Meillä taisi olla aika erilaiset haaveet toisistamme.Sinulle riittää ystävyys, vai etsitkö avointa suhdetta, sellainen mielikuva tuli joskus.
Minä taas olen sellainen yhden miehen nainen eli varmaankaan tuo asia ei sitten onnistunut.
Erilaiset haaveet
9
234
Vastaukset
- sen kun tiestäis
Niistä pitäisi keskustella sen oikean ihmisen kanssa. Kannatan se ityhden miehen/naisen puolesta, ellei toisin sovita.
- Mitenlie onkaan?
1.naisen suhde, alkaen ystävyydellä.Vapaa ja toista kunnioittava.Siinä lyhyesti, mutta en ole koskaan kirjekurssilla suhdetta kokeillut aloittaa, enkä tee sitä jatkossakaan.Voi tietysti kirjoittamalla vaihtaa kuulumisia, kun kaikkee voi tehdä nykyään etänä, kaukosuhteet yms.you know :)
- .
Ystävyyteen ei kuulu seksi. Vapaata suhdetta en halua, se on avoin suhde,siinä nainen on miehelle äiti.
- Monta?
Yhden miehen nainen? no mitäs sä tääl sit kirjottelet, jos sulla jo on mies?
- vapaa tahto
Ystävyys on arvokasta. Jos toinen haluaa ystävyyttä silloin hän haluaa sitä, en itse ajattele että toisen pitäisi sitten muuta haluta väkisin. Olisin iloinen hänen ystävyydestäänkin vaikka en sitten olisi hänelle mitään romanttisessa mielessä. Mielestäni toista ihmistä ei voi pakottaa tai painostaa tuntemaan sellaista mitä hän ei tunne.
- Dekadenssia.
Pan*suhteita kutsutaan kauniimmalla nimellä "ystävyys", mutta eiväthän ne sitä ole.
Yleensäkin ystävyys nimikettä käytetään nykyään usein vain toisen/toisten harhauttamiseen.
Eli taisi nyt mennä vähän ohi tuo aloitus.
Hyvä niin.
- ed
Pahoittelut, mutta eikö siihenkin päde sama sääntö että toista ei voi pakottaa tuntemaan sellaista mitä hän ei tunne.
- ed
Ja kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä ilman p..emistakin. Ainakin mun maalimassani.
- En tiedä...
kenelle tää viesti onkaan, mutta nimimerkille:dekadenssi,haluan sanoa yhden jutun...vain alapäällä ajatteleva kääntää ystävyyden panosuhteeksi.Tosin voi olla että suhde muuttuu ajanmyötä sellaiseksi, mutta jos lähtökohtana on ystävyys, niin ei kyllä puhuta "panemisesta" vaan on kauniimpiakin ilmaisuja kuten rakastelu.Katos kun kaikki ei hae pikavoittoja.Terveisin eräältä mieheltä, joka ehkä näkee nää jutut toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674