Syksyllä avautuviin tehtäviin haetaan henkilöitä. Tehtävä sisältää reilusti istumista puhumassa älyllisesti jälkeenjääneiden seassa asioista mistä ei useimmat ole millääntavalla kiinnostuneita. Työajat ovat satunnaisia ja välillä kestää puolituntia ja välillä menee parikin päivää.
tehtäväkuvaan kuuluu myös yleisenä sylkykuppina/laskiämpärinä toimiminen.
Työpaikkahakuilmoitukset tulee itse kustantaa ja valituksi tuleminen on melko epävarmaa. Palkaa tehtävästä maksetaan kertakorvauksina työjakson pituudesta riippumatta. Kokonaisuutena arvioiden työntekijän itse maksamien ilmoitusten kuluja ei näillä työkorvauksilla ikinä makseta.
Tehtävän hyvinä puolina on että voi vaikuttaa paikkakunnan asioihin. Tietysti kun on ensin vuosia tehnyt taustatyötä sellaisten henkilöiden eteen joita ei vapaa-ehtoisesti haluaisi edes tuntea, saati auttaa. Lisäksi kun vihdoin on päässyt sellaiseen asemaan jossa aidosti voisi vaikuttaa on jo täydellisen kyynistynyt eikä nää jutut kiinnosta pätkääkään. Itselle kyllä jotain sitten voi yrittää järkätä. Etenemismahdollisuudet ovat erittäin huonot. Todennäköisesti sen puolueelle kuuluvan paremman paikan nappaa joku aivoton julkkis.
Eli tervemenoa vaan kaikki kunnallisvaaliehdokkaaksi. Meikälle riitti.
Töitä tarjolla
Ehdotko
1
130
Vastaukset
- jäikö saamatta
ratamon projektijohtajan pienpalkkanen vetovastuu.
eihän tolla melko 6kiloeuron parintonnin kulukorvauksella muuta viittis kun tänne kirjottaa kateellisena.
ratamo kusee vaikka olis kuka vetämässä ja millä palkalla hyvänsä sitäpaitsi.
taas kuus entistä kaupunginjohtajaa ei osaa itse tehdä muuta kun palkata uus palkansaaja ettei vaan oma persus likaannu suotakuokkiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750