"kun sun pitää ehdotetusti olla valmiiksi jo taantumien ja alle ikä-tason olevien irritaatioiden takia, se psykiarinen erikois-sairaanhoitaja."
-Niin, Niklas-ruotsalaisen isoveli, ottanut jo lapsena ihan yhteyttä, johon koulutuspinnat.
_joo, multa nk. kontakti-pinnan käyttö: Mikä tämä on?
- Koko väestön tekeminen vajaamieliseksi?
-No, eikö sitäkään tarvi pidättää.
- No, ei kun se tekee vertikaalia.
Frustraatio vailla täyttä mieltä, vajaamielisyys
10
<50
Vastaukset
- Sindermann-82
Irritaatio-leikit mm. mystiikasta, kuten esim. vihkiminen.
Vastaavat kiinnitystä, siimoitusta, langoitusta.
Ovat jotain kirkon sisäistä pedofiliaa, mutta tarkoituksen mukaisia väestönsuojelussa, ja niitä lähinnä malliksi käytetään, sisäistetään ja siirretään. Mallia ei kuulu pitää tarkoituksenmukaisena, mutta käytetään kuitenkin siirrettävänä mallina.
Ovat jotakin kirkon sisäistä pedofiliaa, kuten vihkiminen.
- Ei kirkkoa sellaisena pidetä, kuten on joskus väitetty.
Näyttää peililtä: Turvamiestä, turvamiehen perään laitettava. Deja Vu:ko, vaiko mikä turvatilanne, ehkä turhautuma?
-Onko psykiatrinen turvatilanne?
-On myös, mutta niin monella muullakin.
-Suosin vain ehdotonta ei:tä frustraatiolle, ja ehdotonta myönteisyyttä ihmiskäsityksen vaihdolle, jossa kolmiulotteisuus konfrimaatiosta on julmin ihmiskäsitys-malli, mitä löytyy, jopa tuhoten seksuaalisella väkivallalla jo aiemmin tehdyt ihmiskäsityksen vaihdot, sekä niiden -mallit.
-Myöntävät yleensä, että se on virhe.
- Entä mistä tällainen sadismi? Entä ilkeämielisyys?
_ Entä tämä ja armeija arvojen vajaamielisyys?_
-Koskeeko varmasti mua, en hyväksy millään, kun sisältää jotain poikkeavaa koskettelua seksuaali- ja seksiolojen piiristä?- Bear Girl:Sindevm-82
"Ei ne lapsenmieliset aikuiset pitivät häntä turvallisena potilaana, jotka jopa uhkailivat."
- Kaikki iskät tarvii kädet samaa aikaa.
-Mä haluan heti selittää, mikä on T-kauppa ja käsien nosto, käden nosto, käden otto. Ja mä haluan heti lopettaa pörssikävelyn.
-Onko se noin iso?
- No, on..... - Eioo:Sindevm-82
Bear Girl:Sindevm-82 kirjoitti:
"Ei ne lapsenmieliset aikuiset pitivät häntä turvallisena potilaana, jotka jopa uhkailivat."
- Kaikki iskät tarvii kädet samaa aikaa.
-Mä haluan heti selittää, mikä on T-kauppa ja käsien nosto, käden nosto, käden otto. Ja mä haluan heti lopettaa pörssikävelyn.
-Onko se noin iso?
- No, on.....Ei mitään ammattia langoituksiin, siimoituksiin tai kiinnityksiin.
- Ne pään sisällä, silmien takana, kehossa.
- No, mitä te olette taas sitten siellä istuneet.
Missä sä olet?
-Broduaarilla
No, mitä sulla on päällä?
- Huoran vaatteet?
No, mitä se tekee? Mitä se sitten tarkoittaa?
- Pimppaa.... - Ihmiskunta Sinde
Eioo:Sindevm-82 kirjoitti:
Ei mitään ammattia langoituksiin, siimoituksiin tai kiinnityksiin.
- Ne pään sisällä, silmien takana, kehossa.
- No, mitä te olette taas sitten siellä istuneet.
Missä sä olet?
-Broduaarilla
No, mitä sulla on päällä?
- Huoran vaatteet?
No, mitä se tekee? Mitä se sitten tarkoittaa?
- Pimppaa....Kaimasi tyttären hoitoon pitää koko ajan olla keskittyneempi ja keskittyneempi.
- Sukupuolipiirteistö täysin väärä.
Esiintyviä, nopeita ja hektisiä tunteita, sekä väestönsuojelua odotellessa.
- Ettei noita pörssikävely piirteitä rupea näkymään lasten hyvinvoinnin, ja yleiskunnon takia.
Ei sellaista huomiota voi pyytää, jopa vangiten ja heitteillejätten, sopimattomasti koko perheen, jopa turvallisuuksineen ja yleiskuntoineen vaaranten.
- Niin, siksi ei tarvite osallistua ja tutustua myöskään tähän alaan, ollenkaan, saati sitten kolmiulotteisiin seksuaali- ja seksiolovirhe, ja virike-toimintoihin, jotka vaativat niin kovin paljon kasvoja.
- Ihan enemmän , kuin koko ihmiskunta voi sinulle, kalpeiden frustraatikkojen, hysteerikoista kärsivien rinnalla.
Ja muistattehan keskittyä raipoittamaan suunalueeenne, ihan vain skitosfrenioiden takia. - Sinde vm-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Kaimasi tyttären hoitoon pitää koko ajan olla keskittyneempi ja keskittyneempi.
- Sukupuolipiirteistö täysin väärä.
Esiintyviä, nopeita ja hektisiä tunteita, sekä väestönsuojelua odotellessa.
- Ettei noita pörssikävely piirteitä rupea näkymään lasten hyvinvoinnin, ja yleiskunnon takia.
Ei sellaista huomiota voi pyytää, jopa vangiten ja heitteillejätten, sopimattomasti koko perheen, jopa turvallisuuksineen ja yleiskuntoineen vaaranten.
- Niin, siksi ei tarvite osallistua ja tutustua myöskään tähän alaan, ollenkaan, saati sitten kolmiulotteisiin seksuaali- ja seksiolovirhe, ja virike-toimintoihin, jotka vaativat niin kovin paljon kasvoja.
- Ihan enemmän , kuin koko ihmiskunta voi sinulle, kalpeiden frustraatikkojen, hysteerikoista kärsivien rinnalla.
Ja muistattehan keskittyä raipoittamaan suunalueeenne, ihan vain skitosfrenioiden takia.Ei ole olemassa sellaista täydellisyyttä, kuin frustraatioilta täydellinen suunalue, joka kieltää kokonaan täydellisemmän, ja täydellisemmän tai jotain what ever.....
Olet mennyt taas mun tiedoilta kysymään jotain
Mun pitää prostituutiossa jo nyt heillä kotona loogisuuden takia.
-Unohtui....
-Niin, vaarannat väestöä.
-Määkö näitä leikin siinä.
- Sää näitä koko ajan leikit siinä julkituoden.
- Et voi kysyä tällaista taaskaan. - Ihmiskunta SInde
Sinde vm-82 kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista täydellisyyttä, kuin frustraatioilta täydellinen suunalue, joka kieltää kokonaan täydellisemmän, ja täydellisemmän tai jotain what ever.....
Olet mennyt taas mun tiedoilta kysymään jotain
Mun pitää prostituutiossa jo nyt heillä kotona loogisuuden takia.
-Unohtui....
-Niin, vaarannat väestöä.
-Määkö näitä leikin siinä.
- Sää näitä koko ajan leikit siinä julkituoden.
- Et voi kysyä tällaista taaskaan.En osaa ollenkaan, en saa olla missään puheessa kirkossa.
Ei ole varaa ollenkaan. Siihen ei saa väkivaltaa, kun ei ole paranoiaan rauhoittavaa nuolentaa.
Miksi esiinnyt papereillani?
Tämä on vain vihki-peruste. - Eioo:SIndevm-82
Ihmiskunta SInde kirjoitti:
En osaa ollenkaan, en saa olla missään puheessa kirkossa.
Ei ole varaa ollenkaan. Siihen ei saa väkivaltaa, kun ei ole paranoiaan rauhoittavaa nuolentaa.
Miksi esiinnyt papereillani?
Tämä on vain vihki-peruste.Mää luulin, että se saa siitä paperit, kun Jarkko kuolee.
- Ei, ketään ei saa valitettavasti tappaa.
- Ajatus on naurettava, että vuoheen kuolisi.
. Ja näin yritit potkia hänet pois väestöstä.
- Ei myös lähestymisoikeudet evätty, minä en pysty tähän työhön. - joo, voin:Sinde82
Eioo:SIndevm-82 kirjoitti:
Mää luulin, että se saa siitä paperit, kun Jarkko kuolee.
- Ei, ketään ei saa valitettavasti tappaa.
- Ajatus on naurettava, että vuoheen kuolisi.
. Ja näin yritit potkia hänet pois väestöstä.
- Ei myös lähestymisoikeudet evätty, minä en pysty tähän työhön."Jos tämä sukupuolenvaihtoa vaatii, niin tämä on kyllä sitten ihmiskunnan lopettaminen" Psyk. esh... Niklas-ruotsalaisen veli.
-Mutta olen mä ennenkin vääntänyt tästä näin päin vektori-perusteisella ajattelumallilla.
- Joka julksesti suuntautuneena, nimenomaan näillä frustraatio, vailla täyttä ymmärrystä, frustraatio; vailla täyttä mieltä.
Onko se niin paha sukupuoliloukkaus?.
-On....
Vailla loogisuus-piirteitä ei saa mennä lähestymään, tavoitellen omaan Deja Vu.nsa kautta hoitoa loogisuus-piirteitä loukaten.
-Mutta ei, sä et saa pitää nyt sitä siellä kotonakaan, terveisin Niklas-ruotsalainen.
- Sua yritetään painostaa luovuttamaan hänet hoitoon loogisuus-piirteitä loukkaamaan, mutta neuvoin jo keksimään hänelle sen hänen väestönsuojelu-tehtävänsä, jota tehdään ilmasta ja vertikaalista.
- Joo, sillä tavalla ei saa loukata käyttää hyväkseen loogisuus-piirrettä ja sukupuolta. Sitä pidetään todellakin sukupuoliloukkauksena.
- Ai, joita ei hyväksytä ollenkaan.
- Voin haastaa käräjille sisäisistä avioliitoista, tosin olen itsekkin.
- Kyllä tämä ja nämä lapsen myötä meni. Joo, niihinkään ei saa painostaa, et voi ottaa potilaita deja vu:sta ja loogisuus-piirteistöstä.
- Et varmasti ole tehnyt.
-Olen varmasti tehnyt, mutta en tällä tavalla painostettuna koskaan.. - Sinde vm-82
joo, voin:Sinde82 kirjoitti:
"Jos tämä sukupuolenvaihtoa vaatii, niin tämä on kyllä sitten ihmiskunnan lopettaminen" Psyk. esh... Niklas-ruotsalaisen veli.
-Mutta olen mä ennenkin vääntänyt tästä näin päin vektori-perusteisella ajattelumallilla.
- Joka julksesti suuntautuneena, nimenomaan näillä frustraatio, vailla täyttä ymmärrystä, frustraatio; vailla täyttä mieltä.
Onko se niin paha sukupuoliloukkaus?.
-On....
Vailla loogisuus-piirteitä ei saa mennä lähestymään, tavoitellen omaan Deja Vu.nsa kautta hoitoa loogisuus-piirteitä loukaten.
-Mutta ei, sä et saa pitää nyt sitä siellä kotonakaan, terveisin Niklas-ruotsalainen.
- Sua yritetään painostaa luovuttamaan hänet hoitoon loogisuus-piirteitä loukkaamaan, mutta neuvoin jo keksimään hänelle sen hänen väestönsuojelu-tehtävänsä, jota tehdään ilmasta ja vertikaalista.
- Joo, sillä tavalla ei saa loukata käyttää hyväkseen loogisuus-piirrettä ja sukupuolta. Sitä pidetään todellakin sukupuoliloukkauksena.
- Ai, joita ei hyväksytä ollenkaan.
- Voin haastaa käräjille sisäisistä avioliitoista, tosin olen itsekkin.
- Kyllä tämä ja nämä lapsen myötä meni. Joo, niihinkään ei saa painostaa, et voi ottaa potilaita deja vu:sta ja loogisuus-piirteistöstä.
- Et varmasti ole tehnyt.
-Olen varmasti tehnyt, mutta en tällä tavalla painostettuna koskaan..Niin, tosiaan julkinen vektori-ajattelumalli, mutta ei siitä mitään haittaakaan tietysti ole.
-Vähän outoa, että haluaa käyttää yleistä ja julkista ajattelua.
-Mää keksin teille hyvän sinne Setaan.
- En ole suuntautunut tai sitoutunut siten, vaan sulla tosiaan täytyy olla jokin muu hoito, kuin hottentotti sukupuolen aiheuttamaan masennukseen, tai yleiseen masennukseen, kuten tauttofonia, -toisto, ja ihmiskäsityksen vaihtamattomuus.
-Mutta voi tämä pakkosteriloiva olla, jos mää niin haluan.
Tilassani ei saa pitää lapsia, mutta on tämä aika hyvin huolehdittu.
- gg
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112