Kuinkahan se uusi Kynnöksen tornitalo pysyy pystyssä, kun näkyy olevan alimmaiset elementit on jo ihan kallellaan ?
En kyllä menis asumaan.
Kaatuu päälle !
25
759
Vastaukset
- rakentaja
Olen sammaa katellu
- kullellaan
Mun mielestä kaikki kynnöksen pytingit on hieman sinne ja päin..
- Ota vähemmän,
niin näet tarkemmin.
- Routako sen teki?
Joo olen katsellut samaa,kyllä kohta tippuu ulkovuorauselementit.Ei pysy kyllä pystyssä jos tulee seitsemän kerrosta.Eikö rakennuksella ole ollenkaan mestareita tai tarkastuksen tekijöitä.Kallistunut ja kauheasti hammastusta.
- Tötsä
Kuka se routa on?
- absolutisti
Venttiilistäkö olet tullut kun olet katsellut.on tainnut olla melkoinen "etukumara" meneppäsnyt joskus selvin tiiraileen niin voi tulla ihan eri tulokseen!
- Raksamies69
No mutta kyllä ne alimmaiset elementit on tosiaan vinossa. Rapataankohan ne piiloon?
- Nouhätä
Eikun kipataan,tars varmaan luotilangat kaliproida.
- 12335
Syy on se, että kynnös ost parivuotta sitten hintakaaresta kakkoslaadun linjalangat. koko erä oli valtavan kieroa
- Mummo koskelta
Minä en kyllä ainakaan uskalla sinne muuttaa. Romahtaa vielä niinkuin se wtc
- Riittää kun
törmäyksen suorittaa riippuliidin tai ultrakevyt kone.
- silti vaan
ehkä harakkakin riittää
- Hometta kiitos.
-Tekikö routa kepposet eli pysyykö pystyssä.
-Eikös noita villojakin voisi pikkuisen suojata sateelta,voi olla aikas märkää tavaraa. - mitä sanoin
Nyt taitaa sitten työt olla seis, siinäkin työmaalla, olisivat lukeneet netistä, ei olis päässyt niin pitkälle.
- Hullukin sen huomaa
Kalenteristakin sen näkee, että ei lauantaina ja sunnuntaina töitä tehdä. Tee sinäkin elämäsi ostos ja hanki almanakka. Niitä saa mm. Ikaalisten Kirjakaupasta, vastapäätä Poliisiasemaa.
- vigtor88
Se on loppu nyt!!!!!!!!!!!!!!!
- hal valla
Tämmöistä tulee kun virosta ja puolasta haetaan työvoima, mitä muutakaan?.
- et sillee...
Nämä oli kyllä ihan kynnöksen omaa väkeä, ei mitään halpaa.
- et sillee vaan
Myydäänköhän Ikaalisten kirjakaupassa kalentereita, joissaVIIKONLOPPU kestää enemmän kuin kaksi päivää ??
- Hullukin sen huomaa
Kommentissa, mihin et viittaa, sanotaan ja kirjoitetaan lauantaista ja sunnuntaista. Vanha kansa sanoi: "Kyllä almanakassa päiviä riittää." Niihin päiviin mahtuu paljon viikonloppujakin, vaikka en niistä sanallakaan kirjoittanut.
Luetun ymmärtämisen kyky on tässä yhteiskunnassa nykyään tärkeä taito, vaikka monille se tuottaa tuskaa.
Edelleenkin suosittelen Ikaalisten Kirjakauppaa ja sieltä almanakan ostoa. Sehän onnistuu sinulta kuten liian monelta rakennusmieheltäkin helposti. Putkasta päästyä voit selvitellä päätäsi kirjakaupan rappusilla ovien aukaisemiseen saakka. Sen verran olen minäkin rakennuksilla ollut, että tiedän joka neljännen raksahenkilön olevan alkkis, joilla todellakin VIIKONLOPPU kestää enemmän kuin vain lauantain ja sunnuntain.
- työmaata katsellut
Työmaalla oli todella hiljaista, ukot istuivat ja maleksivat, ei helunut nosturi nostamassa elementtejä.
Joten jos olisivat lukeneet aloituskirjoituksen 1.04-12 , niin olis taas säästynyt moni euro.
Hillopieksuko täällä yrittää ladella viisauksiaan, pysyis vaan ikaalisten puolella, se on hänelle sopiva paikka, siellä niitä 'viisaita' on enemmänkin. - Ei tullut ennätystä
Työmaan hiljaiselo johtuu siitä että hanketta johtava taho on pistänyt työt "jäihin". Syynä kuulin torilla puhuttavan inhimillisen erheen. On nimittäin käynyt niin, että rakentaja on kaavaillut talosta maailman korkeinta rakennusta. Hämeenkyröön rakenteilla oleva talo olisi ollut 829 cm korkea valmistuttuaan. On vain käynyt ilmi että Dubaissa on rakennus joka on korkeudeltaan 828 METRIÄ! Hankkeen päävastaava onkin tuohtunut tästä mahtipontisen rakennusurakan ja ennätysyrityksen kariutumisesta. "Mistä mää kaikkia senttimetrejä ja metrejä kerkeen tarkistaa! Paska juttu mutta minkäs täs enää rimpuilet. Pistetää rensselit naulaan jukolauta!" on kuultu rakentajan tuohtuneena huutavan.
- katselija....
Tänään oli jo pientä liikettä työmaalla, ovatkohan saaneet luvan jatkaa.
- Ei tule ennätystä
Sanoka mun sanoneen notta jos kuitesti yritetään siihen rakentaa se maailman korkein pytinki ni EI ONNISTU! On meinaan niin notta jos lähes kilomeetrin korkunen rakennus siinä seisois sellasella perustuksella painuu se painovoiman vaikutuksesta maan sisään ainakin sata metriä.
- Hullukin sen huomaa
Toisin kuin joku täällä väittää, en ole hillopieksu, en krupulaukku, en pitkäplakkari enkä ykspohjanenkaan. Olen perikyröläistä sukukantaa jo ainakin 1400-luvun loppupuolelta saakka. Toisaalta en kyllä näe mitään eroa hillopieksun ja sarvipään välillä, typeryys tahi viisaus on samaa tasoa. Ehkä kunnanjohtajain valinnat antavat ymmärtäää, että ikaalilaiset saattavat olla riikkisen älykkäämpiä. Häkämies - ja vielä yksimielisesti!!!
Tänä aamuna katselin vakiopaikaltani, kun reippaita viemärityömiehiä tuli Kynnöksen minareettityömaalta kohti entisen Säästöpankin (mikä kyröläinen menestystarina sekin) alakertaa. Laumoittain niitä riensi risteyksen yli kuka mistäkin. Olisiko ollut ilmaista pullaa tarjolla. Eikö ne ole viemäriporukkaa, joilla on hyvinkiillotetut valkoiset kypärät päässä ja kaulan ympäri sitaistu hikiliina.
Niin, että turhaa hokinaa työmaan bresneviläinen vaihe. Siellä vaan perustetaan toimikuntia, aivan kuin kunnallisessakin päätännässä. Päätökset jäävät seuraavalle valtuustolle. Hämeenkyröläisten mottohan on: "Kun ei tee mitään, ei tule virheitäkään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725