kiva vielä joskus saada tietää että mitä hemmettiä tää kaikki oikeen meinas.
Olis kyllä niin
32
517
Vastaukset
- ..........
mitäs on tapahtunut?
- sellaista vaan
Täältä löysin ihmisen ja siitä seurasi käsittämätön tarina joten en vieläkään oikeen ymmärrä.
- Understood?
sellaista vaan kirjoitti:
Täältä löysin ihmisen ja siitä seurasi käsittämätön tarina joten en vieläkään oikeen ymmärrä.
Meinas sitä, että ei kannata huuhtoa kultaa internetistä.
- ?
sellaista vaan kirjoitti:
Eiköhän se ole löydetty ensin jostain muualta?
- näin on
? kirjoitti:
Eiköhän se ole löydetty ensin jostain muualta?
No joo-o. ;)
- ''''''''''''''''''
Tuskin mitään jos sitä pitää oikein kysyä
- :(
Niin tuskimpa.
- juttu sama
sama juttu
- xygx
ETkö tiedä hänestä mitään muuta ,chattailtko hänen kanssaan?
- .................
Enpä ole chattaillut. Kyllä mä hänestä nyt jotain tiedän.
- ,.,.
................. kirjoitti:
Enpä ole chattaillut. Kyllä mä hänestä nyt jotain tiedän.
Miksi jätät hänet vain haaveksi,mitä tapahtui ?
- ...................
,.,. kirjoitti:
Miksi jätät hänet vain haaveksi,mitä tapahtui ?
No en mä nyt välittäis enää siitä täällä jauhaa.
- -------
................... kirjoitti:
No en mä nyt välittäis enää siitä täällä jauhaa.
Oisko se merkki siitä että sun pitäs viimein jauhaa sinua vaivaavasta asiasta jossain muualla ihan henkilölle itselleen.
Tuskin elämässä saat parempaa merkkiä toimia sydämesi mukaan mitä olet jo saanut sydämestäsi saanut kerran tunnet noin. - ...............
------- kirjoitti:
Oisko se merkki siitä että sun pitäs viimein jauhaa sinua vaivaavasta asiasta jossain muualla ihan henkilölle itselleen.
Tuskin elämässä saat parempaa merkkiä toimia sydämesi mukaan mitä olet jo saanut sydämestäsi saanut kerran tunnet noin.Mielelläni noin tekisin mutta en oikeen uskalla toimia asian eteen
- -------
............... kirjoitti:
Mielelläni noin tekisin mutta en oikeen uskalla toimia asian eteen
ymmärrän,
siksi vain he jotka uskaltavat peloistaan huolimatta toimia voivat saada sen elämän suurimman palkinnon rohkeudestaan.
Rakkauden - tai ehkei siltikään
------- kirjoitti:
ymmärrän,
siksi vain he jotka uskaltavat peloistaan huolimatta toimia voivat saada sen elämän suurimman palkinnon rohkeudestaan.
RakkaudenNiin :(
- Älä päästä irti
tai ehkei siltikään kirjoitti:
Niin :(
Otahan yhteyttä tähän mieheen. Et välttämättä koskaan löydä samanlaista. Mulla on sellainen tunne että hänkin kaipaa sinua, vaikka ei ehkä sinulle ole niin koskaan sanonut. Tai no, mistä minä tietäisin, kuvittelen vain. Aina kuitenkin kannattaa yrittää niin pitkään kuin mahdollista eikä päästää irti.
- kunpa ei tarttis
Älä päästä irti kirjoitti:
Otahan yhteyttä tähän mieheen. Et välttämättä koskaan löydä samanlaista. Mulla on sellainen tunne että hänkin kaipaa sinua, vaikka ei ehkä sinulle ole niin koskaan sanonut. Tai no, mistä minä tietäisin, kuvittelen vain. Aina kuitenkin kannattaa yrittää niin pitkään kuin mahdollista eikä päästää irti.
mut kyllä mä nyt odotan siltä mieheltä vuorostaan jotain merkkiä jos kerran kaipaa ja jos ei mitään tapahdu niin en voi kuin luovuttaa :(
- .
Älä päästä irti kirjoitti:
Vai on sinulla sellainen tunne!
Hirveitä sanoja ihmiselle joka roikkuu täällä netissä kuvitelmineen (jo monta vuotta roikkunut).
Miettikää vähän ennenkuin yllytätte sairaita ihmisiä jatkamaan harhoissa elämistä. - mieti itse itseäs
. kirjoitti:
Vai on sinulla sellainen tunne!
Hirveitä sanoja ihmiselle joka roikkuu täällä netissä kuvitelmineen (jo monta vuotta roikkunut).
Miettikää vähän ennenkuin yllytätte sairaita ihmisiä jatkamaan harhoissa elämistä.Sinähän senki tiedät kuinka kauan oon täällä roikkunut ja kuinka sairas olen.
- voisiko olla?
kunpa ei tarttis kirjoitti:
mut kyllä mä nyt odotan siltä mieheltä vuorostaan jotain merkkiä jos kerran kaipaa ja jos ei mitään tapahdu niin en voi kuin luovuttaa :(
ehkä hän kaipaa, mutta ei uskalla laittaa koska olet niin antanut ymmärtää? jos on näin, tulee sinun ottaa yhteyttä ja selvittää asia, muuten juttunne ei koskaan etene mihinkään. kokemuksesta voin sanoa. koskaan ei ole liian myöhäistä. minulla taas ei ole mahdollisuutta ottaa yhteyttä, tapahtui jotain mitä ei voi peruuttaa ja tämä henkilö on poissa kokonaan. tänne sitten juutuin.
- Merkillisintä ever
Aivan, sama juttu täällä, mikähän oli tän kaiken tarkoitus?
- täältäsademetsistä
Tuntuu niin kummalta ettei käsitä.
- Ketjukolari
täältäsademetsistä kirjoitti:
Tuntuu niin kummalta ettei käsitä.
Kuinka sä sinne olet joutunut? Ei kai sadettimet tehneet tepposia?
- ------
Kirjoituksistanne päätellen ei ole vaikeaa nähdä että teiltä monilta menee elämässä potentiaaliset mahdollisuudet rakkauteen ohi ettekä välttämättä edes koskaan tajua niin tapahtuneen.
Kuitenkin ihmettelette vuoren alla yhteen ääneen että mitäkönä vuoren huipulla on,
muttei kukaan teistä ole valmis nousemaan vuorelle katsomaan.- .
Paraskin sanomaan kun itse täällä olet!
- eitaidaollasopivaa.
Joku viisas pohjanmaalainen nainen on joskus sanonut jotenkin näin: "Pelaa vasta kun osaat säännöt!
- turhia lässyttäjiä
Ota yhteyttä nyt ,se nainen kaipaa sua kuiten.
- en en eeeenn
Siivoaa suusti et sä koskaan muutu
Osaa sanoa kauniisti mitään :) - uskoisinkos
en en eeeenn kirjoitti:
Siivoaa suusti et sä koskaan muutu
Osaa sanoa kauniisti mitään :)ja sinäkö osaat? ;)
- en osaa
uskoisinkos kirjoitti:
ja sinäkö osaat? ;)
Aina ei sanoja tarvita :)
- kiskisasdasdasd
en osaa kirjoitti:
Aina ei sanoja tarvita :)
miau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869