Pikkunäkijä

woman41-

Elämässäni on monen vuoden vaikea tai hiljainen jakso takana. Noina vuosina etsin ja tutkiskelin itseni maailmaa sisältä. Asiat, jotka olivat poissa elämästäni tuona aikana, ovat pikkuhiljaa palaamassa uudestaan eri muodoissaan. Nyt haluaisin nähdä kaiken sen mitä on ympärilläni itseni ulkopuolella ja päästä takaisin elämän vauhtiin mukaan.
Katsoisitko miltä elämäni siellä näyttää? Hyvin monen ja pitkän yksinäisen vuoden jälkeen toivoisin elämääni aitoa, todellista sielunrakkautta ja parisuhdetta, todellista luottamusta. Mitä näet siitä, ja kerrotko jotain miehestä, jonka (jos) näet? Millainen hän ja mitä tekee, mistä hän ilmestyy ja milloin ja mihin kaikki johtaa, millaiset hiukset hänellä on, entä luonteensa, haluaako että olemme paljon yhdessä ja vietämme yhteistä aikaa, rakastaako se mies oikeasti minua ja haluaa minut? Tai jos näkyykin paljon mieskokelaita, niin haluan tietää siitä, jonka kanssa päädymme yhteen.
Ja rahapuoli kiinnostaa, jos pääsisin jo kunnolla jaloilleni.
Mitä kaikkea uutta minulle on näkyvissä?

1

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkunäkijä

      Sinulla on paljon kysymyksiä, mutta yritän vastata muutamiin ja ehkä tärkeimpiin niistä.

      Nyt kun lähdet uudelleen elämään,olet kypsynyt vastaan ottamaan todellista hyvinvointia elämääsi.
      Näen vaaleahkon tai ristiverisen, hyvin kiltin ja hyväluontoisen miehen, jonka tulet kohtaamaan työ tai lomamatkallasi. Hän voi olla myös ulkomaalainen. Tämä mies on eronnut x-vaimon mustasukkaisuuden vuoksi, joten sinun on varottava, ettei sama toistuisi ja rakkaussuhteesta muodostuisi lyhytaikainen.
      Näytetään kuitenkin mahdollista avioliittoa tai sitten syvempää, pitkäaikaista ihmissuhdetta, joka on tasapainoinen ja jossa on paljon kaipaamaasi rakkautta. Kenties ei aivan sielunkumppani, mutta silti hyvin tärkeä ihminen sinulle.

      Voi olla, että saat muutamia kolauksia ihmisuhteissa ennen tätä todellista rakkautta, mutta jo elämää nähneenä osaat heittää ne omaan arvoonsa ja jatkaa eteenpäin uskoa itseesi menettämättä.

      Sinulla näyttäisi olevan myös onnea raha-asioissa. En näe tarkkaan miten tapahtuu, mutta jotain hyvää on tulossa silläkin alueella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe