Siellä ensiapukurssin ryhmässäkö te tapasitte?
Aksentinsiirto on helppo toteuttaa pukeutumisena. Millaisia vaatteita voisin laittaa tällaiselle kurssille?
Sitten he voisivat myös ihan itse siirtää sitä aksenttia.
-Opettelin kerran elvyttämistä ihan sellaisella nukella. Onko nyt parempi olo? Nukke kysyi....
- On joo. Voi kauhea, kun joudutkin taas tulemaan lähelle, mutta ihan kohta jaksan varmaan tämän päivän, seuraavan päivän, ja ainakin yli-ylihuomiseen saakka. Pitää saada tilaa....
-Näyttää että max kymmenen päivää, mutta 4 vuorokausi menossa.
- Enköhän jaksa ilmankin.
Sitä nukkea ei saa naida, mutta saako sua riisua?
Sitä päätä ei saa naida, mutta nämä ovat ihan normaaleja juttuja.
- Niin siellä töissä, jossa oli ja on se hoitaja. ---> mutta onko teillä ongelmaa tämän hoitajan kanssa? kesällä 1983
- Niin, sieltä töistä. Joita mä en enää ikinä halua sun päästäs kuulla, varsinkaan, jos olet vielä dyslektikko.
-Älä auo mulle sitä päätäs? Missäs ne Nicoretet on?
- Ostan heti, jos jää rahaa.
Ei sen hoitajan joka istuu siellä ja vahtii mua.
-Joo, lähti ne aukeamaan. Ihan luonnostaan.
- Entä muita huumeita, kuin tupakkia. Mun mielestä tupakka on huume, on aina ollut. Päihteiksi luokitellaan alkoholi, huumeet, tupakka sekä jotkut erikseen olevat reseptilääkkeet, ja lääkeaineet.
-Mulla ei ole lääkkeinä yleensä huumeita.
-Enkö mää en anna sitä, kun sulle kehittyi sellainen salakavala riippuvuus. Jostain sun ulkoympäristöstä. Enkö mää en anna sitäkään, kirjaa tai lukemista, kun sulle kehittyi sellainen sairaus, josta mulla on töissä V.1991 Doremifasollasido: Intiimihygienan takia.
- Miksi kehität riippuvuuden? Et tiedä ollenkaan millainen sairaus se on.
Miten nämä kotiin tulee?
Miten tämä kotia tulee?
Valheenpaljastustestistö:
Jakke: Teetkö mielestäsi jotain väärää? Miksi olet poissa koulusta?
- Miksi olen sairas? Olen kovasti sairas.... Ei mua mikään haittaa, ei mua mikään silleen muuten kauheasti haittaa.
- Se on mun oma asia.
-H****a p****a, haluan vasta omaksua neurooseja.
Sellainen samanlainen, vastaava, persoonallisuus-häiriö, joka seuraa....
- Perhe ja samankaltaisuus, samannimisyys, perhe, ei meillä kotona. *Samankätisyys.....
-Kysytkö viittomaa Ifi-kuvista? Kyseenalaistavan keskustelumenetelmän kautta...
- Ei saa sorja sääri pintaa, ei peilipintaa, ei heijastetta, ei uhkailua, eikai se sitä ukaasina esitä?
- Ei.... Ei ainakaan ympäristölleen ja itselleen...
- Kuka kuvassa? kysyi Jakke.
- Sisareni, ja kaikki muut jotka kärsivät suunnattomasti, jopa eristysmahdollisuus, jopa ehkä vankeusrangaistus. Rentouttaa, sekä itseään, että ympäristöään. Ei lainkaan vaarallisesti, väkivaltaisesti ja/tai vainomielisesti.
Jakken SPR vaivaa
9
<50
Vastaukset
- STL:Sindevm-82
Amputaatio = silmät näyttää, multa on lasit pois.
Ei kiinnosta, se on leikkaus, siinä ollaan alasti, ja mulla on riskejä.... Mm. lyijyn takia.
kts. lyijy-rengastukset
Kokeillaan ihan uutta, hommaa, että muistihäiriöt johtuisivat lääkkeistä, ja olisin hiljaa ja ilman lääkkeitä.
"Ei oo mukava, kun hän on kaupungista.
Ei oo mukava, kun hän on maaseudulta."
Nostalginen valheenpaljastustestistö, delegoija *: On niin vaarallista, että joutuu käyttään niitä sun toisten iskien papereita.
- Haluatko tällaisen?
- Joo, jos se *delegoija on se joka mun mielestä vastaa mun fyysisestä ja psyykkisestä kidutuksesta. (kts. notaari, *poliiisilääkäri, hahmoterapeutti, avainasemassa aviomies)
- Niin, sitä pitää vähän aikaa harjoitella, kun se ei narsistinen, vaan behavioristinen, eli ehdoton ei frustraatiolle, ja peilaavalle riettaudelle, ja peilaavalle aggressiolle.
- Tunnistan jo sanan joitakin sanoja psykologiasta, tunnistin jo melko hyvin ja vaativan tasoisesti v. 1990
- Iskän piti olla mun kanssa hammaslääkärissä.
Mihin se on ?
-Itsetyydytyksen opettamiseen: puheeseen, kasvojen malliin, suunliikeratoihin, ja järjestyslukuihin.
- Mitä?
- Ei, ei lähde mikään ohjelma. Ei, ei lähde aivoille, tai muistille. Soita jollekin, jos et itse osaa, vaikka jollekin läheiselle, sukulaiselle, esim. serkulle, serkuille on ainakin mun kohdalla delegoitu nämä.
Onhan niitä vajaamielisenkin papereita saanut tehdä väärinpäin käännetyllä frustraatio, nk. valkoisella sirpillä.
- Ei yhtään kiva kokemus, kuin tasapaino-aistin täydellinen menettäminen. Kuin tähti ja sirppi samassa, vaatii aina nousevan auringon. Coping-keino sähkö-anette on vähän samantapainen, mutta on tosiaan alapäässä, ei silmissä, kuten frustraatio, valkoinen merkurius-kuusirpistö. '
- Sut on kiinnitetty vahingossa tähän mun sähkö-anetteen.
- Eihän sulla sellaista ongelmaa ole?
- Ei varsinaisesti...
-Mihin se on se sähkö-anette? kysyi Jakke.
- Se on eri iskistä keskustelemiseen, ja ainakin tämä behavioristinen on mustaa merkurius-kuusirpistöä vastaava, mutta lisäksi alapäässä.
- En kai mää muuten sellaista lapselle, vaan katson ensin, että se on turha.
SPR antoi luvan.... Näistä sirpistöistä keskustelelmiseen nyt tällä kertaa....
- JA mm. hypnoosi- ja suggestiotasojen erottelemiseen.
- Et ole mielisairas.... v.1989.... Ehkä 1990-1991- Ihmiskunta Sinde -82
Ethän ole suuntautunut mielenterveyteen, sitten kun pohdimme lasten avioero-tilannetta?
-Kuulostaa todella typerältä ja naurettavalta....
- Ei, en tarvitse tunteiden omaiseen bahavioristisuuteen, ne voi hallita päästä suunliikeradoilta. Ei, en tarvitse mielestäni ikäväänkään, enää....
- Mutta mihin se mies sitten viedään... Onko se tota turvallista? Onko se sun asettama turvallisuus.
- Hän on siis ihan turvallinen.
- Mitä sää niin kauheesti pelkäsit? Siinä mun sylissä....... Mikä sua pelotti?
- Ettei ole tulevaisuutta, aivoilla, turvallisuutta tulevaisuudelta.
- AI, sellanenko nyt on tärkeää? Kuule minkä ikäiselle se on tärkeää?
- Että joka päivä on pöhölö.....
- Näytäkkö vähän sun suutas.....? Avaa vaikka se ja haistata.....
Niin, koskee ihan kaikkea perheen ulkopuolisia asioita, ja tunteita..., ihmisiä
- Niin, ne ovat vähän erilaisia. Etten ota yhteyttä siihen ikävään, ja poikkea toisella ihmisellä euforia-suggestiosta.
- Miten sä niin vaalea?
- Mä ei haluta olla vaalea, se liian kevyt, ja kiduttava. Se ihan liian pehmeä, ja siksi liian mielisairas.
- Mistä nämä jutut tulee?
- Ne tulee silmistä, ne tulee aivoista. Ei ongelmaa siinä on verkosto, ja sellainen tukeva verkko ihmisistä. Niin, ne ammatti-arvioita, miksi niitä suoraan tulee?
. Kun se joku toinen voi säikähtää, ja sairastua skitsofreniaan.
- Ei en ole vihainen, sanoi Jakke.
.- miten se niin silmistä lensi?
- Sillä käytävällä ja paraabelillä, en mä tahallaan..... Tarkoittaen veljeäsi, ja jotenkin pyörtymisestä ja niistä mattojen raidoista, joihin kompastuin, kun menin hakemaan vettä. Mulla oli samanväriset hiukset.....
- Mulla on taas se sairas, kun sä tulet. .....
- Ei mulla nyt enää..... - STN:Sinde vm-82
Ihmiskunta Sinde -82 kirjoitti:
Ethän ole suuntautunut mielenterveyteen, sitten kun pohdimme lasten avioero-tilannetta?
-Kuulostaa todella typerältä ja naurettavalta....
- Ei, en tarvitse tunteiden omaiseen bahavioristisuuteen, ne voi hallita päästä suunliikeradoilta. Ei, en tarvitse mielestäni ikäväänkään, enää....
- Mutta mihin se mies sitten viedään... Onko se tota turvallista? Onko se sun asettama turvallisuus.
- Hän on siis ihan turvallinen.
- Mitä sää niin kauheesti pelkäsit? Siinä mun sylissä....... Mikä sua pelotti?
- Ettei ole tulevaisuutta, aivoilla, turvallisuutta tulevaisuudelta.
- AI, sellanenko nyt on tärkeää? Kuule minkä ikäiselle se on tärkeää?
- Että joka päivä on pöhölö.....
- Näytäkkö vähän sun suutas.....? Avaa vaikka se ja haistata.....
Niin, koskee ihan kaikkea perheen ulkopuolisia asioita, ja tunteita..., ihmisiä
- Niin, ne ovat vähän erilaisia. Etten ota yhteyttä siihen ikävään, ja poikkea toisella ihmisellä euforia-suggestiosta.
- Miten sä niin vaalea?
- Mä ei haluta olla vaalea, se liian kevyt, ja kiduttava. Se ihan liian pehmeä, ja siksi liian mielisairas.
- Mistä nämä jutut tulee?
- Ne tulee silmistä, ne tulee aivoista. Ei ongelmaa siinä on verkosto, ja sellainen tukeva verkko ihmisistä. Niin, ne ammatti-arvioita, miksi niitä suoraan tulee?
. Kun se joku toinen voi säikähtää, ja sairastua skitsofreniaan.
- Ei en ole vihainen, sanoi Jakke.
.- miten se niin silmistä lensi?
- Sillä käytävällä ja paraabelillä, en mä tahallaan..... Tarkoittaen veljeäsi, ja jotenkin pyörtymisestä ja niistä mattojen raidoista, joihin kompastuin, kun menin hakemaan vettä. Mulla oli samanväriset hiukset.....
- Mulla on taas se sairas, kun sä tulet. .....
- Ei mulla nyt enää.....Jakke: Onko se pahempana?
- On joo....
- Mä ankaran suuttunut taas.
- Voi, että te ootte tyhymiä....
Ei, olen sanonut nyt myös ei.
Ei, olen sanonut nyt myös aikaisemmin ei.
Ei, en ymmärrä tätä keskustelua, kun sain vesilasia.
-Yritän räpyttää, että ei.
- Ai, J...........
- Ei nyt, ... pitää ajatella tulevaisuutta, ja turvallisuutta. - Ammatissa:Sinde
STN:Sinde vm-82 kirjoitti:
Jakke: Onko se pahempana?
- On joo....
- Mä ankaran suuttunut taas.
- Voi, että te ootte tyhymiä....
Ei, olen sanonut nyt myös ei.
Ei, olen sanonut nyt myös aikaisemmin ei.
Ei, en ymmärrä tätä keskustelua, kun sain vesilasia.
-Yritän räpyttää, että ei.
- Ai, J...........
- Ei nyt, ... pitää ajatella tulevaisuutta, ja turvallisuutta.Anteeksi, ne ovat ne merkurius-kuusirpit, ne ovat vain jonkun lapsia.
- Ihan outo tapa.... yksittäin...
- Ei ne lähde koskaan pois kunnolla. Ne toimii sitten eritavalla, kuin eläimillä.
Ennen, ennen paljon ennen.
Ehkä ihmiskäsityksen vaihto, sen evääminen oikeudesta.
Ehkä ennen jo kävelemään oppismista.
Ehkä kuitenkin jo kun seisoin, ja kärsin heinänuhasta.
Tämä tärkeä!!!
Ne ei sopia absurdiin. Niillä ei saa kiduttaa tuoden omia genitaalejaan sosiaalisessa kanssakäymisessä, ja sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ihan kasvoille, kuten hyökätä näin silmille.
- Ei, ne ei sovi mihinkään. Ei, ne on ammatti-ohjaukseen ja ammattikäyttöön.
Sellaisesta henkilökohtaisesta pörssistä, joka osoittaa omaisuutta.
- Ei, ei saa käyttää seurakunta ammattissa. Ne ovat henkilökohtaiseen ammattikäyttöön ja - käyttäytymiseen.
- Ne sopii liikunnallisuuteen. Ei ilman lasten seksikokemuksia, ei ilman lasten seksuaali- ja seksisuhteita.
Ne osoittavat aina inhimillisesti tunto-aistia, ja sekä voivat olla ihan notaariltakin aina omista intiimi- ja intimiteettisyistä, hukassa.
- Ne on opettettu jo! - STN:SInde82
Ammatissa:Sinde kirjoitti:
Anteeksi, ne ovat ne merkurius-kuusirpit, ne ovat vain jonkun lapsia.
- Ihan outo tapa.... yksittäin...
- Ei ne lähde koskaan pois kunnolla. Ne toimii sitten eritavalla, kuin eläimillä.
Ennen, ennen paljon ennen.
Ehkä ihmiskäsityksen vaihto, sen evääminen oikeudesta.
Ehkä ennen jo kävelemään oppismista.
Ehkä kuitenkin jo kun seisoin, ja kärsin heinänuhasta.
Tämä tärkeä!!!
Ne ei sopia absurdiin. Niillä ei saa kiduttaa tuoden omia genitaalejaan sosiaalisessa kanssakäymisessä, ja sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ihan kasvoille, kuten hyökätä näin silmille.
- Ei, ne ei sovi mihinkään. Ei, ne on ammatti-ohjaukseen ja ammattikäyttöön.
Sellaisesta henkilökohtaisesta pörssistä, joka osoittaa omaisuutta.
- Ei, ei saa käyttää seurakunta ammattissa. Ne ovat henkilökohtaiseen ammattikäyttöön ja - käyttäytymiseen.
- Ne sopii liikunnallisuuteen. Ei ilman lasten seksikokemuksia, ei ilman lasten seksuaali- ja seksisuhteita.
Ne osoittavat aina inhimillisesti tunto-aistia, ja sekä voivat olla ihan notaariltakin aina omista intiimi- ja intimiteettisyistä, hukassa.
- Ne on opettettu jo!Tämä Internet on tosi törkeä ja sairas kokemus, että lapset pois netistä.
-Niin, nämä Merkurius-kuusirpistöt.
.- Mutta tämä nyt vain tuli tähän. Se on jo ihan yleinen. - Ihmiskunta Sinde
STN:SInde82 kirjoitti:
Tämä Internet on tosi törkeä ja sairas kokemus, että lapset pois netistä.
-Niin, nämä Merkurius-kuusirpistöt.
.- Mutta tämä nyt vain tuli tähän. Se on jo ihan yleinen.Sieltä ne tuli, pellon laidalta. En tiedä oliko sisareni vielä edes syntynyt. Ihan tarkkaa keskikesän hellettä ja heinäntekoa, en kykene vuosi vuodelta muistamaan.
- Tärkeintä oli se tunne. Simän alaosa avautui videoinnille, kuin puhkottuna.
- Voi Jeesus, kun sulla oli Filmnetillä karmee pedagogia, mm. aborteista, hereillä oloineen ja puudutuksineen.
-Niin, ei siihen anestesiaan välttämättä nukahda.
Mietin vauvana, kun muut pyörivät heinätöissä selät paljaina, mummon sylissä, nenä märkänä, että mikä taantuma mulla nyt oli.
Aurinko paistoi, porotti pilvettömältä taivaalta.
Entä huomaatko, että olen verkko-opastettu etukäteen?
- Miksi ne silmät lähtivät?
- Ehkä sen narsismin opettamiseen sukupuolelta, sukupuolelle, ja täydellisen vajaamielisyyden.
-"No, niin puuduppa siihen nyt." Ja tee sitten se väestönsuojelu..... Reinkarnaatiolla, reinkarnaatiosta ja valaistumisella.
- Voi se olla jotain naapureihin, tai naapuriin, kuten esmes. naisiin tutustumista. Siltä se näytti.....
- Huomaa hän junaradasta, että olen verkko-opastettu, kun laittoi silmiä.
- Niin, se voi joku sellainenkin lääkäri-asia olla.
- Entä tuleeko tämä sulle siitä, ja siltä ja siltä kesältä, samoin kuin nuo Merkurius-kuusirpistöt, elokuulta: "Meitä on tullut yksi lisää:" ?
- Onko sulla nyt huono olo? Illalla tulee yksi ohjelma, mutta pystytkö ja jaksatko sä sitä katsoa?
- Ei, en jaksa enkä pysty, muuta kuin alun. Menen aikaisin nukkumaan. On, jo ihan aluksi huono olo, ja sitten se vain huononee..... Kuten paranoidi heinänuha aikoinaan. Mää ja L:H., perheen turvapaperit, on mun mielestä, vähän vihaisia.
- Ja sitten tässä on se ajoittaminen.
- Mistä sä olit tulossa?
- Mummolta.....
- En tiennytkään aluksi, että me näin vihaisia ollaan. Kaikki henkilötiedot sotkettu ja sekaisin.
- Jep...
Psykoosia pukkaa.
- po
aivan
- Eioo:Sindevm-82
Kyllä..., minä olen kirjoittanut intimiteetti-hygienia.
- Jaa, ne onkin määritelty, ettei ne sisällä leijan lennätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770