Olen usein ihmetellyt sitä, miten ihmiset osaavat kertoa minun olevan homo. En ole mielestäni mitenkään tavallisesta poikkeavan näköinenkään ja pukeudun hyvin arkisestikin farkkuihin ja toisinaan myös kauluspaitaan. En käyttäydy mitenkään stereotyyppisesti, koska pidän sitä vain teatraalisena ja pinnallisena. En myöskään flirttaile kenellekään, koska sellaiset asiat ovat minulle vieraita ja en halua aiheuttaa hämmenystä ja järjestää kenellekään kiusallista tilannetta.
Ainoastaan käyttäydyn ystävällisesti kaikkia ihmisiä kohtaan, sukupuolesta tai ylipäätään mistään asiasta riippumatta, koska sellaiseksi minut on kasvatettu. Tuskin tämäkään on se asia, joka sitten kertoisi minun olevan homo.
Minulle on tosin sanottu, että olen homon näköinen ja haluaisinkin tietää, millainen ihminen on homon näköinen? En minä ainakaan ole huomannut mitään yhtenäistä tekijää, joka yhdistäisi kaikki homot toisiinsa. Minulla on hiukan pyöreät kasvot ja suuret tummat silmät, lyhyet tummat ja taipuisat hiukset. Tuskin tämäkään on mitenkään erityisen homomaista. ;)
Yläkoulussa oli poika, jota pidin lähinnä kiusaajana ja jouduin hänen silmätikukseen. Kyseinen henkilö esiintyi heterona ja oli pesunkestävä hoppari. Hän sanoi minua homoksi ja vihjaili homouteen sekä kysyi, että pidänkö jotain miestä kotona piilossa. Myöhemmin tyyppi muutti pois ja sain kuulla, että kyseinen henkilö on paljastunut homoksi. Taisikin vain vihjailla olevansa homo ja kaipaavansa seuraa, minä olinkin sen verran kylmä ja kova että annoin hänen jäädä typerine juttuineen ihan omaan arvoonsa.
Miksi minua sanotaan homoksi?
6
672
Vastaukset
- Runoileva runoilija
''Homo homon tunnistaa.''
Mutta joo, ihan tavalliselta ihmiseltä vaikutat. Kasvosi voivat olla tosin naismaiset, koska naisille on tyypillisempiä pyöreät muodot ja suuremmat silmät. Kukaan ei geeneilleen mitään voi. Liiallista naismaisuutta -olkoon sitten kasvoissa- voidaan pitää homomaisena miehillä. Tai sitten niillä on muuten vaan niin hyvä tutka, että tunnistavat sinut.. - Boy 16
Joo mua kaikki jätkät luulee yleensä suoraa tytöksi vaik oon homo ei oo mitää laukkuja eikä mitää tuommossii mutta kun naamassa ei ole mitään finnejä Iha silloiset posket vaikka oon jo 16 :)
Ja siis eihän kukaan välttämättä edes tiedä että olet homo, homoksi haukkuminen on varsinkin 10-16 vuotiaiden keskuudessa vain tyypillistä, eivät he välttämättä sitä tarkoita tai edes tiedä pitääkö paikkaansa
- heterogeeninen
Mulla on sama tilanne on haukuttu homoksi vaikka olen heteroseksuaalinen kyllä se on niin että sinä olet ainut tässä maailmassa joka tietää mikä olet.
- tutkako
Kyllä homoilla on taipumus tunnistaa toinen homoksi.
Puhutaan homotutkasta,mutt kyll ne tulee ihan huomaamattomista eleistä ja
sen sellasista.Jo katseet merkkaa paljon.
Itse ainakin onnistun usein tunnistaan toisen homoksi...sitä on vaikea selitää. - 20bi
On olemassa ihmisiä, jotka ilmeisesti ovat poikkeuksellisen hyviä ihmistuntijoita. Mullakin on muutamia ystäviä, jotka ovat huomanneet jo vuosia sitten etten ehkä olekaan hetero. Mikä on aika hämmentävää, koska olen itse tiennyt olevani bi vasta vähän aikaa, ja nämä toiset ovat muka tienneet sen jo monta vuotta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914