Häviät tai tiput taas coping-keinolle,
-Kuka?
- Poliisilääkäri.
- kysymys on vain pienen hetken mielisairaudesta, ajallisesti about vartti. Ei kokemus ympäristö-opista ilmeineen, eleineen ja liikkeineen on ihan mielenkiintoinen.
- No, niin missä se on?
- NO, jossakin ohjauksessa.
-Niin, pitääkö sitä eritysesti tukea, ja oota mä otan ihan kohta. Sen sun astman kanssa. Eikö näin voikaan?
- Ei voi.
- Mä en saa lähestyä naisia. Et voi käyttää....
Kaikki avioituvat vain seuratakseen, kuka vihkiytyy.
- Mihin sä sitä pohdit?
- Yli-innostunut......
Combact Disk, kun päästä luodaan pelkkä tavara
6
<50
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
Monet ja jotkut lähtevät menemään, kuka milläkin tavalla....
Itse katsomme ja arvioimme taas.
Kuka milläkin tavalla...
- Yksi lähti synnyttämään ilman narsismia sukupuolelle, ja sukupuolelta.
- Mä lähdin vedoten avioliittooni ja sukupuolee(ni), sekä sen tuomaan turvaan.
- Olen mielestäni jo erikoistunut ajat sitten. Sä suljet tällä mielelläsi koulutusta.
Riippuu vähän siitä poliisilääkäristä.
- Ei tosiaan lupaa hävitä ja lähteä mihinkään.
. mulla on, narsismin ollessa ohjautunut sukupuolelle, sukupuolelta, ihan rahasta. (kts. enkelin äänet, moderni)
- "Ja sut haluan rahasta pois, heti kun se on mahdollista." Doremifasollasido: "000-luvun alkupuoli
- Jaha, persoona ei muutu miksikään, huom. koulutus ja kohde. Sitä voi samalla arivoida, sekä kouluttautua, mutta en myöskään julkisesti pakkokeino-heijasteiden osalta, kts. pakkokeinolakien poisto, heijasteiden omaksuminen, omaksuttaminen.- Henkilövarm:Sinde
Niin, olen itse se poliisilääkäri, mitä sitten?
- Kun tämä sopii tähän aiheeseen. Miltä koulutuksen osilta?
- Ei ole ympäristön asia taas. - Sinde vm-82
Henkilövarm:Sinde kirjoitti:
Niin, olen itse se poliisilääkäri, mitä sitten?
- Kun tämä sopii tähän aiheeseen. Miltä koulutuksen osilta?
- Ei ole ympäristön asia taas.Mieti nyt pienen lapsen pimpasta lutkutella jotain sirpistöjä. (kts. koko pakkokeino-lakisarja)
- Ei se ole ammattini-
-Tarvitsen varmasti juuri tuollaista tukea, kuului Jarkolta. - Sinde vm-82
Sinde vm-82 kirjoitti:
Mieti nyt pienen lapsen pimpasta lutkutella jotain sirpistöjä. (kts. koko pakkokeino-lakisarja)
- Ei se ole ammattini-
-Tarvitsen varmasti juuri tuollaista tukea, kuului Jarkolta.On pakkokeino-laki heijastepoisto henkilövarmennuksin.
Ei pakkokeinolaki poistoja varsinaisia heijasteiden takia.
- joo, etovan inhon huomioiden. - Ihmiskunta Sinde
Sinde vm-82 kirjoitti:
On pakkokeino-laki heijastepoisto henkilövarmennuksin.
Ei pakkokeinolaki poistoja varsinaisia heijasteiden takia.
- joo, etovan inhon huomioiden.Ei trilleri-eleviittomallisille.
Se te olette pitäneet tällaista sähkö-anette hommaa, kuin coping-keinolla pakkokeinolait.
- Ja voisitteko lopettaa samantien lisääntymisen, jos ette siihen kykene.
- Ja siirtyä poliisillääkäriin.
- tt
ei kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841378EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706