että sä etsit vain kaveri ja juttuseuraa. Mä olisin osannut suhtautua ihan toisella tavalla, en olisi kiintynyt sinuun enkä haaveillut. Olisin jutellut vain niitä näitä enkä näin usein tietenkään.
Kun en kerran kiinnostanut sua niin olisit voinut olla rehellinen. Miksi kaikki tämä, tuntuu niin pahalta tuo roikottaminen ja sitten mitään ei tapahdu ja mä älyän ettet sä halua muuta kuin kaveerata. Mä kerroin sulle haaveistani ja kyllähän sä tajusit että mä olin kiinnostunut sinusta.
Mikset kertonut heti alkuun
oisko pitänyt
2
157
Vastaukset
- honeydarling
Roikotan kohta sinua korvasta,jos ei noi jutut tuosta roikottamisesta lopu,mitäs vikaa ystävyydessä on??
- tai sitten
Ystävyys voi myös tarkoittaa sitä että toinen ei kelpaa seurustelukumppaniksi. Se kaveri tai ystävä voi olla sellainen kauniimpi ilmaisu lauseelle "et kelpaa mulle".
Moni loukkaantuu asiasta. Tästä syystä olisi tärkeää puhua asiat selviksi.
Kaveri voi olla vain jos molemmat niin tahtovat ja siihen tyytyvät.
Minulle kaveri tai ystävä ei koskaan voi olla rakastettu. Kipinää ei ole eikä tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760