Mietin ruokaa monta kertaa päivässä.haluan olla nälässä ja tunnen syyllisyyttä syömisestä.olen kuitenkin kaikki tai ei mitään -ihminen joten jos syön jotain tavallaan rankaisen itseäni syömällä mahan täyteen.silloin hauku itseäni ja Pakotan katsomaan turvonnutta itseäni peilistä.usein myös ajattelen kun kerran aloitin,niin syön sit kunnolla etten huomenna sorru.mutta ei se ihan niinkään mee.oksentamiseen en oo sortunu vaikka ajattelenkin kuinka se helpottais.mut en mä uskaltais-soimaan itseäni jopa siitä. Mitä mieltä ootte tilanteesta ?onko teillä samaa? 170/57.tiedän,pudotettavaa on ja paljon.
Sairasta vai ei
3
183
Vastaukset
- epätoivoinenO___O
Mulla on vähän samanlainen tilanne... Välillä olen päiviä syömättä tai erittäin vähillä syömisillä, eli laihdutan, mutta joinakin päivinä syön sitten ihan älyttömästi kaikkea että maha näyttää sen jälkeen kuin olisin raskaana... Joskus näitä päiviä saattaa olla monta pötköön, pahimmillaan jopa viikko. Sen jälkeen taas paastoan, ja sitten taas ahmin... en kestä tätä! Yritän laihduttaa, mutta kun se ei meinaa enää millään onnistua. Tuntuu kuin kaksi eri ihmistä riitelisi päässäni, toinen sanoo "syö nyt, kyllä sie saat syödä" ja toinen "älä syö, siun pittää laihtuu, et oo ansainnu syödä"... Kumpa vain pystyisin olemaan niin kuin viime kesänä ja syksynä, että olin vähällä ravinnolla enkä ahminut hallitsemattomasti. Vihaan niin itseäni. Olen läski ja kamala epäonnistuja.
- don't vom
Muuta en tullut sanomaan että tuohon oksentamiseen ei kannata mennä. Se ei laihduta(ainakaan itselläni) vaan paino pysyy samana.
- ahdistunut95
Minulla on myös samoja ogelmia kuin teillä... Koen huonoa omatuntoa ruuasta. Joka ilta teen yli sata vatsalihasta ja myös muita lihaskuntoliikkeitä. Minua ärsyttää suunnattomasti se, että kaikki ystäväni ja muutamat kaveritkin valittavat asiasta. Koulussa saan pitkiä katseita, vaikka olen laihtunut vaivaiset 4kg 6 kuukaudessa. Harrastan urheilua, ja valmentajani soitti jopa meille kotiinkin. Mitä pitäisi tehdä, kun ei saa edes hetken rauhaa. Onko syytä muka huoleen kun olen 171cm pitkä ja painan n. 49.3kg?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760