Miten te jaksatte ruotia tuota turhaa salarakasta ja sen feikkielämää päivästä toiseen? Naurettavan monta aloitusta samasta turhasta muijasta.
Täällä täytyy olla jotkut juorutoimittajat aloittamassa jatkuvasti uusia Martina-aiheita. En viitsisi edes ostaa lehteä jossa on Martina. Mikä siinä muka kiinnostaa?
Martina-palsta
28
359
Vastaukset
- 999988999999
Minusta ainakin on kiinnostavaa seurata sitä, miten tyhmä voi joku aikuinen nainen olla. Mahtavaa. Lisää vaan Martinasta kiitos.
- ....................
Miten jaksoit tehdä oikein aloituksen aiheesta joka "ei kiinnosta" sinua yhtään??? Mistä tiedät, että hän elää feikkielämää, jos et kerran muka seuraa hänen elämäänsä. Kysymyksesi olisi pitänyt kuulua: "Miten me jaksamme ruotia", eikä "miten te jaksatte ruotia"... :DDD
- Pitäkää lehtenne
Siksi kun tuo liiallisuus häiritsee palstaa samalla tavalla kuin Lothar-spämmit aikoinaan. Luulisi Suomessa olevan muitakin, fiksumpia ja ennen kaikkea kiinnostavampia julkkuja.
Feikkielämän huomaa kun vilkaisee kerran blogia ja vertaa sitä velkoihin ym.
Vaikuttaakin siltä, että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa tai spämmäävänä toimittajana, jos et muka ole sitä itse huomannut... - mara boikottiin
Kun siitä saatanan turhakkeesta on joka paikassa eikä oikeista, kiinnostavista julkkiksista!! Kyllä se muakin vituttaa. Jopa enemmän kuin tuksu.
- AHHAHHAHAHAHA!!!!
HIH juuri näin, täällä kaikista idiooteimpia ovat nämä näennäisesti muka fiksummat, "me ei mitään juoruja aloitella eikä kirjoitella" typerykset, jotka ovat itseasiassa niitä pahimpia kommentoijia, joka asiaan pakko jotain heidän laittaa, oikein naurattaa!
- Polttaapolttaa
MARTINA on kuuma nimi ;)
Sen ovat huomanneet lehdistö ja TV-tuotantotiimit, mutta ENNENKAIKKEA Suomi24-
palstalaiset Huom. !- Pitäkää lehtenne
Tuli mieleen, että Martinan itsensä lisäksi tänne saattaa kirjoitella jopa Suomi24 ylläpitäjät. Näillähän on yhteistyösopimus juorulehtien kanssa.
- Meidän martta
Kieltämättä on, se on niin uskomattoman tyhmä, että jotenkin ihana lukea siitä kaikkia höpöjuttuja ja kommentoidakin.
- Pitäkää lehtenne
Meidän martta kirjoitti:
Kieltämättä on, se on niin uskomattoman tyhmä, että jotenkin ihana lukea siitä kaikkia höpöjuttuja ja kommentoidakin.
Ainakin osa on kuin koulu- tai työpaikkakiusaajia. Ilkutaan ja pilkkataan avoimesti ja saadaan siitä mielihyvää. Tunnetaan itsemme siten paremmiksi. En vain henkilökohtaisesti jaksa lukea Martinan satupalstaa. Johtuneeko siitä, että olen mies.
- Sylkykuppini
Pitäkää lehtenne kirjoitti:
Ainakin osa on kuin koulu- tai työpaikkakiusaajia. Ilkutaan ja pilkkataan avoimesti ja saadaan siitä mielihyvää. Tunnetaan itsemme siten paremmiksi. En vain henkilökohtaisesti jaksa lukea Martinan satupalstaa. Johtuneeko siitä, että olen mies.
Tunnustan kyllä, että nautin, kun saan lukea miten tämä julkkis on taas jotenkin tyrinyt tai nolannut itsensä. On lisäksi aivan sama, ovatko jutut tosia tai keksittyjä, aina ne ovat yhtä palkitsevia.
Jos menestystä tulisi, oma mielenkiintoni sammuisi todennäköisesti siihen paikkaan.
- uuuuuuuuuuuuu
Mene pois jo kommentoimasta, mitä hillut täällä, tyhmä olet.
Just samoja tyyppejä mitä ne kun sanovat "mä en koskaan lue Seiskaa". - Mape/inns
Ei täällä ole kuin pari hölmöä jotka keskustelevat keskenään.
- hyssss
Sinäkin sen huomasit, älä paljasta sitä.
- 4 hlö
Ja sinä se kolmas hlö?
- Vai 500.
mey-a kirjoitti:
Mä olen neljäs sitte..
Viides?
- MartinaFani
Jättäkää Martina rauhaan, jos teillä ei ole mitään muuta kuin negatiivistä sanottavaa!
- ....................
Kyllä jätetään. Viikko sen jälkeen, kun Martina on vetäytynyut julkisuudesta, kukaan ei edes muista häntä. Niin kauan kuin hän pitää meteliä itsestään, hänestä voi sanoa mielipiteensä ja minussa itsessäni hän on herättänyt pelkkiä negatiivisia ajatuksia. Eli, Martina, poistu julkisuudesta, jos et kestä sen seurauksia...
- pöljistä pöljin
Mä olen sitten varmaan yhdestoista. Ja joo, se Martina on kyllä niin pöljä että kiva sen sekojuttuja on seurata.
- Ei...
Ei... kyllä sinä olet se toinen!
- nro5*
Mä olen vissiin se viides. Olen lukenut tätä palstaa vasta pari viikkoa asuntoni remontin valmistumista odotellessa ja äärimmäisen hauskaa luettavaahan täältä löytyy. :)
- myös remppaa
täälläkin remppa ja sairasloma meneillään ja silloin aloin täällä käydä lueskelemassa :)
- täällä kas
Kyllä minä aioin lopettaa täällä käynnin. :)
- Mulle riitti!
täällä kas kirjoitti:
Kyllä minä aioin lopettaa täällä käynnin. :)
Samoin minä... en tule tänne koskaan!
- Taso nousuun
Mulle riitti! kirjoitti:
Samoin minä... en tule tänne koskaan!
Kiitos päätöksestäsi. Toivottavasti se pitää.
Palsta onkin jo jonkin aikaa kaivannut tasonnostoa. Kiitos, että olet siinä rohkeasti auttamassa. Päästään taas juoruamaan rauhassa omista lempijulkuistamme.
- mihinkaikkiT
Marsuhan on kaunis:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10559459 - tinuri99
mä oon seitsemäs ja kyllä on marttiina hanurista ja pelkkä potkupalloilijan salapano,BÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
- Sairas maailma
Julkkkikset elävät suuren yleisön kustannuksella. Urheilijat, muusikot, näyttelijät jne. antavat meille nautittavia hetkiä viemällä meitä hetkeksi pois arjesta olemalla hyviä työssään, ja yleisö palkitsee heitä siitä, myös kunnioittaa. Mutta mitä tarjoavat nämä ö-luokan julkkikset? Eivät oikeastaan yhtään mitään. Heillä nyt on vain pakkomielle olla julkisuudessa, ja sen eteen he ovat valmiit sitten uhraamaan kaiken senkin mitä keskiverto kansalainen ei uhraisi mistään hinnasta eli oman ihmisarvonsa ja perheensä. Tässä raadollisessa maailmassa yleisö ei ala sääliä jos joku tyhmyyttään kauppaa ihmisarvoansa vaan säälittä heittää sen areenalle, ripottelee ja katsoo sen viimeisiä korahteluja kunnes siitä ei ole enää mitään iloa. Muistopuheissa ehkä sitten mainitaan että kohtelu taisi olla hiukan julmaa siihen nähden että toinen oli oikeastaan säälittävä reppana. Mutta kun puheet on pidetty, uutta uhria vaan areenalle, kyllä niitä riittää ainakin sen perusteella kuinka jotkut näitä ö-luokkalaisia jaksavat ihailla ja kuvittelevat jukisuuden itsessään olevan jotakin elämää suurempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431