Tämä helvetin pelle joka jatkuvadti morkkaa Johanna Tukiaista saa nyt luvan lopettaa toimintansa tai joutuu siitä todella kovaan vastuuseen sinut on jo paikallistettu joten nyt rajota riemuasi padaka housu
Mia maria Tukiainen oikeputeen
12
232
Vastaukset
- mää mää
oikeputeen ? mikä se sellanen mahtaa olla :D
- johannan kaveri
Oikeuteen pikku reppana. Tuliko hyvä olo
- mie vaan
kannattaa opetella kirjoittaa ensin enneko alkaa uhkaileen ketään :D
- aloittja
oikeuteen tämä Tukiaisen haukkuja
- En ymmärrä kieltä...
"nyt rajota riemuasi padaka housu"
Aloittaja, entä mikä on padaka housu?- vedä
paska housu nuija........................
- taikuriluttinen
Taitaa johanna ite kijjote lla lääke ja vinahöyrysään
- idiottit
Tuskin alistuu tälläisee paskaan
- ny o seka
idiottit kirjoitti:
no, altistuu ainakin.
- häve
idiottit kirjoitti:
Suomi on täynnä nuijia ja idiootteja jotka jaksavat tälläissiä paska Tukiaisia kommentoija EIKÖ TEILLÄ OLE ELÄÄ YMPÄRIRILLÄNI,EI EDES SÄÄLIKSI KÄY
- perco203511314
Tyklkääkö Mia Maria peppuseksistä häh?
- Näätäkkä
Jaa Tuksu on taas pilleri-viina-sekahumalassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006