tällä hetkellä.
http://www.youtube.com/watch?v=tnh1M2Y6vgo
Kaipaan kuolemaa
24
275
Vastaukset
- tällästää
joo niihän ne jotkut sannoo...............................
http://www.youtube.com/watch?v=D1_xrs3PQxc - ..............
Joskus minäkin....
- '''''''
Tälläiset aloitukset on ihan oikeesti p.........ä vaikka biisit ovatkin ovatkin ok
- ap
miksi ei saisi kaivata kuolemaa? Se on yhtä kaunista kuin syntymäkin.
- deathoralive
ap kirjoitti:
miksi ei saisi kaivata kuolemaa? Se on yhtä kaunista kuin syntymäkin.
Kuolemassa ei ole mitään kaunista, paitsi silloin kun se on nopea. Esim. sydänkohtaus.
Siis eihän kuolema sitä seuraavalle ole mieltä ylentävää katsottavaa, mutta kuolevan kannalta on sitä parempi, mitä nopeammin se tapahtuu.
Mutta älä ihannoi kuolemaa, se kuitenkin tuo niin paljon lohdutonta surua mukanaan, mistä on kauneus kaukana!
Älä vaan tee mitään itsellesi, varsinkin jos olet alle 50-vuotias! - UskoJaToivo
deathoralive kirjoitti:
Kuolemassa ei ole mitään kaunista, paitsi silloin kun se on nopea. Esim. sydänkohtaus.
Siis eihän kuolema sitä seuraavalle ole mieltä ylentävää katsottavaa, mutta kuolevan kannalta on sitä parempi, mitä nopeammin se tapahtuu.
Mutta älä ihannoi kuolemaa, se kuitenkin tuo niin paljon lohdutonta surua mukanaan, mistä on kauneus kaukana!
Älä vaan tee mitään itsellesi, varsinkin jos olet alle 50-vuotias!Tuo viimeinen lause oli hauska ... "Älä vaan tee mitään itsellesi, varsinkin jos olet alle 50-vuotias! "
Minä ajattelen kohta tehdä itselleni jotain!! Jotain kivaa nääs!!
En yleensä silloin ajatelle häntä silloin, jotta en kuulostaisi sovnistisialta, mutta nyt saatan tehdä poikkeuksen, - ap
deathoralive kirjoitti:
Älä vaan tee mitään itsellesi, varsinkin jos olet alle 50-vuotias!Kiitos ajatuksestasi. Koitan pitää mielessä sanasi.
- ??
deathoralive kirjoitti:
Älä vaan tee mitään itsellesi, varsinkin jos olet alle 50-vuotias!Siis jos olet alle 50-vuotias ??,siis miten tyhmää toiselle sanoa noin?
- deathoralive
?? kirjoitti:
Siis jos olet alle 50-vuotias ??,siis miten tyhmää toiselle sanoa noin?
Johonkinhan se raja pitää vetää...
Tarkoitan tuolla sitä, että tuohon ikään mennessä ihminen jo alkaa olla vastuullinen omista teoistaan eli ei ainakaan hetken mielijohteesta tai nuoruuden satunnaisessa masispuuskassa tee itselleen mitään lopullista.
- ltunu
Välillä sitä tosiaan kaipaa kuolemaa, mutta kun se sitten aikanaan oikeasti on väistämättä edessä, sitä alkaa kaivata elämää!
Yritetäänpä muistaa tämä.
Toivottavasti päästään masisten ohi onnellisesti ja löydetään se kestävä rakkaus, niin emme enää kaipaisi kuolemaa. Sehän tulee kaipaamattakin ajallaan... - en kuolemaa
Minä kaipaan taasen Häntä,en häntää vaan Häntä.
- Kuolema tulee
Jossain vaiheessa vaikkei tahtoiskaan, sitten kun on sen aika. En kaipaa kuolemaa
joskus muutosta vain. - ...............
onhan kuolema ajatuksena kovin pelottava, mutta jos sitä ajattelee ei silloin voi henkisesit kovin hyvin... Tie ylös ja ajatukset muualle. Silloin kun oikeasti tekisi mieli kuolla, niin äkkiä sitä huomaa kuinka erikoista tää on ja eikä niin kamalaa kai?`??
- fdksdgn
En odota elämältä enää mitään. Kuolo korjaa pois vaan. Annan nuoremmille tilaa.
- rämmitää
jo 20v vieläkö lisää
ei siis puhuta päivistä
http://youtu.be/lZD4ezDbbu4 - Aamun ajatus
Elämä on kaikkine kipuiluneen liian arvokas mielestäni heitettäväksi pois. Synkissä vesissä uineena ja taas pinnalle pupahtaneena voin sanoa, että nämä kortit aion katsoa loppuun asti. Arpia tullut tämän taipaleen aikana sieluun ja sydämeen. Joskus tuntuu, että liikaakin. Itselläni on kuitenkin paljon hyviä syitä miksi elää. Läheisen(äitini) vakava sairastuminen ja katsominen miten hän pikkuhiljaa kuihtuu pois, oli se viimeinen opetus minulle ymmärtämään, että jokainen päivä minkä saan elää on lahja. Ei, helppoa se ei ole, niin herkästi vaipuu omiin synkkiin ajatuksiin, murheisiin, mutta tässäkin sillä omalla asenteeella, oivaltamisella on suuri vaikutus. Onnellisuuden ja elämän mielekkyyden löytäminen omien asenteidensa kautta. Olla tässä, hengittää, tuntea, kokea, nähdä. Kivut, ilot, surut, luovuttamiset. Kaikki tämä kuuluu elämään. Tässä biisi joka on auttanut vaikeissa hetkissä aina. Antaen uskoa ja voimia huomiseen. http://www.youtube.com/watch?v=FyAtNTdh-eU
- ○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Menikö se hetki jo ohi.Tovottavasti meni. Minullakin oli joskus samat mietteet, vaikka kaikki piti olla kunnossa. Rakkaita lähellä, mutta jotain puuttui. Hän joka sai minut piristymäään sellaisista ajatuksista on minulle tärkeintä maailmassa tällä hetkellä. Toivottavasti vain jaksaa pyöriä mukana. Varmaan täytyisi sanoa selvemmin hänelle miten tärkeä minulle on .♥
- jhgghg
Buddha sanoo, että ei ole olemassa kuolemaa, joten puhut paskaa.
- 88888888888888888888
ja melko moni inkkari sanoo,et kuolema on vain ovi, jonka suljet takanasi, ja jatkat matkaa
- no hei
kaikkihan me kuollaan, kukin tavallaan, ja ajallaan. tuolla kuolema suru sivulla on muuten hauskoja itsariideoita. ihan tosi hei, paloitteluitsemurha, heheheh
- 8+17
Työssäni olen tekemisissä niin syntymän ihmeen kuin kuolemankin kanssa. Niissä tilanteissa olen ollut mukana monet monituiset kerrat, ja oma suhtautuminen kuolemaankin on muokkautunut sitten osittain sen perusteella.
Tuskaista, kivuliasta kuolemaa en toivo kenellekään, mutta kyllä se kuolema kuuluu vääjämättömästi itse kunkin elämään, eikä sinänsä ole itselleni paha tai pelottava asia. Jäljelle jäävien suru koskettaa, mutta itse kuolleen katson vain siirtyneen toiseen olomuotoon ja vapautuneen fyysisestä "kuorestaan". Elämä jatkuu, eri muodossa. - päiväkerrallaan.
Uskon että elämässä tulee hetkiä ,milloin ajattelee kuolemaakin.
Tykkään katrin-helena lauluista ,kuitenkin tämä pisti ajattelemaan erinlailla laulunkin merkitystä. - loppuuko se koskaan
Tuo on niin surullinen kappale,että en tykkää.Välillä,kun se tulee telkusta siinä metsä mainoksen yhteydessä,niin odotan vain,että se loppuu,kun tulee niin surumielinen olo
- gfdssadf
Tuikatkaa tuleen ja kipatkaa tuhkat mereen. En halua hautapaikkaa jossa kukaan käy velvollisuuden pakosta patsastelemassa jouluaattona. Vaikka heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362