Kipu rintakehässä oikealla puolella

missä mennään

Minulla on keuhkosarkoidoosi, muuttunut krooniseksi.
Oikealla puolella rintakehässä ollut pitemmän aikaa kipua ajoittain.
Kysyin siitä muutama vuosi sitten keuhkolääkäriltä, sanoi siellä on yksi löydös
siitä kipu johtuu.
Nyt viimeksi kävin tutkimuksissa viime syksynä ja keukoissa levinnyt jokin muu oikealle puolelle, lääkäri sanoi se ei ole sarkoidoosia. Nyt kipu pahentunut,
herään välillä yöllä kipuun ja päivisin kipu ajoittain voimakas.
Niinkuin tällä hetkeläkin.
Lääkäri sanoi jos tulee jotain uusia juttuja keuhkoin pitää ottaa yhteys keuhkopolille. Olen kuitenkin ollut vielä ottamatta yhteyttä, vaikka välillä on tuntunut, että pitäis ottaa näiden kipujen takia.
Nyt tuntuu etten jaksa enää vaan taidan soittaa huomenna sairaalaan.
Mikä tämän kivun oikein aiheuttaa ja mikä on se joka leviää sarkoidoosin lisäksi.

4

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukijavaantäällä

      Ei kai me täällä voida tietää, mikä siellä leviää ja mikä kipua aiheuttaa. Ainoa apu on nyt soittaa se aika sinne keuhkopolille, kerta niin on neuvottu tekemäänkin jos muuttuu olotila. Ei tule muuta mieleen kun että onko tullut keuhkokuume? Onko syöpä? Tai sitten altistut homeelle, joka tekee uusia sairauksia ja uusia kipuja. Siinäpä ekana mieleen tulleet vaihtoehdot.Toivottavasti et ole saanut syöpää. Varaa aika lääkäriin.

    • missä mennään

      Kiitos vastauksesta. Ei ole keuhkokuume tai ei pitäisi olla koska ei ole kuumetta, onhan tietenkin olemassa kuumeettomiakin keuhkokuumeita.
      En ole altistunut homeelle, kun en edes asu hometalossa.
      Anteeksi ei ollut kylläkään tarkoitus, että teidän pitäisi tietää, taisi tulla väärinymmärrys.
      Voi ei mun kaa.

      • lukijavaantäällä

        Toivottavasti saat apua. Vielä tuli mieleen kemikaalialtistus, esim. lastulevyt (formaldehydi) ja muovimattojen liimat huoneilmaan päästessään voi sairstuttaa. Näitäkin joskus tapaa.

        Minä sairastin homeisen työpaikan vuoksi. Se rakennus on jo historiaa. Purettiin pois. Herkkyys mm. hajusteille jäi, mutta muuten paranin. Pääsin eroon lääkkeistäkin täysin, kun altistus loppui. Pelkäsin syöpää, koska toisessa suvussani sitä on ollut ja keuhkosyöpään kuoltu.:(


    • missä mennään

      Minulla on parketti lattiat, eikä missään ole lastulevyjä.
      Seinät on jotain kovaa ainetta, sellaista johon ei saa nauloja muuten kuin poraamalla reiät.
      Ovet on puuta, ei ole mitään sellaisia juttuja joita laitoit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe