Kuvani, mitä mieltä olette?!

wanna____Be___thin

45

2762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfhdfh

43? En yhtään tiedä, älä vedä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan!omakin kehonkuva ihan sekaisin, niin muita vaikea mennä arvostelemaan...

• happy madison

En jaksanut avata kuvaa. Vartalosi ei kiinnosta.

• asfrasfwfqwfq

47? Laihistat selkeästi kuvassa, mutta kuitenkin huomaa, ettei kehosi ole aivan terve. Muuten en kyllä tykkää kropastasi, vaikka ihailenkin sairaalloista laihuutta pro ana-tyyliin.

• Argh!

Joo ei ole nätti kroppa. Sulla ei ole vyötäröä ollenkaan?!
      Ja laita kuva itsestäsi ilman etttä vedät mahaa sisään niin sais oikean käsityksen.

Itse olen laihempi, en tykkää kropastani, en tykkää sairaasta alipainosta mutta tää VIIIIITUN sairaus ei anna mun parantua!!!!!!!!! P-RRRRRKELE!!!!!

• .

Veikkaisin 45kg. Lonkkia ei oikein saa laihistamalla esille, eli normaalia laihempi siis kyseessä. Näytti hyvältä :-) lisää kuvia???

• <3...........

ihan hirveitä te olette toisillenne... ja huomaa, että te kommentoijat olette itsekin samasta ongelmasta kärsiviä nuoria. jos olet 173kg pitkä, niin sinun pitäisi painaa 65-70kg. kuulostaa teistä ihan järkyttävälle läskille, mutta ei ole. minä olen kanssasi saman pituinen, 20-vuotias nainen ja painan 69kg. miehet kehuvat hoikaksi ja kauniiksi, ja rakastan itseäni tällaisena. avomiehenikin rakastaa - sillä olen terve, itsestäni huolehtiva nainen.
      ja nyt sinuun: olet todella, todella, liian laiha. tiedät sen jossain sisälläsi itsekin, haluat vain kuulla sen muiltakin, mutta et silti ehkä usko minua.
      etsi itsestäsi vanha kuva, missä olet vielä onnellinen, vaikka sitten se löytyisikin vasta lapsuuskuvan päästä, ja vertaa sitä tuohon. veikkaan, että olet nyt laihempi ja laihemman näköinen kuin siinä - paino nyt on väistämättä enemmän koska olet pidempi.
      mitä sitten kun saat vielä kilon pois? tai viisi? tai kymmenen? milloin se loppuu? sitten vasta kun makaat letkuissa sairaalassa tai kun kuolet, koska mikään ei ikinä riitä. anna itsellesi mahdollisuus, lupa elää. päästä irti.
      olet kaunis ihminen sisältä, ulkokuorella ei ole oikeasti mitään väliä..

• luppanen

Voi sua:( Tuli paha olo puolestasi sillä voin kuvitella miltä susta tuntuu. Itse olin suunnilleen samoissa mitoissa (kuvan perusteella) ja arvaisin että painat 47kg.

• eijei

kuvassa oleva tyttö ei ole laiha, ei kaunis, vaan ruma konkkeli, jolla on yököttävä vartalo. Olet liian laiha! Älä ainakaan laihduta enempää ettei sua haukuta enempää. Varmaan kivaa kaupassa ku ihmisetkattoo et onks toi iha normaali? Mulla ei oo anoreksiaa, mut sinä ketä laitoit että 170 senttiselle 70 kg on sopiva,niin ei todellakaan!! Ite oon melkein 170 jaoon 56 kg ja vähän ylipainonen! Mulla on jopa lihasta, paljon, six pack! Olisin itteeni tyytyväine sit ku pömppis lähtis, eli 52 kilosena. On sairautta jos mun pitusella laskee alle 48 kg.

• 7ööööö
        eijei kirjoitti:

kuvassa oleva tyttö ei ole laiha, ei kaunis, vaan ruma konkkeli, jolla on yököttävä vartalo. Olet liian laiha! Älä ainakaan laihduta enempää ettei sua haukuta enempää. Varmaan kivaa kaupassa ku ihmisetkattoo et onks toi iha normaali? Mulla ei oo anoreksiaa, mut sinä ketä laitoit että 170 senttiselle 70 kg on sopiva,niin ei todellakaan!! Ite oon melkein 170 jaoon 56 kg ja vähän ylipainonen! Mulla on jopa lihasta, paljon, six pack! Olisin itteeni tyytyväine sit ku pömppis lähtis, eli 52 kilosena. On sairautta jos mun pitusella laskee alle 48 kg.

Jos oot täysin terve niin voistko vittu ystävällisesti häipyä täältä pätemästä ja kauhistelemasta muiden sairautta? Ihmetyttää tollaset helvetin turistit, jotka saa kiksejä muiden kurjuuden tirkistelystä. Vittu täällä ketään kiinnosta sun sixpack.

• Sitä saa mitä tilaa
        7ööööö kirjoitti:

Jos oot täysin terve niin voistko vittu ystävällisesti häipyä täältä pätemästä ja kauhistelemasta muiden sairautta? Ihmetyttää tollaset helvetin turistit, jotka saa kiksejä muiden kurjuuden tirkistelystä. Vittu täällä ketään kiinnosta sun sixpack.

Mielipidettähän nimenomaan kysyttään.

• Hello and goodbye
        7ööööö kirjoitti:

Tee meille palvelus ja tee se itsari nopeammin kuin näännyttämällä. Aiheutat turhia kustannuksia terveydenhuollolle ja kenties sosiaalipalveluillekin. Ketään ei vois vähempää kiinnostaa sun itse aiheutetut "ongelmas".

• wanna live again

Jos sinulla on yksikään terve ystävä tai tuttu, niin pyydä häntä hankkimaan sinut syömishäiriöklinikalle hoitoon. Vaikka oletkin tuossa tilassa on sinulla vielä mahdollisuuksia. Kuten jo tiedätkin,on anoreksia mielen sairaus ja se on vallannut päänuppisi ja on painanut terveet ajatukset off-asentoon.Siksi nautit tuskissasi saadessasi palautetta . Se, joka ajattelee nyt et ole sinä vaan anoreksia. Sinä olet ikäänkuin kahleissa mielesi pohjalla tyrmässä ja persoonasi paholaismainen puoli on ottanut vallan silloin kun sinusta alkoi tuntua pahalta.Et vain jaksanut vastustaa ja oikea sinä jäi alakynteen. Älä koe syyllisyyttä, vika ei ollut sinun. Et ole ehkä vielä hakenut apua? Etpä tietenkään:anoreksia manipuloi oikeata sinua koko ajan. Kumpa pääsisit klinikalle asti ja saisit sieltä paikan. Klinikalla on ihmisiä,joilla on vampyyrin metsästystaito.Sillä sinun anoreksiasi on vampyyri,joka imee elinvoimasi sisältäpäin ja pitää sinua otteessaan. Älä kuitenkaan panikoi:klinikalla on ihmisiä, jotka alkavat jo ensikohtaamisesta näännyttää vampyyria ja sinun elinvoimasi palaa. Ehkä et juuri nyt halua sen palaavan, mutta se johtuu tuosta toisesta persoonasta sinussa ei sinusta itsestäsi.Pyydä, että sinulle itsellesi hankitaan apua. Sinun ei tarvitse pitää itsestäsi juuri nyt. Mutta tee diili itsesi kanssa, että tapaatte tasan kymmenen vuoden kuluttua jossain sinulle merkityksellisessä paikassa. Voit sitten tutustua itseesi, kun anoreksia on poistunut elämästäsi. Mutta muista, jotta pääsisit tähän tapaamiseen, jotain on tehtävä.

• dfdfgb

Vähän paha sanoa pelkän mahan perusteella, miltä näytät. Ihan ku minä näyttäsin vaikka kuvan peukalostani ja käskisin sanoa oonko teijän mielestä kiva ja kaunis

• fdghrtfh

Siinä varmaan jotain 44 kiloo, mut sinuna en laihuttaisi ainakaan lisää, lihottaisin mieluummin

• Jotakuinkinnormaali

Tekisi mieli laittaa kuva omasta mahamakkarasta. Olen alimittainen mutta normaalipainoinen nainen. Ja varsin tyytyväinen pehmeän muodokkaaseen varteeni.

Pahaa teki katsoa kuvaasi. Naisessa kuuluu olla muitakin kurveja kuin törröttäviä luita. Samalla kun hankkiudutte rasvasta eroon, menetätte myös lihaskudosta ja luumassaa. Saattaa harmittaa saada osteoporoosimurtumia nuorena. Sitten ei juoksennella ja kuluteta olemattomia kaloreita.

Muistatteko muuten, miten ihanaa on s y ö d ä! Munarikasta pääsiäistä teille, toivottavasti parannutte sairaudestanne!

• hoitaja normipaino

Sairaalahoitoon pitäisi sut viedä! Kohta ellei jo olekin pahoja sydämen rytmihäiriöitä? ne voivat olla kohtalokkaita,,kun neste-tasapainoarvot mitä satuu..Miksi elät noin?

• kkkgg

vaikkaan n.80kg.

• oh come on...

Sun ''lissupuntarisi'' mukaan olet vakavasti ylipainoinen...

• Aloittaja wants to b

Olen aloittaja ja tossa kuvassa painoin 49,5kg. Nyt noussut viikon sisällä 52 kiloon.
      Jokainen kyllä näkee, että laihistan tossa kuvassa, ja vatsassa on selkeästi vielä PALJON rasvaa :)
      Mutta kiinteytys ja laihdutus jatkukoon! Ei vähästä luovuteta.

• Too...

Mä en ymmärrä miks ihmiset tunkee nettiin niitä laihistelukuviaan. Se on huijausta. Ottaisivat kuvan siitä massustaan ihan normaalissa "levossa", eli jännittämättä, vääntämättä, laihistelematta. Varsinkin jos mielipiteitä halutaan kuulla.

• gekhkrkåjkå

Huh, nyt äkkiä syömään. Karmean näköistä kun luut näkyvät. Oot varmaan siinä 45kg nujakoilla?

• Hepofd

Hyi, ei kiinosta kilot, mutta on tosi ruman näköinen luukasa. Kukaan mies ei halua tuollaisen kropan vierestä herätä aamulla.

• wooooooot

No hei, ei tarvii kenenkään tulla toista haukkumaan ;( Tuskin se nyt on pelkästään kropasta kiinni kenen vieressä nukkuu.

• ...............
        wooooooot kirjoitti:

No hei, ei tarvii kenenkään tulla toista haukkumaan ;( Tuskin se nyt on pelkästään kropasta kiinni kenen vieressä nukkuu.

ja taas, mielipidettä kysyttiin joten siihen myös vastataan

• kulryilril

Painoindeksi varmaankin hieman alle 17. Laiha olet, mutta silti taidat laihistaa tuossa kuvassa...

• 436547

41kg

• huomionhakuinen!!!

aloittaja on sairas, luulee itestään liikoja, kauhea pissis,joista normaalipainoiset kauheita läskejä! meneppä psykologian juttusille, helpottaa kummasti,kun takoo tohon sun lahoon päähän vähän järkeä!!

• Mirella34

Tiedoksi vaan, että en katsonut kuvaasi, koska ei vois vähempää kiinnostaa. Lähinnä ärsyttää tuollainen lapsellinen huomion kerjääminen. Haluat kuulla muilta, että olet "siis niinq kaaaauheen laiha, ihan sairasta", koska anorektikon vinksahtaneessa päässä se on paras ja ainoa kehu, ja olematon itsetuntosi ei kestä, jos et saa kuulla sitä säännöllisesti. Ja joo, erityisen vähän koko hommassa on pointtia, jos vielä fuskaat vetämällä vatsaa sisään.

• Arvaukseni

Katsoin kuvaa ja oma arvaukseni on, että painat 57-62 kg, koska vedät kuvassa voimakkaasti vatsaa sisään. Saattaa olla että olet lähes normaalipainoinen eli 65-67 kiloinen, koska kuvassa ei näy muuta kuin vailla lihaksia oleva vatsa.

• sorryvaan

Oot ihan alilaiha, toi ei todellakaan oo kaunista. Sori nyt vaan mutta ihan järkyttävän näköstä kun sulla vetäytyy vatsa sisään ja kylkiluut paistaa ja jalatkin on tollaset ohuet tikut...

• entinenanorektikko

En tiedä haluanko tietää, olet todella sairaan näköinen :/ Toivottavasti tajuaisit, että olet ihan liian laiha ja sun ei pidä missään nimessä laihduttaa tuosta. :( Vatsasi näyttää pelottavalta!

• nöffis

Ei minunkaan lahuude tavoittelu kovin kohtuullista enään ole, mutta tuo on mielestäni vähän likaa. Olet varmasti kaunis ja ansaitset sen että kehosi voi hyvin.

• Menikö oikein ?

Kuvassa on noin 60 kiloisen 173 cm pitkän naisen vatsa.

• Ei onnistu

Et näytä hoikalta, vaan erittäin tasapaksulta pötkylältä, joka vetää vatsaa sisään näyttääkseen laihalta. Todellakin näytät wannabeeltä. :D

• arvaanettä

Miksi vedät vatsaa sisään? En ole koskaan tajunnut näitä wannabe-thinspokuvia, joissa joko maataan lattialla selkä koukussa tai kiskotaan vatsaa sisään kuin viimeistä päivää. Ihmeellistä itsepetosta.

Arvaan että painat n.50kg.

• koska olet 173cm

Haluat näyttää liian laihalta, siksi vedät vatsan sisään ja otit kuvan ruumiinosastasi, joka on hoikin? Olet matkalla anoreksiaan, kyllä. Uskoisin, että painat noin 50kg.

• ääk

40kg, hui.

• hyivittu get a life

oksettavan ruma:))

liian laiha siis

• siis get a life yhä

Nii ja veikkaan 40

• todella kauinis ...

Arvioisin että... Panisin! Rinnat täydelliset ja muutenkin!

• Funky bro

Sellasta rahasummaa ei oo keksitty, millä koskisin tuohon luuviuluun. Hyi h.........i.

• ögmöhemömörjö

Veikkaisin, että jotain 45kg molemmin puolin. Olet todella sairaan laiha :( Nyt äkkiä syömään tyttö! Näytät huomattavasti kauniimmalta, jos painat edes sellaset 5kg enemmän. Älä hyvänenaika nälkiinnytä itseäsi noin! Tuossa ei ole mitään järkeä, tuota menoa olet pian sairaalan letkuissa tai haudan levossa :(

• lihoanytihminen

Järkyttävä, lihota ittees.

• joohasasa

liian laiha!!!!

• dilledong_-

luulisin että n. 5 vuotias poika olisi kuvassa liian laihana.
      nainen ei viehätä epäterveenä. nainen naisen vartalolla kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe