Uskomaton kohtaaminen, joka oli sanaton, mutta täynnä alitajuista viestintää kummankin puolelta. Tämä ei jää tähän! Tämä ei jää tähän! Tämä ei jää tähän!
Ihanalle naiselle
22
1483
Vastaukset
- itse en enää jaksa
Onhan tuo näköjään jäänyt, kerran täällä moista huutelet. Ota yhteyttä henk.koht. äläkä täällä ruikuta. Olet muuten täällä ja piiiiiiiiitkääääään.. Meitä säälittäviä täällä kai jo tarpeeksi..
- niinniinniin
Ai nyttenkö olet kohannut jonkun?,no toivottavasti tapauksesi ei jää siihen,ylläolevaa kompaten myös.
- ehdottomastijoojoo
lisää....lisää....lisää
- M inä (n)
1 viesti pliis! Jotta tietäisin...tomorrow you cannot reach me anymore at afternoon...
- svh
no sitä minä vähän ihmettelinkin. Onko pysyvä muutos?
- toimi hyvä mies
No älä sit jätä sitä tähän.
- siis ne Teletapit
Teletappiyhteys aina pelaa,siis,jos kummatkin on teletappeja.Toistavat aina niitä samoja mantroja ja pakkoliikkeitä.
- HYvä mies ken ties
Toiminnat on ihan jäässä. Yritän sulaa sit oon pelkkää kuumaa vahaa.
- Hyvää Mieheltä
Valun sun päälle pääsen pieniinkin koloihin ja täytän sut makealla mahlalla. Saat lopullisen tyydytyksen tuoksun kukkakedon. Päivääs paisteen tunteen ehon.
- muuta en sano
Arvostan miehiä jotka eivät kilpailuta ja roikota, sen olen tässä oppinut.
Muuta en enää sano. Täällä haikailijat ovat vain nettileikkijöitä.
Oikean elämän teot ratkaisevat. - kylmettynyt olen jo
Kyl se on tainnu jo jäädä unholaan koko kohtaaminen,sinun/hänen puoleltaan siinä nyt alkujaankaan ollut mitään värinää.Taitaa käydä niin jokatoisen kohtaamasi kanssa.
- .pzz
Koska kohtasimme? Oletkohan se sinä siellä joka huutelet ;) ??
- mistä
arvasit? Milloin tavataan?
- .pzz
En tiä, odotetaanko kohtaloo vai otetaanko kohtalo omiin käsiimme?
- hyss...
.pzz kirjoitti:
En tiä, odotetaanko kohtaloo vai otetaanko kohtalo omiin käsiimme?
En minäkään. Onhan tuota ainaki viim.15v tullu "jahkailtua"..,:)
- UrBeauty
Toivottavasti vielä kohdataan
- TKTV
Jännä nähdä jääkö tähän, vai johtaako johonkin. Jotain tapahtui kyllä... Lämpöä, reilusti lämpöä.. Uskallusta kehiin! You know how to find me!
- UrBeauty
Anna vinkki,kuka oot!
- odotan....
Tekisit sitten jo jotain.
- TKTV
Vinkki tuli jo nimimerkissä..
- tais mennä metsään?
saishan tosta vilkkaalla mielikuvituksella väännettyä vaikka mitä..omakin kirjain löytyis :), mutta kumpaa sukupuolta olet?
- TKTV
Aika lailla nainen olen. Meni metsään tahi ei, olo aika mahtava! Ja kirjaimia nimistä kyllä, ehkä jopa paikkakunnista.
Selkeästi kevättä ilmassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770