kuka hän on?
Päivi ja kuka
8
100
Vastaukset
- päivijaminä
Varmaankin Päivi ja minä.
Olen kiintynyt yhteen Päiviin ja meistä onkin tulossa pari :)- mustasukkainen
Älä saatana nuolaise ennenku tipahtaa
- päivijaminä
mustasukkainen kirjoitti:
Älä saatana nuolaise ennenku tipahtaa
Ei tuollainen äkkipikainen mörri saa ikinä Päiviä. Hän tarvitsee paljon sinua fiksumman miehen!
Joten paras tunnustaa tappiosi jo nyt.
- mustasukkainen
Ja sinäkö luulet olevas se fiksu mies hälle? Suuret on luulot miehellä! Päiville ei pelkkä kiintyminen riitä
- päivijaminä
Nainen sen aina päättää, kumman valitsee kahdesta kilpakosijasta. Häviäjän on vaan tyydyttävä osaansa ja nuoltava haavansa ja tunnustettava kiltisti tappionsa. Näin se vaan menee.
Ja minä luulen, että Päivi on jo aikoja sitten valintansa tehnyt:)! - mustasukkainen
Ja se et ole sinä!
- hehehehehehehehehehe
en ole vielä eläissäni nähnyt yhtään täyspäistä päiviä.aivan hulluja kaikki.
- päivien puolesta
Päivit on mukavia ihmisiä ja sen takia ne kerää kaikenlaisia hulluja ja mustasukkaisia liepeisiinsä. Ehehhheeheehee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770