Meillä taisi olla aika erilaiset haaveet toisistamme.Sinulle riittää ystävyys, vai etsitkö avointa suhdetta, sellainen mielikuva tuli joskus.
Minä taas olen sellainen yhden miehen nainen eli varmaankaan tuo asia ei sitten onnistunut.
Erilaiset haaveet
9
229
Vastaukset
- sen kun tiestäis
Niistä pitäisi keskustella sen oikean ihmisen kanssa. Kannatan se ityhden miehen/naisen puolesta, ellei toisin sovita.
- Mitenlie onkaan?
1.naisen suhde, alkaen ystävyydellä.Vapaa ja toista kunnioittava.Siinä lyhyesti, mutta en ole koskaan kirjekurssilla suhdetta kokeillut aloittaa, enkä tee sitä jatkossakaan.Voi tietysti kirjoittamalla vaihtaa kuulumisia, kun kaikkee voi tehdä nykyään etänä, kaukosuhteet yms.you know :)
- .
Ystävyyteen ei kuulu seksi. Vapaata suhdetta en halua, se on avoin suhde,siinä nainen on miehelle äiti.
- Monta?
Yhden miehen nainen? no mitäs sä tääl sit kirjottelet, jos sulla jo on mies?
- vapaa tahto
Ystävyys on arvokasta. Jos toinen haluaa ystävyyttä silloin hän haluaa sitä, en itse ajattele että toisen pitäisi sitten muuta haluta väkisin. Olisin iloinen hänen ystävyydestäänkin vaikka en sitten olisi hänelle mitään romanttisessa mielessä. Mielestäni toista ihmistä ei voi pakottaa tai painostaa tuntemaan sellaista mitä hän ei tunne.
- Dekadenssia.
Pan*suhteita kutsutaan kauniimmalla nimellä "ystävyys", mutta eiväthän ne sitä ole.
Yleensäkin ystävyys nimikettä käytetään nykyään usein vain toisen/toisten harhauttamiseen.
Eli taisi nyt mennä vähän ohi tuo aloitus.
Hyvä niin.
- ed
Pahoittelut, mutta eikö siihenkin päde sama sääntö että toista ei voi pakottaa tuntemaan sellaista mitä hän ei tunne.
- ed
Ja kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä ilman p..emistakin. Ainakin mun maalimassani.
- En tiedä...
kenelle tää viesti onkaan, mutta nimimerkille:dekadenssi,haluan sanoa yhden jutun...vain alapäällä ajatteleva kääntää ystävyyden panosuhteeksi.Tosin voi olla että suhde muuttuu ajanmyötä sellaiseksi, mutta jos lähtökohtana on ystävyys, niin ei kyllä puhuta "panemisesta" vaan on kauniimpiakin ilmaisuja kuten rakastelu.Katos kun kaikki ei hae pikavoittoja.Terveisin eräältä mieheltä, joka ehkä näkee nää jutut toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505853Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella354313Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492741- 312624
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv332561No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 162478
- 432085
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025