Sinä se katselet minua niin varovaisesti, niin pirun varovaisesti, että kohta alkaa käämit palaa! Joka kerta ohitseni mennessäsi sinä katsot arkaillen, kuin varkain ja silmissäsi heijastuu epävarmuus.. Vaikka kuinka olen osoittanut sinulle, että tykkään sinusta, että oikein tykkäämällä tykkään. Olen odottanut, olen hymyillyt, olen kääntynyt sinua kohti, olen katsonut takaisin.
Joo tiedän, kuinka sinä salaa katselet, koska sehän näkyy ja sinäkin tiedät, että minä katselen, mutta sun täytyy tulla mun luokse. Ei se enää riitä, että jutellessamme sanamme juuttuvat kurkkuun kummallakin ja vain tuijotamme toisiamme silmiin, sinä mun ruskeisiin ja minä sun ruskeisiin silmiin!! Dude, minä odotan! Kaikkihan on jo selvää! Ja sinä olet vapaa, kaikkia fysiikan lakeja uhmaten, niin että tartu kiinni!
Olen mua jotain 12 vuotta vanhempi, mutta kai nyt alat jo ymmärtää, että en todellakaan pidä sinua vanhana, vaan ehkä upeimpana miehenä, jota koskaan olen nähnyt!! Niin, että älä ikääni pelkää, vaan tule nyt jo hitsiläinen juttelemaan!! Saatan olla höpön löpön näköinen pörröpäinen blondeerattu nainen, mutta en tyhmä, enkä ollenkaan pinnallinen!! Me näytettäis hitsin hienolta yhdessä!!
Älä viitsi arkailla!!
9
1016
Vastaukset
- richard gere
Jos mies ei uskalla niin mikset sinä tee selvää aloitetta?
- That one
Richard gere, hyvä kysymys.. Mutta niin tykö olen itseni tehnyt, että luulis miehen aivoissa jo raksuttavan! Mutta tämä katsoo mua merkitsevästi ja kun puhun hänelle hänellä loksahtaa suu auki ja enemmänkin vaan katselee silmiin kun sanoo mitään. Se ilme! Suu aukeaa silmät laajenevat ja mies jämähtää.. Mietin jos kysyn sitä lasilliselle hän tömähtää vielä pahemmin.. Luulen, että ikäero voisi vaikuttaa ja hän ajattelee, että vaikka vetoa onkin, en ole tosissani tai jotain. En tiedä inuitioni sanoo niin.. Olen odottanut siis sopivaa hetkeä. En kestä kun hän selkeästi katsoo aina kun tilaisuus tulee.. Niinkuin olisin jotakin pelottavaa mutta silti kiinnostavaa. Kai itse olen nynny kans.
- Rich Hardgore
Koska se on miehen tehtävä!
- james bond
minua ei saa huomata
siksi kurkin salaa?- That one
Eikös sinun james pitäisi olla tunnettu naistenmies :D mitä sinä salaa tiirailet :P
Öö, kyllä tämä mies haluaa tulla huomatuksi, joskus hän näyttää etsivän katsettani kunnolla oikein.. Pitäis vaan rikkoa muuri, niin voisi tuottaa koko jutun konkretian ja realityn tasolle! Haaveissa eläminen vaan jättää ihmisen yksinäiseksi! Siitä huolimatta, että miehen leuka loksahtaa, hän on kuumin mies jonka olen kuunaan nähnyt. Richard ja james, siis nämä hollywood hemmot jäävät kakkoseksi hänelle, mun silmissä!!
- 13v vanhempi
Hyvin sä kirjoittelet. Jos kaipailemasi mies lukee, toivokaamme hänen saavan nyt rohkeutta.
Mulle tämä ei ollut, varmaankaan...- That one
Niinhän sitä salaa toivoo että hän lukisi ja tunnistaisi itsensä. Mutta en tiedä lukeeko näitä palstoja kuitenkaan.. Nooh, minä tyttö yritän saada aikaan nyt muutakin kuin "vaikutusta" ja pyrin olemaan mahdollisimman "pehmeä" häntä kohtaan, jotta hän uskaltaisi sitten tulla ja ottaa omakseen, koska meikätyttö on aika valmista kauraa hänen kaadettavakseen ja kuitenkin ihan tosimielellä vaikka vesi vähän onkin kielellä :D Hän on niin uskomattoman ihana, so Hübsch!
Enhän paljoakaan tiedä hänestä, mutta kun ei sormuksia ole, sekä katseet ovat tuota luokkaa niin oletan hänen olevan vapaakin!
- ...
No, mikset sitten tee itse aloitetta ? Yhtä hyvin voit sitten itsekin sen aloitteen tehdä kun kaikki on niin selvää, anna vaan palaa !
- pannikaali
KUULE MÄ MEEN TOSTA NOI KYSYY
MITÄ ÄIJJÄ TAI KUKA OOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626027Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813526Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242691- 212169
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61669Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261117