hauskaa oli huomata että tämä sama henkilö joka täällä aloittelee ketjuja Lotharista tekee samaa plazassa ja täsmälleen samoista jutuista. Samat sanatkin löytyy UIKeja ja solarium paahtoa myöten. Taitaa häiriköidä jokaisessa keskustelupalstalla. Hyi Anssi.
Lotharin Plaza keskustelut
14
166
Vastaukset
- väärä syyte
Ei muuten ole Anssi, satun vaan tietämään. On joku muu taho.
- Pikkumuna-Anssi
Harvoin kai häirikkö tunnustaa olevansa häirikkö itse!
- pullonkaula
Mistä sinä sen voit tietää?
- retewdgfdsfadsa
mistähä tiiät?
- dsfsdfsdf
miksi sitten aloitatte uusia lothar - ketjuja, nyt kun se pahin trollaaja on hiljennetty kerrankin, paras vastalääke on täysi ignooraus, eli älkää vastailko lothar-juttuihin..(en minäkään tee niin tätä lukuunottamatta;)
- Väärä syyte
No, ei ainakaan itse ole ollut koneen ääressä kirjoittamassa.
- hjcvnbvcb
Mistä tiedät että ei ole ollut?
- mkkj56554
Eiköhän tuo sama häiriköi melkein kaikilla keskustelupalstoilla....
- Paahtaja,
Lotharin päiväkirjan kirjoitustyyliä ja näitä Lothar-ketjuja vertaamalla näkee selvästi, että palstahäirikkö on joku muu Mr itse.
- ,n. ,. m,. nbm,
Ei kukaan muu kun Lotikka itse jaksais jauhaa itsestään niin paljon p*skaa..
- vahvistan
Se nyt on todistettu moneen kertaan että häirikköviestien takana on jotkut muut kuin Lothar itse.
- kljljbnbkcgkljlöm
jaa no millä se on todistettu?Eikös se olekkin myös monesti todistettu että se on niiden takana? Ja useammalla palstalla..
- Yeah Right
Porinaa YEAH!
- lottis löysämuna
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750