Entä kun en enää ikävöi?
Kun yksinäisyys on pyyhkinyt taivaastani kaikki tähdet sammuksiin,
Entä kun en enää tunnista ihmisiä, joiden ääntäkin kaipasin,
kun olin yksin ja ikävöin?
Missä olit silloin ystävä, sisko, kaveri parhahin, kun seurasi olisi ollut arvokkain?
Kun vuodenajat vaihtuivat niin, että vasta askelien kuvioihin havahduin, milloin hiekka lumen alle hautautui.
Entä sinä ystävä, sisko, kaveri mitä haluat nyt, kun tavattiin? Että eilisessä vielä eläisin ja siitä puhuisin, kun sinne niin paljon menetin?
- Hellitin jo, kun syvyyksissä kauan sukelsin, ei ole enää mitään mitä sieltä pintaa vielä nostaisin,
silti - oman elämäni haluaisin takaisin. Olen kauempana eilisestä, sinusta, surusta, ikävästä - kaiken muun paitsi itseni sinne kadotin.
Yksinäisen Ikävä
Milla
2
59
Vastaukset
- .....
Koska olet viimeksi saanut munaa ?
- Milla 2
Eks muista? Uutena Vuotena, kun sulla otti kännissä vielä hieman eteen : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078