Älä viitsi arkailla!!

That one

Sinä se katselet minua niin varovaisesti, niin pirun varovaisesti, että kohta alkaa käämit palaa! Joka kerta ohitseni mennessäsi sinä katsot arkaillen, kuin varkain ja silmissäsi heijastuu epävarmuus.. Vaikka kuinka olen osoittanut sinulle, että tykkään sinusta, että oikein tykkäämällä tykkään. Olen odottanut, olen hymyillyt, olen kääntynyt sinua kohti, olen katsonut takaisin.
Joo tiedän, kuinka sinä salaa katselet, koska sehän näkyy ja sinäkin tiedät, että minä katselen, mutta sun täytyy tulla mun luokse. Ei se enää riitä, että jutellessamme sanamme juuttuvat kurkkuun kummallakin ja vain tuijotamme toisiamme silmiin, sinä mun ruskeisiin ja minä sun ruskeisiin silmiin!! Dude, minä odotan! Kaikkihan on jo selvää! Ja sinä olet vapaa, kaikkia fysiikan lakeja uhmaten, niin että tartu kiinni!

Olen mua jotain 12 vuotta vanhempi, mutta kai nyt alat jo ymmärtää, että en todellakaan pidä sinua vanhana, vaan ehkä upeimpana miehenä, jota koskaan olen nähnyt!! Niin, että älä ikääni pelkää, vaan tule nyt jo hitsiläinen juttelemaan!! Saatan olla höpön löpön näköinen pörröpäinen blondeerattu nainen, mutta en tyhmä, enkä ollenkaan pinnallinen!! Me näytettäis hitsin hienolta yhdessä!!

9

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • richard gere

Jos mies ei uskalla niin mikset sinä tee selvää aloitetta?

• That one

Richard gere, hyvä kysymys.. Mutta niin tykö olen itseni tehnyt, että luulis miehen aivoissa jo raksuttavan! Mutta tämä katsoo mua merkitsevästi ja kun puhun hänelle hänellä loksahtaa suu auki ja enemmänkin vaan katselee silmiin kun sanoo mitään. Se ilme! Suu aukeaa silmät laajenevat ja mies jämähtää.. Mietin jos kysyn sitä lasilliselle hän tömähtää vielä pahemmin.. Luulen, että ikäero voisi vaikuttaa ja hän ajattelee, että vaikka vetoa onkin, en ole tosissani tai jotain. En tiedä inuitioni sanoo niin.. Olen odottanut siis sopivaa hetkeä. En kestä kun hän selkeästi katsoo aina kun tilaisuus tulee.. Niinkuin olisin jotakin pelottavaa mutta silti kiinnostavaa. Kai itse olen nynny kans.

• Rich Hardgore

Koska se on miehen tehtävä!

• james bond

minua ei saa huomata
      siksi kurkin salaa?

• That one

Eikös sinun james pitäisi olla tunnettu naistenmies :D mitä sinä salaa tiirailet :P

Öö, kyllä tämä mies haluaa tulla huomatuksi, joskus hän näyttää etsivän katsettani kunnolla oikein.. Pitäis vaan rikkoa muuri, niin voisi tuottaa koko jutun konkretian ja realityn tasolle! Haaveissa eläminen vaan jättää ihmisen yksinäiseksi! Siitä huolimatta, että miehen leuka loksahtaa, hän on kuumin mies jonka olen kuunaan nähnyt. Richard ja james, siis nämä hollywood hemmot jäävät kakkoseksi hänelle, mun silmissä!!

• 13v vanhempi

Hyvin sä kirjoittelet. Jos kaipailemasi mies lukee, toivokaamme hänen saavan nyt rohkeutta.

Mulle tämä ei ollut, varmaankaan...

• That one

Niinhän sitä salaa toivoo että hän lukisi ja tunnistaisi itsensä. Mutta en tiedä lukeeko näitä palstoja kuitenkaan.. Nooh, minä tyttö yritän saada aikaan nyt muutakin kuin "vaikutusta" ja pyrin olemaan mahdollisimman "pehmeä" häntä kohtaan, jotta hän uskaltaisi sitten tulla ja ottaa omakseen, koska meikätyttö on aika valmista kauraa hänen kaadettavakseen ja kuitenkin ihan tosimielellä vaikka vesi vähän onkin kielellä :D Hän on niin uskomattoman ihana, so Hübsch!

Enhän paljoakaan tiedä hänestä, mutta kun ei sormuksia ole, sekä katseet ovat tuota luokkaa niin oletan hänen olevan vapaakin!

• ...

No, mikset sitten tee itse aloitetta ? Yhtä hyvin voit sitten itsekin sen aloitteen tehdä kun kaikki on niin selvää, anna vaan palaa !

• pannikaali

KUULE MÄ MEEN TOSTA NOI KYSYY
      MITÄ ÄIJJÄ TAI KUKA OOT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      63
      2584
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1660
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1545
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1218
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1061
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1022
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      974
    Aihe