Erilaiset haaveet

näillä mennään

Meillä taisi olla aika erilaiset haaveet toisistamme.Sinulle riittää ystävyys, vai etsitkö avointa suhdetta, sellainen mielikuva tuli joskus.

Minä taas olen sellainen yhden miehen nainen eli varmaankaan tuo asia ei sitten onnistunut.

9

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen kun tiestäis

Niistä pitäisi keskustella sen oikean ihmisen kanssa. Kannatan se ityhden miehen/naisen puolesta, ellei toisin sovita.

• Mitenlie onkaan?

1.naisen suhde, alkaen ystävyydellä.Vapaa ja toista kunnioittava.Siinä lyhyesti, mutta en ole koskaan kirjekurssilla suhdetta kokeillut aloittaa, enkä tee sitä jatkossakaan.Voi tietysti kirjoittamalla vaihtaa kuulumisia, kun kaikkee voi tehdä nykyään etänä, kaukosuhteet yms.you know :)

• .

Ystävyyteen ei kuulu seksi. Vapaata suhdetta en halua, se on avoin suhde,siinä nainen on miehelle äiti.

• Monta?

Yhden miehen nainen? no mitäs sä tääl sit kirjottelet, jos sulla jo on mies?

• vapaa tahto

Ystävyys on arvokasta. Jos toinen haluaa ystävyyttä silloin hän haluaa sitä, en itse ajattele että toisen pitäisi sitten muuta haluta väkisin. Olisin iloinen hänen ystävyydestäänkin vaikka en sitten olisi hänelle mitään romanttisessa mielessä. Mielestäni toista ihmistä ei voi pakottaa tai painostaa tuntemaan sellaista mitä hän ei tunne.

• Dekadenssia.

Pan*suhteita kutsutaan kauniimmalla nimellä "ystävyys", mutta eiväthän ne sitä ole.

Yleensäkin ystävyys nimikettä käytetään nykyään usein vain toisen/toisten harhauttamiseen.

Eli taisi nyt mennä vähän ohi tuo aloitus.
        Hyvä niin.

• ed

Pahoittelut, mutta eikö siihenkin päde sama sääntö että toista ei voi pakottaa tuntemaan sellaista mitä hän ei tunne.

• ed

Ja kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä ilman p..emistakin. Ainakin mun maalimassani.

• En tiedä...

kenelle tää viesti onkaan, mutta nimimerkille:dekadenssi,haluan sanoa yhden jutun...vain alapäällä ajatteleva kääntää ystävyyden panosuhteeksi.Tosin voi olla että suhde muuttuu ajanmyötä sellaiseksi, mutta jos lähtökohtana on ystävyys, niin ei kyllä puhuta "panemisesta" vaan on kauniimpiakin ilmaisuja kuten rakastelu.Katos kun kaikki ei hae pikavoittoja.Terveisin eräältä mieheltä, joka ehkä näkee nää jutut toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      150
      5853
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      35
      4313
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3530
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      49
      2741
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      31
      2624
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      33
      2561
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2520
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2478
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2085
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2025
    Aihe