Muhinoiminen?

Muhis<3

Kenen kanssa olet kokenut maailman ikimuistoisimman ja ihanimman muhinointihetken? Milloin, missä tilaisuudessa?

4

1078

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muhinoinnit tänne.

      Hotellissa. Ensin nainen tuli taakseni ja laittoi kädet ympärilleni. Käännyin ja aloin suudella hänen kasvojaan. Lopuksi painoin huuleni hänen huulilleen, raotin hiukan suutani ja tavoitin kielelläni hänen kielensä. Jatkoimme suutelemista koko ajan intohimoisemmin. Istuin sängylle ja hän istui hajareisin syliini kasvot minuun päin. Suutelimme kiihkeästi. Nainen kävi vessassa vaihtamassa päälleen punaisen topin ja shortsit. Menimme sängylle makaamaan ja hyväilin hänen vartaloaan. Suutelimme koko ajan. Riisuin naisen topin ja suutelin hänen rintojaan. Riisuin myös shortsit. Suutelin hänen vatsaansa ja reisiään. Sitten aloin suudella hänen pimppiään. Jatkoin sitä kunnes nainen sai ensimmäisen orgasmin. Hän pyysi, että tekisin sen uudelleen. Ja tein kuten hän pyysi. Nukuimme yöllä muutaman tunnin ja jatkoimme aamulla. Hän sai viisi kertaa. Hänestä jäi hyvä muisto.

    • Nuori tyttö

      Istuttiin saunassa poikaystävän kanssa (16v) minä (14v) juotiin pari lonkeroo siinä ja juteltiin kaikesta. Sit päätin mennä suihkuun , pesin vartaloani ja sheivasin samalla alapääni täysin poslariks, siinä se jätkä sit katteli mua ja laitto samalla saunan pois päältä. Se jälkee seki tuli mun kanssa siihen suihkuun pesi ittesä otti pyyhkeen ympärillä ja sano vaan että suihkuttele vaan rauhassa. Olin viel hetken siin suihkussa ja menin sit se jätkä makkariin johon se oli meille ottanu ilta palaa ja viel toiset lonkerot. syötiin ja kateltiin samalla telkkarista jotain poliisi sarjaa. Ku oltiin syöty aloin kiusaamaan poikaystävää hipelöimällä sitä oltiin nimittäi molemmat siin peito alla alasti ni pysty helposti kiusaamaan. Ensin se vähä siin esteli mut loppuje lopuks otti mua tissistä kiinni ja alko hiplaamaan ja puristelemaan mua, hetken siit pyöries käännyin ympäri ja aloin pusutella poitsua ja nousin sen päälle. siinä sit ihan kosteena sen kovan kalun päällä pyörin kunnes vast otin sen sisääni. Ratsastin siinä sitten vähä aikaa ja suutelin poitsua ja se käänti mut selälleen ja alko työnnellä mua sen päältä. Muuta en kerinny miettiä ku vaan sen et se tuntuu iha helvetin hyvältä ku se vaan työnty aina syvemmälle ja syvemmälle aloin tuntee jo että kohta saisin orgasmin mut jätkä kerkes tulla eka. sit se suuteli mua ja valu alemmas ja nuoli mua sen aikaaa että itsekkin sen orgasmin sain. Tätä jatkui sitten sinä yönä monesti , ja sitä yötä on ikävä.

    • ihanaaoli

      Se tais olla ihan kesän alkua sauna reissulla olin. Sitä iltaa kyl en koskaa unoha. Sen verran mukava oli. Miten ihanalle se tuntukaa kun eka alotettiin suutelulla ja hyväilyllä saunan puolella ja sit kammarissa jatku. Kyllä oli taivaallinen tunne kun sain hitaata ja nopeeta :) Sen jälkeen mentiin vielä hetkeksi saunaan :) Joskus vielä pitää ottaa kyllä uusiksi :)

    • sexymaaaan

      kyllä minäkin kerran nuorena pussasin. oli nortti kädessä mutta ei tyttö tykänny.
      kovaa kyllä painoin sen perseeseen myöhemmin illalla ;) tytöt, ottakaa yhteyttä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe