mä sulle oon??
Mikä vi*un roskis
15
184
Vastaukset
- 16+18
Se jonka tuntee läheiseksi, kaataa sen sonnan niskaan.. Niin se usein on, en ole siinä valitettavasti poikkeus, Kadun käytöstäni, anteeksi
- .
Mee hoitoon.
- Eiköhän se oo niin
että hänen käytös on suoraan verrannollinen oman itsesi käytökseen. Annat itse aiheen toisen käytökseen.
Mutta toista on aina niin helppo syyttää kaikesta.- 100 %
Menee just noin.
- kaikkia kanssa.
100 % kirjoitti:
Menee just noin.
Kun itkette täällä ,mikä estää ymmärtämästä sitä ihmistä jota ikävöitte??
Miksi ette mene häntä puolitiehen vastaan ja hyväksy häntä sellaisena kun hän?
Tuli vain tuollainen ajatus mieleen, kun itse olette juuri niitä valittajia kanssa.
""suoraan verrannollinen oman itsesi käytökseen"" - ??
kaikkia kanssa. kirjoitti:
Kun itkette täällä ,mikä estää ymmärtämästä sitä ihmistä jota ikävöitte??
Miksi ette mene häntä puolitiehen vastaan ja hyväksy häntä sellaisena kun hän?
Tuli vain tuollainen ajatus mieleen, kun itse olette juuri niitä valittajia kanssa.
""suoraan verrannollinen oman itsesi käytökseen""Noinhan se on kun hän sanoi. Jos toinen haukkuu täällä vitun roskikseksi toiselle
niin hauatko sä mennä niillä sanoilla kauheesti vastaan ? Toisella lailla kyllä moni varmaan meniskin mut noin ei.
- 20+5
Älä ole niin vastaanottavainen. Suu auki kuin linnunpojalla ja korvat höröllä kuin hevosella.
- en ole aloittanut
Yleensä sellaisille turvallisen oloisille ihmisille kiukutellaan ja kaadetaan kaikki sonta niskaan.En vain tiedä miksi,mutta olen kans kokenut tuota samaa
- 0123
Et tiedä miksi? Sehän on samanlaista kuin vauvan kiukuttelu äidille. Haetaan rajoja mutta otetaan annettuna, että toiseen suuntaan tulee rajaton hyväksyntä, lempeys ja ymmärrys. Sitten kun ei, entistä roskakoria voi aina kutsua narsistiksi.
- 0123
Toki se voi olla myös testailua, mitä ihmissuhde kestää. Sen tulisi kestää yhtä paljon siihen toiseenkin suuntaan silloin.
- :))))))))))))
Kun sie tulet etelhän
ei sinua tunne kukhan,
lupsakkuus ja lapinhulluus,
net lähtenhet on mukhan.- Terve vain
No kuule huutele sie vaan siellä oikeassa elämässä
Ihan sille oikeelle ihmiselle
Ihan lupsakkaita juttujasti ja asu mun puolesta mistä ikinä lystäät
Mutta takaan ja vannon että kohde vaihtuu hänen juttuilleen
Mä en mitään lapinhulluja tai muitakaan etelän turistia rupee säälimään enää.
Se on jämpti näin.
Eikä ole yhtään huono omatunto tässä asiassa :) - Terve sullekin
Terve vain kirjoitti:
No kuule huutele sie vaan siellä oikeassa elämässä
Ihan sille oikeelle ihmiselle
Ihan lupsakkaita juttujasti ja asu mun puolesta mistä ikinä lystäät
Mutta takaan ja vannon että kohde vaihtuu hänen juttuilleen
Mä en mitään lapinhulluja tai muitakaan etelän turistia rupee säälimään enää.
Se on jämpti näin.
Eikä ole yhtään huono omatunto tässä asiassa :)Kenen jutuille, kuka tuo aloittaja on?
Itsehän olet valinnut lapinhullujen yllyttämisen ja siitä voit kantaa omatuntosi. - Ap.
Terve sullekin kirjoitti:
Kenen jutuille, kuka tuo aloittaja on?
Itsehän olet valinnut lapinhullujen yllyttämisen ja siitä voit kantaa omatuntosi.Hah,se oli mun "naapurille..vain
Hän heittelee roskia mun tontilleni :)
Ärsyttää..aikansa
- miten niin?
Etkä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750