Eli mulle sattui tänään sellainen juttu että menin Prismaan kauppaan ja siellä hetken oltuani menin kassalle ja odotin kassajonossa vuoroani kun viereisen kassan jonoon tuli nuori kaunis tyttö ja tämä tyttö katsoi minuun päin useamman kerran ja hymyilikin ehkä vähäsen minulle no itse tietysti vähän hämilläni että kaunis tyttö hymyilee minulle yhtäkkiä, Tytöllä oli henkilökunnan vaatteetpäällä eli hän on töissä siellä no sitten itse ongelmaan mitä tekisin kaupasta tultuani mietin että miksi hän hymyili minulle halusiko hän osoittaa jonkinlaista kiinnostusta vai? sillä itse olen sinkku ja tottakai haluaisin tutustua jos joku kaunis tyttö sitä haluaisi mutta jos niin on nii miten en tiedä hänen nimeään enkä mitään eli en löydä häntä mistään facebookista enkä sellaisista jos hänellä sellainen olisikin enkä tiedä hänen työvuorojaan tai mitään eli en voi sielläkään käydä silloin kun hän on siellä töissä niin olisko teillä jotain ideoita mitä tehdä?
tää kuulostaa tyhmältä tiedän
Mitä tehdä jos ihastuu tuntemattomaan ihmiseen?
16
1649
Vastaukset
- ;);)
Odotamme mielenkiinnolla Prisman henkilökunnalta vastauksia tähän visaiseen probleemaan. Minuakin kiinnostaa tämä asiakkaana eli kuinka kiinnittää Prisman miespuolisen työntekijän huomio ja saada hänet tekemään aloite tähän suuntaan?? :D
- eikös voisi?
Laittakaa tuntomerkkinne lapulle (palaute lappu) sit oma numero :) Sillon on pallo heitetty toisen käsiin :P
- asdfgert
Tuossapa just hyvä esimerkki miten "hankalaa" asiakaspalvelu voi olla.
Jos et hymyile niin saat haukkuja ja hymyilemällä asiakkaat luulevat sinun olevan kiinnostunut heistä :D
Tsemppaan sua silti yrittämään sillä ainahan aloitteesta voi syntyä mitä tahansa ja tilanteesta jossa katseet kohtasivat ei voi muut täällä tietää. - kalakaisa010010
sori, jäädyit. koita jatkossa toimia nopeampaa. threspelntyfishinsea
- ihastunu
Jep Jep kaikilta hyviä ideoita kyllä tietäis vaan mitä noista toimis/kehtais käyttää :D
- ihastunu
Toi on kyl mielenkiintoinen toi palautelappu idea mut mahtaisko vaan oikee toimia,
mut ymmärrän kyllä ton asiakaspalvelu "haasteenkin" hymyileekö vai ei siinäpä kysymys mutta tässä on vaan se ero että ku me oltiin eri kassoilla nii ei hän sen takia olis perjaatteessa tarvinnu mulle hymyillä olihan siinä jonossa muitakin ku vaan mä et jotenki se tuntuu jännältä :D mut aattelin et pitäis kokeilla jotain tällästä et menisin sin prismaan uudestaan joku päivä tässä ja olisin siel vähän aikaa "kattelemas" ja jös sattuisin näkemään tämän tytön nii enkö vois esim jotai tiedäksä et voisko tänne päästä vaik kesätöihin tai jotai tällästä ja jutella vähä jotain ja olla oikee kohtelias herrasmies voisko toimia? :) - onneton nainen
mulle onkäynyt hakunilan k-marketissa tälleen että katselin siinä maitohyllyjä .siihen tuli kiva mies jonka kanssa juteltiin sitten huomasin että olin ihan sekasin hänestä ja nyt en löydä enään häntä .ihan toivoton olo kun vantaa ja hakunila on niin iso paikka etsiä. surettaa kun en saa suutani auku oikealla hetkellä ,
- ihastunu
Juu ei oo oikee kiva tilanne ku sillon ku olis ehkä mahdollisuus ni ei tee mitään.
- ihastunu
kiitokset kaikille vastauksista ja laittakaa ihmeessä omia kokemuksianne tänne no kokeilin nyt kuitenkin tota palaute lappu ideaa vähän "sovellettuna" netin kautta :D mutta eiköhän tämä suuri maata askarruttanut Prismarakkaus ole jo aika jättää taakse vaikka vaikeelta sekin tuntuu muta toivotaan et tää palautelappu idea toimii jos ei ni sit ei.
- arkalainen
Tiedän tunteen ! toivon että palautelappu idea toimii kohdallasi. Itselläni onkin vähän "kinkkisempin" juttu. En nimittäin ole edes nähnyt ihastukseni kohdetta, olen vain kirjoitellut ja lueskellut hänen tekstejään. Siis ihastunut tuntemattoman teksteihin, oli minulla mahdollisuuteni tavata häntä, mut kohtalo puuttui peliin.
- ei tarkoita mitään
Ei kai siel prisman henkilökunnan myrtsiä naamaa sovi näyttää. Se hymyili kun oli ystävällinen ja niin kuuluukin.
- ukko nooa oli mies
mä kans ihastuin tos viikon loppuna ja selvin päin viä olin,ja josta syystä menin sen tälle naiselle sanomaan.no siit seuras juttelua enemmänkin ja hyvä niin.hän tuli onneliseks ja oli imarreltu ja minä sain sanottua asiani eli asia meni paremmin kuin hyvin.joten puhukaa nyt p.....e silloin kun on sen hetki älkääkä jääkö miettiin asiaa vuosiks
- eteneminen
Oletteko edenneet mihinkään suuntaan vai oletteko jääneet vain jutteluasteelle ?
Itseäni ei hirveästi kiinnostaisi lähestyä ketään jos tietäisi, että se jää vain sille jutteluasteelle eikä siitä sen kummempaa kehity, vaikka toinen olisikin imarreltu. - Oraakkeli vai mikä'?
eteneminen kirjoitti:
Oletteko edenneet mihinkään suuntaan vai oletteko jääneet vain jutteluasteelle ?
Itseäni ei hirveästi kiinnostaisi lähestyä ketään jos tietäisi, että se jää vain sille jutteluasteelle eikä siitä sen kummempaa kehity, vaikka toinen olisikin imarreltu.Mistäs sä ennen sitä jutteluastetta voit itsekkään tietää haluatko asioiden etenevän yhtään pidemmälle?
- ihastunu
Aion mennä prismaan käymään ja vähän "katselemaan" jos vaikka näkyis tää myyjä siellä ja kattoo miten se reagoi et tunnistaakse viel ja siitä sitte kattomaan et mitä siit tulee :))
- naama paskana
öööööööö....no vittu ei mitäään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904