Mitä vittua mun seläntakana oikein touhutaan? Ensin ollaan muka niin kiinnostuneita ja sitten häivytään, ei näe ketään missään kun haluaisi törmätä. Mikä juttu se oli-" Mikset sä kertonut"- ja sen jälkeen ei ketään ole uskaltanut lähestyä, kaikki vain pakoilee. Olen ollut pelkkä pelinappula jossain mistä en tiedä mitään? Aivankuin ei olis jo muutenkin ollut yhtä helvettiä tämä "elämä" Kiitti vitusti pelaajille!
Ei tästä mitään tule
!!!!!!!!!!
3
255
Vastaukset
- pelinappula 2
Tää on s24 pelikenttä. Tällasta täällä on.
Ihmisillä leikkimistä. Ihmisten leikittämistä.
Olla joku tietty jonkun tietyn elämässä, leikisti, oikeasti ?
Paitsi, että tää on monelta sairasta leikkiä ja manipulointia.
Kuka kukin on, kai se kiinnostaa joitakin niin kovasti.
Komps. - jokainen touhuaa
täällä mitä haluaa, asia taisi jollekkin tulla selväksi
- --Kuka roikkuu--
Tässä vastaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078