Minutkin väkisin mukaasi,vaikka en tahtoiskaan vielä tulla tuonelan puolelle?
Kun kuolet,niin otatko
8
92
Vastaukset
- varjelen
En mene tuotelaan, vaan jään hengailemaan lähellesi ja pidän huolen, että sulla on kaikki hyvin :).
- *
Sulla näitä täällä on ja sä sanot että voimat alkaa loppua ! Kamala leikkijä sä oot.
- nettilääkäri
* kirjoitti:
Sulla näitä täällä on ja sä sanot että voimat alkaa loppua ! Kamala leikkijä sä oot.
Suosittelen nettitaukoa, jos hän alkaa näkyä joka rivillä.
- ei huolta,
nettilääkäri kirjoitti:
Suosittelen nettitaukoa, jos hän alkaa näkyä joka rivillä.
hän on vain yli - innokas naisten perään !
- varjelen
ei huolta, kirjoitti:
hän on vain yli - innokas naisten perään !
Miehet mua tähän saakka on enemmän kiinnostaneet :D!
- Ikäeroa
Ei kun hän kuolee luultavasti ennen minua, ja minä muistan häntä joka päivä iltarukouksessani.
- sitäkö haluat
En,kuka minut sitte perii,jos sinutkin mukaan otan,ei ole perillisiä,niin kissayhdistykselle pitää sit laittaa kaikki maallinen mammona.
- .nainen
En, mutta ajattelin tulla kummittelemaan. Mutta jos hän menisi nyt ennen aikojaan manan majoille, niin menisin perään ja hakisin takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760