nauti keväästä ja auringosta, ja ajatuksesta meistä
Kaunista viikkoa bongarilleni
33
423
Vastaukset
- Paparazzinainen
Sinäkö vaalea ja koulutettu vaiko hän?
- ap.
Molemmat
- keepperi
ap. kirjoitti:
Molemmat
Kyllä elämän oppii elämällä, kaikki muu on vähä puuduttavaa ja turhaa. Väitän olevani tietyissä asioissa viisaampi, kun monet koulutetut.
- Tosimies71
Tottakai "Ajis" minä nautin. Minkälaisen kihlasormuksen haluat? Onko siinä timantteja? Milloin kirjoitat minulle?
- kindersormus
Päänsärkypotilaana koko päivän, en voinut kirjoittaa.
Kindersormus on hyvä. Kun sen antaa tunteella se on miljoonakertaa arvokkaampi kun timantit. :)
- En mä tiiä
ollaanko kumpikaan nyt niin kamalan koulutettuja, riippuu mistä ja kuka kattoo. Mutta bongaamaan toki ois tarkotus mennä yhtä siivekästä tuolta ilmasta, sitten kun on tilaisuus...
- Tosimies71
En kyllä mitenkään usko, että "Ajis" kaikkien vuosien jälkeen voisi mitään kindermunamiestä itselleen huolia. Hän on vaativa joka asiassa ja tämä ei varmasti mene minkään normaali protokollan mukaan myöskään,,
- vainyksikelpaa
Ei voisikaan.
Hänelle kelpaakin ainoastaan yksi hänen mielitiettynsä... :)
- Tosimies71
??:-)
- eioleolemassakaan
Sellainen, jota ei ole edes syntynyt vielä. Varatut tai vapaat, voitte olla ihan rauhassa.
Sellainen on Aijaiksen mielitietty -vain kangastus aavikolla.
- Tosimies71
Oletko "Ajis" ihan tosissasi? Et siis aio miestä ottaa ollenkaan? Sinut toki kelpuuttaa lähes kuka tahansa, mutta se on toinen asia kuka vierelläsi saa olla.
- Tosimies71
Haluaisin "Ajis" sinulta totuuden. Etkö oikeasti ole kiinnostunut kenestäkään? Miksi silti etsit miestä?
- Aijis vastaa
En etsi miestä. Miksikö?
Siksi koska en usko enää parisuhteisiin. Huuma saattaa kestää muutaman vuoden. Se on siinä. Aletaan vilkuilemaan vastakkaisten sukupuolien edustajiin. Tiedän tämän kokemuksesta. Kavereideni miehet pokkana ottavat yhteyttä tyyliin ..oot niin ihana, mun vaimo vaan nalkuttaa ja valittaa koko ajan.. Läheks mun kaa..?
Kuuntele siinä sitten tuollaista. Näitä on useampi kun yksi, näitä yhteydenottajia.
En myöskään käy ravintoloissa pokailemassa miehiä. Käyn vuodessa pari kolme kertaa ravintolassa ja siihenkin on joku syy aina olemassa, muu kun miehet. En kertakaikkiaan halua olla miesten kertakäyttölelu. Sellaiset naiset on erikseen.
Vielä lopuksi sanon sen että ei ole löytynyt sellaista mukavaa miestä jonka kanssa voisi kivasti ja syvällisesti keskustella. Pintaliitopaskaa ja muuten ylessivistymätöntä en jaksa kauaa katsella.
Koen että ei tarvitse enää tässä iässä ketään miellyttää.
Parempi olla yksin. Täysin oma valinta. Jos joskus itse miestä haluan hoidan sen rahalla. Kukaan ei jää kintereille roikkumaan joka ei miellytä.
Riittäkö tämä?
- Tosimies71
No oli kertakaikkiaan avartava vastaus. Oletko siis 36-vuotias, eli lähinnä varmistan olevani oikeassa henkilössä? Miksi silti olet vieläkin treffit sivuilla? Onnea valitsemallasi tiellä.
- en ole
En ole millään sivulla, enkä ole tuo mainitsemasi henkilö.
- Tosimies71
Just. No minä jo ajattelin. Onnea kuitenkin sinulle. Aika katkera olet. Ikävää sinällään, kun minä satun olemaan tosi fiksu ja mukava mies.
- ???
Onko sulla ap. mitään tekemistä näiden vastausten kanssa?
- Tosimies71
Minä en ainakaan tunne mitään ap nimimerkki,, Taitaa tämä minun vaalea, 36-vuotias, 166cm, koulutettu kaunotar, lahden liepeiltä kuitenkin pysyä karussa iät ajat ja vanhenemme eri teillä.
- olentaien
Emme muuten vanhene eri teillä, höpsö.... Samalla tiellä ollaan... :)
- kouluttautunut myös
Tuo kouluttautuneisuus ei mullakaan ole ollut mikään omalta puoleltani ihmissuhteisiini vaikuttava juttu. Mielenkiinnolla tutustun uusiin ihmisiin, ihan sama mikä on ammatti tai koulutus. Olen itse ei-yo-vanhempien lapsi, joten kyllä se on jo kotoa lähtenyt, että ihmisen arvon määrittää joku muu kuin koulutus, eikä kaikilla ole ollut välttämättä mahdollisuuttakaan kouluttautua, varsinkaan vanhemmilla sukupolvilla.
Joskus se menee toisinkin päin kuin aloittajalla, että onkin huono juttu, jos on ns. koulutusta. Opiskeluaikana, siis yliopistossa opiskellessani, opin hyvin nopeasti, että jos tahdon itse tutustua uusiin ihmisiin esim. baarissa, on parempi, etten heti kerro mitä opiskelen, vaan vastaan jotain ympäripyöreää. Nimittäin miehet lähti karkuun, kun kuulivat alan, varsinkin jos itse opiskelivat alemmalla asteella tai olivat "duunarimmassa" ammatissa. Tapasin kerrankin aivan ihanan nuoren miehen, joka oli lentokonemekaanikko, ja meillä luisti juttu tosi hyvin ja oli ihana ilta, mutta kun opiskelualani kävi ilmi, hups heijaa, hälle tuli joku ihmeen alemmuudentunto tai kauhistus, että olen joku kuuden ällän kiltti hikipinko tyttö, kuten olisi voinut helposti olettaa. Olisi ollut kivempi, jos oltaisiin ensin ehditty tutustua paremmin.- Tosimies71
No mikä arvon neito sitten on koulutukseltaan?
- Secret
Ei voi vain ajatella toista tai "meitä", jos ei ole mitään todellista pohjaa asioille.
Jos ei ole yhdessäoloa, näkemistä, höpöttelyä, toisen seuraa . . .
Mutta totta, aurinkoa ja kevättä nyt kaivattaisiin tämän lumen keskelle! Kerran-
kin oli lyhyempi (= normaali) työvuoro takana ja loppuilta vapaa :)- Tosimies71
Secret? Sinulla on siis jokin salaisuus? On kieltämättä hermoja raastavaa, kun joudumme tällä tavalla kommunikoimaan. [email protected] kuitenkin tottelee ja sinne voi vastailla. Katsotaan mihin johtaa.
- iltahuvia
Höpötellään illalla täällä :)
- RadioheadIsnotdead
Tänä iltana tällä asemalla soitetaan paljon hyvää musiikkia!
- palaillaanastialle
RadioheadIsnotdead kirjoitti:
Tänä iltana tällä asemalla soitetaan paljon hyvää musiikkia!
Loistavaa. Palaillaan illalla. Nyt kotiin.
- Secret
Tosimies71 kirjoitti:
Secret? Sinulla on siis jokin salaisuus? On kieltämättä hermoja raastavaa, kun joudumme tällä tavalla kommunikoimaan. [email protected] kuitenkin tottelee ja sinne voi vastailla. Katsotaan mihin johtaa.
Et tunne minua. En aloita kenenkään kanssa mitään, enkä katso mihin se johtaa.
Tapaan ihmisiä oikeassa elämässä - enkä sielläkään aloita kenenkään kanssa mitään. Ystäviä toki on hyvä olla -mutta ystävyyssuhteetkin hoidetaan oikeassa elämässä. En ole tuuliviiri joka etsii jotain. En etsi mitään. Enkä myöskään katso ja kokeile,mihin joku riittää. Minä tiedän, mihin ryhdyn - jos ylitäätäkään ryhdyn.
Joten ei kiitos, tarjouksesi on mielestäni etova (sähköpostisi).
- Tosimies71
Kovasti odotan mitä tuleman pitää! :-)
- ...
Hyvää musiikkia ja rentoutumista. Mikäs tässä ollessa.
- Tosimies71
Niinpä. Ei ihme, että postilaatikkoni ammottaa tyhjyyttään,,,:-))
- meiliivailla
Haluuks meilin Aijikselta vai? Laitanko?
- Tosimies71
No haluaisin viestin sähköpostiin tältä kaunottarelta, josta viestiketjussa mainitsen. Hän on "Ajis" ei aijis!
- miksikö?
Mies etsii naista
Tositarkoituksella olevat sinku. Tee testi ja mäe kumppaniehdokkaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837