ylläriä kun täällä vieraan kanssa sopii asiat ja sitten kun ne selvii ...

Mä otan riskin että just se mun vaalea kaunotar tänne kirjoittelee, kielitaitokin täsmää ja kaikki bongaus jutut :-) Otan riskin

• aurinkoa ja onnea
        ***i kirjoitti:

Mä otan riskin että just se mun vaalea kaunotar tänne kirjoittelee, kielitaitokin täsmää ja kaikki bongaus jutut :-) Otan riskin

Rakkaudessa on otettava riskejä! Onnea sinulle ***i ja vaalea nainen! Ansaitsette rakkautenne ja onnea myös muutosta ulkomaille

• jotain tarinaakehiin
        ***i kirjoitti:

Voitteko antaa pientä "näyttöä siitä teidän hyvästä englaninkielen taidostanne ?

• s....
        aurinkoa ja onnea kirjoitti:

Rakkaudessa on otettava riskejä! Onnea sinulle ***i ja vaalea nainen! Ansaitsette rakkautenne ja onnea myös muutosta ulkomaille

en itse pystyisi jättämään lapsiani tässä vaiheessa, hui tulisi liian Ikävä

• ***i
        jotain tarinaakehiin kirjoitti:

Voitteko antaa pientä "näyttöä siitä teidän hyvästä englaninkielen taidostanne ?

Mä käyn hänen kanssaan läpi tätä enkkua ja muuta kielitaitoa

• enkut,
        ***i kirjoitti:

Mä käyn hänen kanssaan läpi tätä enkkua ja muuta kielitaitoa

:D Ihan rauhassa vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe