Sama kuin Persujen kannatus käyrä. Kasvaa alaspäin.
Tiedättekö mikä on lehmänhäntä?
4
<50
Vastaukset
- pSS puskamölinä
Soini painui perinteisesti piiloon, kun olisi pitänyt ottaa kantaa hänen 100% omistamansa persuSS puolueen kannatuksen jatkuvaan laskuun.
Persujen kannatus oli viimekesänä yli 24%, nyt enää 15,8%. -Miksi Soini ei nyt öyhötä: "Minä olen johtanut tämän!" ?? - Vahva Perus-suomi
PÖÖ taisi Lipponen pelästyä omaa mainostaan kun on niin piilossa niin piilossa kuin olla vai.
EEi Soini tarvii teille narsisteille tulla mitään selittämään. Käyrät laskee ja nousee se on politiikkaa. Näistä käyristä ilkkujat nauttii ja hekumoi se on sallitava koska se vaikuta milläänlailla.
Me kaikki olemme suomalaisia ja me kaikki olemme perus-suomalaisia paitsi mamut.
Tämä on totuus. - Soini: häpeä!
Soinistit ovat poliittisesti pelkkää vastuutonta puskamölinää harjoittavia populistimoukkia. Sen ovat viime vaalien jälkeiset tapahtumat kiistatta osoittaneet.
Persuille on jo nyt maksettu noin 10 miljoonaa euroa TYHJÄSTÄ. Järjetöntä. - Vahva Suomi ja PS
Kepulainen se lehmänhännän tietää parhaiten. Seuraavaksi leikkuri iskee maataloustukiaisiin. Sillon on piru irti.
Nimimerkki : -- Soini:häpeä - on kokoomuksen aivopesty idiootti , joka ei tiedä onko demari vai porvari nuolee molempia saadakseen heiltä kunnioitusta. Ei uskalla muuta kuin myönnellä. Malliin kyllä herra kyllä herra. Tälläset lipojat minua kuvottaa todellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811123- 488639
- 1375405
- 1443704
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572608
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak502165- 281826