Kävellä paljain jaloin nurmikolla, tanssia ja unohtaa pelot ja huolet.
http://www.youtube.com/watch?v=ZMW8xAv-Y6w
yhtenä iltana
12
188
Vastaukset
- haavettavaan
Haave. Yhtenä iltana olisin vapaa...kaikesta.
- neliapilna
melko toteutettavissa oleva haave sinulla.
paitsi jos olet.
- neliraajahalvautunut
- muuten liikuntakyvytön
- pelokas ja huolekas luonteeltasi - ap
Voihan sitä olla pelkoja ja huolia vaikka olisi toimivat raajat.
- neliapilna
Voi ollakin. Mutta kun miettii, miten HUONOSTI asiat pahimmoillaan VOISI olla, niin silloin löytää oikeat mittasuhteet eriasteisille huolille!
Usein joutuu toteamaan, että ne omat huolet ovat melko mitättömiä TODELLISTEN huolien rinnalla. - ap
neliapilna kirjoitti:
Voi ollakin. Mutta kun miettii, miten HUONOSTI asiat pahimmoillaan VOISI olla, niin silloin löytää oikeat mittasuhteet eriasteisille huolille!
Usein joutuu toteamaan, että ne omat huolet ovat melko mitättömiä TODELLISTEN huolien rinnalla.Sori taisin olla ilkeä, mutta mielestäni kukaan ei voi luokitella mitkä huolet ovat oikeita ja mitkä eivät. Vaikka totta on että on myös paljon sellaista mistä voi olla kiitollinen.
- ap
Mulla on tapan elää omaa elämääni ja omia tunteitani. En saa lohtua siitä että jollain menee vielä huonommin. Mun mielestä tälläisellä asenteella ja aidolla myötunnolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Millä sitte sparraisit itseäsi jos ei löytyisi jotain ihmispoloa jolla ei mene vielä huonommin kuin itsellä.
- ap
Ja sitäpaitsi mistä tietää mitä kaikkea olen joutunut elämäni aikana kokemaan ja mistä pelkoni johtuvat.
- elämää
Voimia sinulle huoliesi kanssa ja toivottavasti voitat joskus pelkosi....
- ap
Kiitos, kauniista sanoinsta tulivat tarpeeseen. Totta elämäähän tämä on. Mulla alkoi soida päässä lause "vain elämää ei sen enempää". Varmasti joku kappale jota en muista.
- Yön kaste
ap kirjoitti:
Kiitos, kauniista sanoinsta tulivat tarpeeseen. Totta elämäähän tämä on. Mulla alkoi soida päässä lause "vain elämää ei sen enempää". Varmasti joku kappale jota en muista.
Irvin Goodmanin elämää viinan huuruista mutta ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku! ;)
- Kyllä sä...
ton haavees vielä voit toteuttaakin, kun vaan uskot itsees ja päätät sen toteuttaa.Helppoo se ei varmaankaan tuu olemaan, mutta kun jotain oikein paljon tahtoo, uskoo onnistuvansa, se usein onnistuukin.Tähän eräs mietelause:"Emme uskalla luottaa siipiimme.Suimme niitä mutta emme rohkene heittäytyä niiden varaan.Liian usein takerrumme orteen."-Charles B. Newcomb...kyllä siivet kantaa :)
- -1005-
Tai sitten niin, että luulemme olevamme kanoja, koska olemme kuoriutuneet kananpoikien keskelle, vaikka muna olikin kotkan muna, emmekä edes tiedä, kuinka korkealle voisimme liitää, koska eiväthän kanat lennä kovin hyvin.
Se oli jonkun munkin puheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770