Tyttöystävän jakaminen kaverin kanssa

Roger

Onko kukaan toinen kokeillut jakaa tyttöystäväänsä/vaimoa kaverin kanssa? Minusta se on hienointa mitä mies voi kaverilleen tehdä! Minulla ja vaimollani on ollut yhteinen kaveri jo vuosien takaa - sinkkuna sinnitellyt mies joka ei vakiosuhteeseen halua. Olimme viettämässä hänen syntymäpäiviä ja mietimme mitä ihmettä hankkisimme lahjaksi, kunnes sain tämän kuningasidean. Toin asian esille vaimolleni ja ensihämmästyksen jälkeen hän ajatteli, että miksei - mies on kuitenkin siisti tavallinen mies. Kokemus oli järisyttävä, pääsimme seksualinautinnossa uudelle tasolle tämän seurauksena! Tuntui mahtavalta antaa hyvälle kaverille lahjaksi omaa vaimoa! Sain siitä itsekin ultimaaliset kiksit! Minä nain pimperoa parhaan kaverini naidessa vaimoni kakkosta ja välillä vaihdettiin. Suosittelen tätä kaikille vaikka tämä saattaa tuntua ensialkuun liian extremeltä! Ei se vaimon pimpero siitä hajoa! Parhaat kiksit mitä olen koskaan saanut!

52

12430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -m28-

      Minusta tuo on todella hienosti tehty/ajateltu.
      Ei siinä mitään pahaa minustakaan ole.

    • so sad

      no todella....

      • Roger

        Tarkoittaako nimimerkkisi "so sad" sitä, että tämä tapahtunut olisi jotenkin surullista? En kyllä ymmärrä ollenkaan. Meille kaikille tämä oli suuri nautinto - en ymmärrä mitä surullista siinä olisi? Ehkäpä sinulla on vanhoillisia tabuja, jotka rajoittavat elämääsi kun ajattelet näin. Minä olen onnistuneesti rikkonut tabut nauttiakseni täysipainoisesti elämästä! Ei siinä mitään surullista ole - päinvastoin!


    • Onhan

      Mutta miksei, olisi mukava katsoa kun joku polkee vaimoa ihan urakalla.

      • Anonyymi

        Katson usein kun vaimo :on kontillaan ja kaveri panee takaapäin vaimon vyötäröstä kiinni pitäen ja vetäen vaimon tiukasti kulliaan vasten ja oma kullini on vaimoni suussa.


      • Anonyymi

        Vaimoa on "poljettu" kiimassa niin että kaverin kassit hakkasi vaimon pyllyä niin että läpsytys kuului varmasti naapuriin asti ja vaimo äänteli kiimassa.
        Hyvä ettei naapurit soittanut poliiseja..


    • Alannah

      Eihän siinä mitään, jos avoimet ja kokilunhaluiset ihmiset hakevat osapuolia miellyttäviä kokemusta ja samanhenkistä seuraa..
      Mutta tahtoisimpa nähdä sinkkuystävämme ilmeen, jos varoittamatta ukko kantaisi vaimonsa lahja pöytään terveisillä, anna painaa vaan!


      Puhumattakaan, että mies kertoisi haluavansa lahjoittaa minut jollekin. Ei helvetti.
      Hankkikoon huoran, mä en ole tavara, jota laintaan, annetaan tai joka omistetaan.

      • Roger

        Nyt et ilmeisesti ymmärtänyt asiaa oikein - me KAIKKI - siis myös vaimoni, nautimme tästä suunnattomasti! Se oli ikäänkuin seksin merkeissä tapahtunut "extreme" -temppu.


      • mietit
        Roger kirjoitti:

        Nyt et ilmeisesti ymmärtänyt asiaa oikein - me KAIKKI - siis myös vaimoni, nautimme tästä suunnattomasti! Se oli ikäänkuin seksin merkeissä tapahtunut "extreme" -temppu.

        seuraavaa "extreme" -temppua ja eikun kirjoittelemaan. Luuliks nyt keksinees jotain ainutlaatuista, on täällä harrastettu kimppakivaa jo ennen syntymääs ja harvoin ventovieraiden kanssa.


      • Roger
        mietit kirjoitti:

        seuraavaa "extreme" -temppua ja eikun kirjoittelemaan. Luuliks nyt keksinees jotain ainutlaatuista, on täällä harrastettu kimppakivaa jo ennen syntymääs ja harvoin ventovieraiden kanssa.

        Väitinkö olevani ensimmäinen joka on moista kokeillut? Vedä nyt se jalkapallon kokoinen herne pois nenästäsi ja ota se kiristävä vanne pois päästäsi niin voimme ehkä keskustella asiallisesti aiheesta.


      • Alannah
        Roger kirjoitti:

        Nyt et ilmeisesti ymmärtänyt asiaa oikein - me KAIKKI - siis myös vaimoni, nautimme tästä suunnattomasti! Se oli ikäänkuin seksin merkeissä tapahtunut "extreme" -temppu.

        Kimppakiva voi olla nautinnollista, extremeä siitä tulee vieraiden kanssa, sekä ex temporena toteutettuna.

        Takerruin "lahjoittamiseen".

        Voin harrastaa kimppakivaa, mutta minua ei jaeta, eikä lahjoiteta.
        En ole mieheni omaisuutta.
        Hän ei voi kertoa antavansa minut lahjaksi.

        Siihen takerruin.


      • Kokeilijat

        Meillä tapaukset päätetään vaimon kanssa kahden mutta joskus melko usein päätetään että yllätän vaimoni tuomalla jonkun kaverin tai työkaverini tai ihan ventovieraan sänkyymme kaikki minun kaverit on saaneet olla meidän mukana sängyssä yksitellen joskus jopa vaimo minä ja 2 kaveria kerralla


      • Utelias990
        Alannah kirjoitti:

        Kimppakiva voi olla nautinnollista, extremeä siitä tulee vieraiden kanssa, sekä ex temporena toteutettuna.

        Takerruin "lahjoittamiseen".

        Voin harrastaa kimppakivaa, mutta minua ei jaeta, eikä lahjoiteta.
        En ole mieheni omaisuutta.
        Hän ei voi kertoa antavansa minut lahjaksi.

        Siihen takerruin.

        Oletko ollut monen kanssa?


      • Anonyymi

        Tää on miesten maailma miehet määrää ja huorat vikisee.


    • Jaettu

      No joo, ryhmäseksihän ei ole mikään uusi asia. Minut on vastaavalla tavalla "jaettu" vuuuuosia sitten. Ikää tais olla 17 ja kyllä kadutti ihan hirvittävästi. Siinä meni silloisen poikaystävän ja näiden kahden hänen kaverinsa välit ihan lopullisesti poikki enkä itse kehtaa katsoa kumpaakaan niistä "vieraista" tänä päivänäkään kohti. Oman miehen kanssa asiasta riideltiin viikkokausia - olin itse ottanut kiinnostukseni ryhmäseksiin esille ja hänestäkin idea oli hyvä.

      Joo, en tiedä, miten kävisi tänä päivänä. En haluaisi tutustua nyk. mieheni kavereihin tuolla tasolla - en missään nimessä. He ovat mieheni kavereita, minunkin kavereitani. En hyppäisi sänkyyn myöskään naisYstävän kanssa.

      Ideana ryhmäseksi, loistava, mutta.. jos sitä vielä tulee kokeiltua, niin vieraiden lisukkeiden kera.

      • Meillä menee tuttujen kanssa hienosti.
        Kavereiden kanssa naidaan vaimoa melko usein.


      • Anonyymi

        Vaimoani pannaan kaverini kanssa kimpassa melko usein.
        On erittäin kiihoittava kun riisumme vaimoni yhdessä kaveri ottaa vaimon oikean puolen rinnan ja itselleni jää vasen ja pillua käsitellään yhdessä.
        Kaveri on kova nuolemaan vaimoni pillua ja vaimo nauttii täysin kahden miehen käsittelystä.
        Saamme mieletöntä seksiä kumpikin mies ja vaimo nauttii ja saa useita orgaasmeja kun kaksi miestä vuorottelee pillusta.


    • Just me

      ...hauska juttu! nauroin itteni ihan kippuraan.

    • MerjaLinnea

      tämä on ihan rajalla että annan sen jäädä tähän.
      Asia olisi tullut ehkä hieman pienemmälläkin sanamäärällä selväksi.

      Muistutan yhä, että on olemassa myös seksiä yksistään käsitteleviä sivuja.
      Seksi kuuluu parisuhteeseen ja on tärkeä osa sitä. Mutta nämä extreme kertomukset kuvauksineen loukkaavat monia lukijoita.

      Joten viesti tulee muilta palstan lukijoilta, mutta minun kirjoittamanani.

    • N22

      ...kaikki omalla tavalla...

    • kiesus

      ...Kun kaverisi noin kovat kiksit tuotti, niin josko seuraavalla kerralla tunnustat tosiasiat ja höyläät sitä frendiäs?

      • Roger

        Kyllä tässä ollaan kuule ihan 100% heteroseksuaaleja. Olen analysoinut sitä, miksi tuosta niin kovat kiksit sai - syy on se, että tuli rikottua niin pyhä tabu - kaadettua raja-aitoja oikein kunnolla! Avioliittohan on olevinaan niin pyhä, niin pyhä - silti uskalsin jakaa vaimoani kaverilleni. Ja hyvältähän se tuntui, hemmetti! Mitä väliä millään muulla on?


      • mimma
        Roger kirjoitti:

        Kyllä tässä ollaan kuule ihan 100% heteroseksuaaleja. Olen analysoinut sitä, miksi tuosta niin kovat kiksit sai - syy on se, että tuli rikottua niin pyhä tabu - kaadettua raja-aitoja oikein kunnolla! Avioliittohan on olevinaan niin pyhä, niin pyhä - silti uskalsin jakaa vaimoani kaverilleni. Ja hyvältähän se tuntui, hemmetti! Mitä väliä millään muulla on?

        en ymmärrä kyllä miten tuo kertomasi loukkaa täällä käyviä lukijoita, niinkuin tuolla jo sanottiin.. itse olen nainen ja minut on "jaettu" mieheni kaverin kanssa, tahdoin sitä itsekin, ei ole pakotettu, ja kokemus oli todella ihana! olen myös "jakanut" mieheni pariin kertaan naisystävieni kanssa. mitä pahaa siinä on? kyllä on nämä ihmiset täällä outoja.
        no joka tapauksessa halusin sanoa sinulle roger, että tiedän mistä puhut! :)


      • Hienoa me ollaan myös ystävien kannalla ja minun kaverit on melkein kaikki olleet naimassa vaimoani kimpassa. Vaimo 2-3miestä kerrallaan.


    • pusuliini

      Täällä voisi olla parinvaihto palstakin!!!

      • Vaimon kanssa oltaisiin valmiit oleemaan ensimmäiset osallistujat.
        T. Molemmilta


    • katteellinen

      Helppoa kuin heinänteko. Jos on mies,joka tuota haluaa ja vaimo,joka tuosta nauttii. Mutta jos on vaimo joka haluaa esim.kahta ja mies joka ei halua yhtään.Jään vaimona huikeeta kokemusta vaille.Ja ikääkin on.

    • kelpaisi

      En panisi pahakseni, jos vaimoni panisi tuttujen kanssa. Minua ainakin kiihottaa enemmän tutut kuin tuntemattomat.

      Meillä tuo on jäänyt kosketteluun ja katseluun. Monet kaverit ja vaimon kavereiden miehet puristelevat ja koskettelevat vaimoni takamusta. Ohikulkiessa käsi lipsahtaa aina sinne. Yhden kerran olen nähnyt käden lipsahtavan takaapäin myös haarojen väliin. Se oli hänen parhaan ystävänsä mies. Vaimoni katsoi olkansa yli, notkisti selkäänsä ja hymyili miehelle leveästi. Hymy on useimmiten vaimoni reaktio takamuksen puristeluun. Eikä kavereita voi moittia. Vaimoni takamus on puristelun arvoinen.

      Ollessaan ensimmäisen kerran raskaana hän hullaantui uudesta vartalosta. Hän usein kehotti tuttuja miehiä ja naisia koskettelemaan mahaansa. Hän kehotti myös muutamia kavereita kokeilemaan miten raskaiksi ja suuriksi hänen rintansa olivat paisuneet. Vain muutama uskalsi kokeilla. Vaimoni myönsikin jälkeenpäin että kun hän raskaana ollessa tunsi miehen kädet mahallaan, rinnoillaan tai takamuksellaan hänen teki mieli panna.

      Vaimoni käy usein sekasaunoissa kanssani ja yksin. Usein hän on porukassa ainoa nainen.

      Minusta tämä on kiihottavaa.

    • scouplet

      Vuosia sitten kun tutustuimme nykyisen vaimoni kanssa / silloin tyttöystävä hän opiskeli ja asui ystävättären kanssa samassa kämpässä. Heti alun perin huomasin miten läheisiä he olivat ja kerran menin asunnolle hakemaan niin mulle avattiin ovi ja ovella alaston tyttöystävä ja sängyssä samaten alaston ystävä. Heidän ehdotus oli että joko katselen tai hyppään mukaan. Ei siinä pitkään mennyt kun olin mukana. Nyt tästä on aikaa ja saan aina silloin tällöin katsella naistenkeskeistä ja saan itsekin tuntea miten minua halutaan.

    • OnnellisestiKimpassa

      Minun kaverit nai vaimoani kanssani viikonloppuna melko säännöllisesti
      1N 2-4M kerrallaan

    • JaettuOn

      Kimpassa pantu vaimoa 19 vuotta monien miesten kanssa.
      Vaimo saanut vierasta enempi kuin jotkut naiset parisuhteessa sinä aikana omaa miestä.

    • Tulimme juuri kotiin kylästä.
      Parinvaihto oli tämänkertainen juttu.
      Oli 3 paria samassa sängyssä poikittain.
      Vaihdoimme vauhdissa pareja naimme jokaisen naisen kanssa.

      • Listalta

        Sinä siis haluat vain "mies vailla kunnon panijaa".


    • VaimoniOnKimppaNainen

      Houkuttelin vaimoni naimaan kahta miestä kimpassa ja nyt on viikonloppuisin joku naimassa vaimoani.
      Meillä on kumpikin halukas kolmen kimppaan ja nimen omaan että vaimoa naidaan porukalla.
      Vaimo tykkää vilautella miehille tissejään ja pillua.
      Minkä jälkeen naimme kimpassa.

    • Herkuttelijat

      On hienoa katsoa kun vieraatkin saavat naida vaimoani kanssani kimpassa.
      Vaimo imi kaverin munaa ja minä panin samaan aikaan takaapäin vaimoa.
      Laukeamisen jälkeen vaihdettiin paikkoja.

      • Paikkaa-vaihdettu

        Jaa että sitten sinä imit kaverin munaa?


    • VaimoaOnJaettu

      Vaimoani on nainut ainakin 60-70 eri miestä kanssani kimpassa.
      Useat myös pitempiaikaisia seksikumppaneita.
      Eniten kerralla ollut 8 miestä ja naitiin kaksi yötä.
      Normaalisti olemme vaimo ja kahdesta neljään miestä itse mukaanlukien.
      Lähentelee varmasti 1500 yksittäistä panoa avioliittomme aikana.
      Suurin osa miehistä on kavereitamme.

      • Ainoa-keino

        Kun sinusta ei ole ja vaimo vaatii, on tuo kait ainut keino.


    • kaksinaninut

      Tuo on ihanaa! Tarkoitan että ihmiset ymmärtävät nauttia sexistä monipuolisesti!
      Meillä käy yksi nuorena leskeksi jäänyt mies, pari kolme krt. kk'sa ja ihanaa on!
      Väillä hän tuo jonkin uuden tyttöystävänsä mukaan rakasteluun!
      Ei kuulkaa värkit käyttämällä kulu, mutta ilman käyttöä ne homehtuu.....!

    • VaimonJakajaMies

      Minulla on ollut noin 40 kaveriamme vuosien aikana naimassa kimpassa vaimoani.

    • Anonyymi

      Rakastan vaimoani!
      Kunniotan vaimoani!
      Luotan vaimooni!
      Olen ylpeä vaimostani!
      Ylpeänä annan myös ystävien kimpassa kanssani panna kaunista vaimoani.

      • Anonyymi

        Kuvottava sika joka nauttii saadessaan tehdä vaimostaan huoran. Avioliitto ei merkitse kaltaisellesi rappioituneelle yksilölle mitään


    • Olemme parinvaihto ja kolmenkimppa kokeilijoìta.
      Hienointa on olla oman vaimon kanssa kun mukana on lisäksi vieras mies vaimon viihdyttäjänä.
      Meillä on vakituinen mies joka viihtyy kanssamme viikonloppuisin iltaa istuen ja välillä vaimo viedään sänkyyn riisuttavaksi ja pitkän kaavan käsittely kunnes vaimo pyytää toista alkamaan panemisen. Vieras saa aloittaa (saa puhtaan pillun pantavakseen itse kaverin spermoille useasti vaihtaen kunnes vaimo saa kunnon orgasmin ja tarvitsee lepotauoñ.

      • Anonyymi

        Mahtavaa kun vaimo on alastomana ja nähdä se vieraan miehen halu yhtyä rouvaani ja se itse yhdyntä kun vieras laskee spermansa vaimoni sisään.


    • Anonyymi

      Naiseni nauttii kun panemme häntä kaverien kanssa kimpassa.

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa tuossa asetelmassa juuri se, että mieheni saa minut tekemään noita asioita. Meillä se on ollut nimenomaan miehen vahva toive, josta olen itsekin alkanut pitämään. On ainutlaatuinen rakkauden osoitus vaimolta miehelle alistua nussittavaksi hänen kavereilleenkin, ja oli äärimmäisen kiihottavaa, kun minut suostuteltiin siihen kehuen ja hyväillen usean miehen toimesta.
      Nykyään jo tiedän mitä tulen saamaan, kun mies kertoo tiettyjen kavereiden tulevan kahville. Osaan jo valmistella itseni siihen mielentilaan, että teen mitä minulta odotetaan.
      Suosittelen kaikille kokeilemaan.

    • Anonyymi

      On sääli kun miehet vartio vaimojaan niin ettei edes parhaat kaverit saa panna heitä.
      Itse en ole niin pillun karee ettei ystävät saisi nauttia vaimon pillusta kun ei se siitä kulu vaikka vähän muutkin panee.

      • Anonyymi

        Vähän sama ettei lainata omaa autoa, ruohonleikkuria ym. kun toinen voi rikkoa ne ja nämä on minun, ehkä Suomalainen itsekkyys. Autollekkin tekee hyvää ajaa viikottain jos seisoo paikallaan voi tulla yllätys kesälomalla jäädentien poskeen. Sama vaimon kanssa kun sitä käytetään paikat pysyy vetreänä myös limkalvot toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama ettei lainata omaa autoa, ruohonleikkuria ym. kun toinen voi rikkoa ne ja nämä on minun, ehkä Suomalainen itsekkyys. Autollekkin tekee hyvää ajaa viikottain jos seisoo paikallaan voi tulla yllätys kesälomalla jäädentien poskeen. Sama vaimon kanssa kun sitä käytetään paikat pysyy vetreänä myös limkalvot toimii.

        Vuosia hrrastettu kolmansia sekä parinvaihtoa, suhde vakaampi kuin koskaan. Hellu


    • Anonyymi

      Olen vain kerran jättänyt vaimoni kahdestaan miehen pantavaksi ja oli pitkä päivä töissä kun kulli seisoo koko ajan.
      Illalla pantiin kimpassa vaimoa kaverin kanssa.
      Muuten ollaan pantu vaimoani kimpassa usein myös useampia viikonloppuja.
      Olen mielissäni kun vaimo on suostunut kimppanaiseksi ja hän nauttii osastaan saaden orgasmeja kummankin miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Tykkään kattoa kun vaimoa pannaan takaapäin.

      • Anonyymi

        Varmaan huikeet näkymät? Kun vaimon rinnat heiluu kovaa ja näkee kiimasen ilmeen.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe