saatanan pelle!
Mee nyt helvettiin täältä
11
176
Vastaukset
- yks palstapelle
En mene!
- jep joo
Sen elämän keskeinen nautinto on nettileikit.Se asuu täällä.
Ei ikinä lähde täältä pois. En tiedä miten se pärjää silloin kun palstat on joskus nurin, kirjoittelee varmaan sitten kovalevylle valmiiksi teksejä ja postaa niitä tänne sitten heti kun palstat on avattu.
Rakastaa kaikkia palstan naisia.- Kalle, Palle
Kuka se on, kerro etunimi? Haluan osalliseksi kollektiiviseen harhaan.
- PelleHermanni
No enkä muuten lähe,se,jos mikä on varmaa
http://www.youtube.com/watch?v=tZWZItu_Ccc&feature=relmfu - sinne kuulut sinäkin
suksi vittuu.n saatanan jokeri
- helv. kuulut
mä vetäsen sua kuonoon jos vielä huomaan sun kirjoituksiasi täällä!!
- mieti vähän!
sä oot luulotautinen.
- kuonoon tulee
mieti vähän! kirjoitti:
sä oot luulotautinen.
aivan varmasti saatananpaska jos vielä näen rivinkin omasta elämästä täällä!
- Pyytäisin vaan
kuonoon tulee kirjoitti:
aivan varmasti saatananpaska jos vielä näen rivinkin omasta elämästä täällä!
Tunnisteita kiitos tämmöisiin uhkailuihin!
- tiedät kyllä
Pyytäisin vaan kirjoitti:
Tunnisteita kiitos tämmöisiin uhkailuihin!
Kirjoitat tai kerrot jollekin toiselle asioitani. Ei voi kukaan muu tietää!!
Jos vielä yksikin rivi on tunnistettavissa niin on parempi että hihhuli ottaa sen jälkeen etäisyyttä!!
- ei, kiitos...
saan olla just ihan missä itse tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770