Keskusta, puolueiden aatelia

Kapt evp tos. aito

Keskusta osoittaa laajan kansanliikkeen ominaisuutensa ja viisautensa tuomalla tällä ratkaisevalla hetkellä esille sen monipuolisen mielipidekirjon, joka on aidon demokratian perusedellytys.

Oikein säälittää suomalaisia kun edelleen kannattavat kaikkein mitättömimmin johdettuja Kokoomusta ja demareita.
Kataisen puolesta erityisesti hävettää koska miehessä ei ole pätkääkään johtajaa, mutta siitä huolimatta koko joukko ryhmittyy tuon keskenkasvuisen taakse. Se kielii myös Kokoomuksen kyvyttömyydestä Suomen kokonaisedun huomioimiseen.
Absoluuttinen fakta kun ei tarkoita yhtään mitään, kuten ei sanojakaan.

P.S. Keskusta tulee vielä, nyt on ainakin riittävästi kanditaatteja ja lisää tulee.

22

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustanainen

Tuntuu upealta kun kerrankin on politiikan kentässä tulossa keskustelua aidoista asioista, ainaisen mitättömyyden ja luihuilun sijaan.

Paavo Väyrynen ja muut ehdokkaat takaavat keskustelun laadun. On vahinko kun Kiviniemen verbaalista lahjakkuutta ei saatu mukaan.

• Kapt evp tos. aito

Koska olen lähellä Keskustaa, olen ihan samaa mieltä.

Keskustan lähelläolo tarkoittaa, että olen kaukana kaikesta harkitsemattomasta tyhmyydestä ja yhteen pisteeseen tuijottamisesta sekä kanalauman tavoin käyttäytyvistä ihmiskasaumista.

Viisaus, pitkäjänteisyys ja koko Suomen etu ovat sekä minun, että upean Keskustan tavaramerkkejä. Se jos mikä voisi olla absoluuttinen fakta.

• Aito Sonnimies

Täysin samaa mieltä

• Kapt evp tos. aito

Ihan ihmeelliseltä tuntuu kun ihmiset eivät laajemmassa mitassa tajua Keskustan kokonaisvaltaista huolenpitoa isänmaastamme Suomesta.

Kyllä siinä kaiken ohessa myös maan pääkaupungista huolehditaan vaikka saitilla kuuluu sieltä hyvinkin halveksivia puheenvuoroja.
        Liekö sitten saasteiden aiheuttamaa henkistä epätasapainoa tai mitä. Normaaliuden rajoissa se ei kuitenkaan aina pysy.

• En ota kantaa
        Kapt evp tos. aito kirjoitti:

Ihan ihmeelliseltä tuntuu kun ihmiset eivät laajemmassa mitassa tajua Keskustan kokonaisvaltaista huolenpitoa isänmaastamme Suomesta.

Kyllä siinä kaiken ohessa myös maan pääkaupungista huolehditaan vaikka saitilla kuuluu sieltä hyvinkin halveksivia puheenvuoroja.
        Liekö sitten saasteiden aiheuttamaa henkistä epätasapainoa tai mitä. Normaaliuden rajoissa se ei kuitenkaan aina pysy.

mutta tulin vain siksi, että avaajan ei tartte vain itsewnsä kanssa keskustella niin kuin tähän asti on joutunut tekemään.

• Kapt evp tos. aito
        En ota kantaa kirjoitti:

mutta tulin vain siksi, että avaajan ei tartte vain itsewnsä kanssa keskustella niin kuin tähän asti on joutunut tekemään.

Kiitoksia vain paljon Sinä Laupias Samarialainen

Ainahan sitä varmaan monillekin käy niin, että joutuu itsensäkin kanssa keskustelemaan.

Minulle on kuitenkin aika tärkeää, että pystyn monipuolisesti tuomaan esille omia näkökulmiani varsin laajan kokemusperustani ja tietämykseni perusteella.

Minulle ei ole ollenkaan tärkeää "syttyykö lamppu" vai ei. Pääasia on kirkas sanoma, eri aksenteilla ja Keskustan, tuon todellisen demokratian kauneimman ilmentymän läheisyys.

• jklö.

Keskusta kusettanut suomalaisia vuosikymmenet.

Sanoisinko samat mitä Sulo Aittoniemi aikoinaan:Suurimpia rosvoja en ole tavannut missään,eivätkä YMMÄRRÄ EDES HÄVETÄ.

Keskustalle ja Paavolle tuo oman edeun tavoittelu on arkipäivää,täysin luonnollista ja omasta mielestään ei mitään outoa.

• Uusi-ukki se varma

Kyllä meidän Jutalla on leukaa, millä valehdella!

Näin on näreet!????

Myt minä lähden psönillä käymään hallisa.

• Uusi-ukki, se oikea.
        Uusi-ukki se varma kirjoitti:

Kyllä meidän Jutalla on leukaa, millä valehdella!

Näin on näreet!????

Myt minä lähden psönillä käymään hallisa.

Pieni lisäys:Ihanaa ottaa jompelta suikkiin, kun ei tule karvoja suuhun, vaiikka varsi on lyhyt. Näin on näreet????

• Kapt evp tos. aito

Olipas tasapainoinen ja viisas esitys Laaniselta aamulla tv:ssa. Erityisen hyvin hän luonnehti Kokoomusta ja Persuja, napakymppi hänelle.

En ole turhaan näköjään puoluetta suitsuttanut. Katetta löytyy joka sanalle.

• ##

Olipas tasapainoinen ja viisas esitys Laaniselta aamulla tv:ssa. Erityisen hyvin hän luonnehti Kokoomusta ja Persuja, napakymppi hänelle.

En ole turhaan näköjään puoluetta suitsuttanut. Katetta löytyy joka sanalle.

Laaninen järki tyyppi.

• Järkevä jäsen
        ## kirjoitti:

Laaninen järki tyyppi.

Joo ei ole laskelmoitua tyhmyyttä nimeksikään.

• Koita jo päättää

kumpaa se keskusta on, puolkueiden aatelia vai rupusakkia, Molemmiksi olet sitä sanonut. Jos et pysty päättämään, mene täältä muualle, on Suomi 24:llä nuorisopalstojakin.

• Kapt evp tos. aito

Kai tänne sentään yksi totuudentorvikin mahtuu, tuomaan valkeutta pimeässä vaeltaville poloisille.

Kyllä puolue on ehdotonta aatelia. Ulkopolitiikassakin yksin Väyrysellä on enemmän osaamista kuin muilla puolueilla yhteensä.

• Kapt evp tos. aito

Kai tänne sentään yksi totuudentorvikin mahtuu, tuomaan valkeutta pimeässä vaeltaville poloisille.

Kyllä puolue on ehdotonta aatelia. Ulkopolitiikassakin yksin Väyrysellä on enemmän osaamista kuin muilla puolueilla yhteensä.

Ja minulla on enemmän tietoja ja johtajakokemuksia kuin kaikilla muilla saitilla yhteensä. Se piti vielä sanomani. Mutta silti en ole varman, onko keskusta ouolueiden aatelia vai rupusakkia. Pitää vetää pitkää tikkua ja kertoa sitten.

• Kapt evp tos aito

Ja minulla on enemmän tietoja ja johtajakokemuksia kuin kaikilla muilla saitilla yhteensä. Se piti vielä sanomani. Mutta silti en ole varman, onko keskusta ouolueiden aatelia vai rupusakkia. Pitää vetää pitkää tikkua ja kertoa sitten.

Sinulle Hyvä Veli vastaisin Raamattua mukaillen: On helpompaa kamelin käydä neulansilmän läpi kuin Sinun ymmärtää viisaita sanojani.

• Kapt evp tos. aito

Kyllä voin hyvällä omallatunnolla laskea itseni myöskin tuohon puolueaateliin kuuluvaksi kun lueskelen virkaveljeni perustelemattomia ja äärimmäisen vainoharhaisia sekä suorastaan jästipäisen v-maisia sekoja tältäkin illalta.

Kuvittelee varmaan omaavansa vähintään marsalkan pätevyyden ja Nikke Knatterttonin terävyyden.

• Jykä Rykäisijä

Myös Kokoomus on laaja kansanliike: Minä, Stubb ja EU:n pankkipiirit.

• Kapt evp tos. aito

Kevyttä on Kokoomuksen keskenkasvuinen porukka Väyrysen ja kumppaneiden rinnalla.
        Saas nähdä miten Soini selviää A-Talkissa, Laaniseen verrattuna.

• Rakas lähimmäinen

Kyllä olen todella ylpeä Keskustan ihmisten lähimmäisenrakkaudesta.

Täällä nähtävä vihankylvö erottaa hyvän keskustalaisen ja sisimmältään sysimustan ja umpipahan olemuksen jyrkästi toisistaan.

• Uusi-ukki, se oikea.
        Rakas lähimmäinen kirjoitti:

Täällä nähtävä vihankylvö erottaa hyvän keskustalaisen ja sisimmältään sysimustan ja umpipahan olemuksen jyrkästi toisistaan.

Näin on näreet??? Herra paratkoon???

• Juhakossi
        Rakas lähimmäinen kirjoitti:

Ei voi kuin allekirjoittaa ymmärtämättömyyteni tuohon jaloon puolueeseen kohdistuvaan vihankylvöön.
        No, meitä toki moneen raideliikennevälineeseen ja on monia myös raiteiltaan suistuneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe