Itse näkevä tarvitsee toisen näkijän apua...Autan jos autat.

tigru_69

Monet täällä pyytävät apua ja saavat apua yllättävän vähän ja huomasin enimäkseen haukkuja saavia. Itse olen selvänäköinen ja auttanut ILMAISEKSI monia. Silti en pysty näkemään itselleni samoin kuin muille. Olen siis mediaalinen ja saan viestiä henkimaailmasta annettua myös. Tarvitsen apua ja selvennystä omaan elämän tilanteeseeni ja ihmisestä ympärilläni, josta saan pelottaviakin tuntemuksia. Kaipaisin selvennystä mistä mahdollisesti nämä tuntemukseni johtuvat ja ovatko ne oikeita. Eli jos autat niin autan. Eli katson vastavuoroisesti sinulle jos katsot minulle. Asiallisessa mielessä täällä lähestyn ja toivon saavani apua, jotta voisin itse auttaa takaisin.

10

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkunäkijä

Näyttää siltä, että lähelläsi oleva henkilö on ollut kumppanisi jo aikaisemmassa elämässäsi. Silloin hän on ollut väkivaltainen ja nuo kummalliset tuntemukset näyttävät johtuvan siitä. Tämä mies on ollut melkoisen varakas ja hyvässä asemassa, ja sinä olet joutunut alistumaan hänen tahtonsa alle. Teillä on ollut useita yhteisiä lapsia, mutta en osaa sanoa, miksi jokin matka on eroittanut sinut silloin lapsistasi. Mies on ollut sinua huomattavasti vanhempi, joten kuvat joita välähtelee mielessäsi, liittyvät entiseen elämääsi.
      Edellisessä elämässä tämä henkilö on ollut myös sairas ja sama sairaus uhkaa häntä tässäkin elämässä, mikäli hän ei muuta elämänsä suuntaa terveellisemmäksi.

Pääset eroon noista tuntemuksistasi tiedostaessasi, mistä ne johtuvat. Herkkänä ihmisenä koet pelkoja, joita mies on sinulle aikaisemmin aiheuttanut.
      Pelkäätkö nyt lastesi puolesta ehkä jotenkin? Jos, niin ne pelot liittyvät muistoon menneestä.

Toivottavasti tämä auttaa sinua hiukan ymmärtämään, miksi saat näitä pelottavia tuntemuksia. Toisaalta tulee kuva, ettei tämä mies välttämättä ole sinulle tässäkään elämässä se oikea. Mutta kaikki ajallaan. Pidä huolta lapsistasi, tulee voimakkaana!

• tigru_69

Kiitos Pikku näkijä.. voin sanoa, että osuit monessakin oikeaan.. olen tosi hankalassa elämäntilanteessa juuri tällä hetkellä. Teen eroa ja lasten isä on hankalasta päästä ja on ollut väkivaltainen ja sairastaa maanisdepressiota. Minulla on kuitenkin vierellä uusi mies jo mutta olen hänestä hiukan epävarma.. hänessä on jotain mihin tarvitsen tietoa ja vahvistusta.

• tigru_69

Pikku näkijä jos tarvitse apuani jossain elämäntilanteessa niin laita ihmeessä infoa niin vaihdetaan vaikka sähköpostia. parhaiten näen kun minulle lähettää kuvan itsestä :)

• WicHum

Tuttu tunne.
      ei henkimailmasta ole paljoa apuja eläviin..
      Näen sinut tummahkona melko pörröhiuksisena aamusin.
      vedät vastakkaista sukupuolta kuin mangneetti, mutta valiset nähtävästi väärin.
      valitset sellaisia joita kiinostaa sinun ulkomuotosi.
      Sinulla on taloudellisesti tasaista, murhetta kannat lapsestasi. osaksi ihan turhaan, koska ihmiset ylireakoi aina oman lapsen asioihin.

Henkimailmassa on sinulla tuttuja, mutta he eivät pelaa asioita sinun laariisi.
      he ovat hyvinkin henkiolentojen sääntöjen konservatiivista linjaa.. olla puuttumatta.
      edäs jonkunverran kaukaismpi henki lähettää sinulle enteitä. jotka osuu oikeaan aina, kun sellaisen saat.

Kehity kyvyssäsi, sillä sinulla on kumpaani mitä tuskin tunnet, mutta voisi avata näkemisen korkeimman alternatiivisen ulottuvuuden, jos pystyisit suoraan kysymään, koka hän ei arkaille vastata.

Oletko nähnyt tumman olennon nuorena noi 15-17v makuuhuoneessasi, se on hän.

Rahalla ennustaminen vie pohjan koko touhusta. kohtuulisen lahjuksen ennustaja voi ottaa, mutta ei sitä vaatia.

Ennustustasolla saat epämäärisiä erittäin tarkkoja kuvauksia, mutta et oikein tiedä mihin ne liittyy, paitsi jälkeempäin! De'ja vu.
      Sinulla on kyky ennustaa ihmisille, mutta se ei ole parhaassa terässä. koska kommunikoit suoraan elävään ihmiseen kuin moni muukin meistä, kuten itsekkin, jolloin tulevaisuuden ennustus alati liikeessä ja mahdotonta ennustaa tarkasti pitkälle.
      Itsekkään en tiedä mitä nämä henkirakkaat on, mutta varauksella voisit koittaa yhdeydenottoa häneen. mutta älä tee kauppaa ikinä hengen kanssa.

• WicHum

Nyt luin Pikkunäkijän kirjoituksen, jota en ennen omaani lukenut.
        asian voi ilmaista noin maanläheisemmin.

Toivon että omani syventää sitä.

• WicHum
        WicHum kirjoitti:

Nyt luin Pikkunäkijän kirjoituksen, jota en ennen omaani lukenut.
        asian voi ilmaista noin maanläheisemmin.

Toivon että omani syventää sitä.

Jos vatatkkaiset haluat katsoa, kerro mitä kertoo "Onerva"
        ei kaunistelua !

• tigru_69

wicHum en ole koittanut näkemistä ilman, että olen nähnyt ihmisestä edes valokuvaa, mutta voin kertoa Onervasta sen, että minulle tulee mieleen vanhempi nainen johon ei pitäisi luottaa. Hankaloittaa asioita ja elämäntilanteita ja jonkinlaista petollisuutta on havaittavissa. päälle päin näkyy asioita paljon mitä et ehkä halua nähdä hänestä. Et tiedä onko asiat ihan siltä miltä ne näyttää. Luota kuitenkin intuitioosi. Yleensä se on oikein silloin. Minulla olisi muutamia kysymyksiä tästä miehestä ketä on elämässäni tällä hetkellä. Olen tuntenut hänen ympärillään pahaa energiaa paljonkin ja haluaisin tietää mitä se energia on. Tiedä, että ulkopuolinen energia vaikuttaa häneen ja "kuiskii" korvaan asioita. Nämä on aika henkilökohtaisia asioita joten mieluusti käsittelisin ne muualla kuin yleisellä palstalla jos joku näkijä olisi kiinnostunut jakamaan tuntemuksiaan kanssani?

• tigru_69

En siis nytten puhu täsä miehestä kenestä olen eroamassa vaan uudesta ihmisestä. Monet "herkät" ystäväni ovat vaistonneet samoja asioita hänestä.

• WicHum

Kiitän :)
        Kuvaus nappas..
        Tiesin että olet loisto näkijä, et vain tunnusta aina itsellesi että olet monen ylitse.
        Joten luota vain itseesi :)
        Satavarmaan on että joskus kuvaat väärää henkilöä, se on tämän virhemarkinaali..
        kuva usein vähentää mahdollisuutta.
        varsinkin itse täällä s24 kun tiedot on virtuaaliset yms.. monesti jälkeempäin hokaan että silloin tällöin kuvauksen kohede onkin ihan eri ihminen, joskus taas oikea henkilö ei millään sulata sitä, minkä kuvan hän antaa ennustajalle, vaan jatkaa pilvilinnoissa elämistä.

Sit tähän sinun jatkokysymykseesi, en näe että mies olsisi kyvykäs yhteyksiin henkimailmaan, joten hänet on "kirottu" myyty, kaupattu,
        Sinulla on kyky purkaa kirous. Voin toki itsekkin yrittää etänä.. Nähdä mikä kirous,,
        sinä voisit keskustella hänen kanssaan uskonnollisista asioista jollin se selviää.
        Tämä on se paha energia.

kun kirous on purettu, muuttu hän melkolailla., sen tulet huomaan! jopa pukeutumista myöten.

onneksi en painanut lähetänappia heti, sillä tämä on yhdestä miehestä joka ajatuksissasi, toivottavasti ei mikään remppareiska.. jonka jälkiä tuijottelet.
        Kuvauksen mies ei tule toimeen eläinten kanssa! joten onko hän tarkoitamasi...

• tigru_69

Pikkunäkijä laitoin sinulle sähköpostia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4794
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3932
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3830
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      116
      2239
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1356
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1278
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      165
      1264
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      524
      1118
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    Aihe