Yritin tuossa äsken löytää C5:n myyntimääriä 1-3/2012 myyntitilastoista, mutta ei heti selvinnyt ensi vilkaisulla. Ei muuten, mutta sitikka vaan kiinnostaa.....
C5:n sijoitus ?
17
166
Vastaukset
- kyllä löytyy
Kyllä se aika kärjessä on kuten luotettavuustutkimuksissa-täytyy vaan muistaa kääntää laput väärinpäin käteen
- puuseppä
Taitaapi nolla laput sulla silmillä ja tupajumi kaivertanut pesänsä päähäsi. Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku.
- So Chic
Kovaa se on yritys monella muullakin. Citroen on vetovoimainen auto ja kuten huomataan hyvinkin monen on vaikeaa pysyä tältäkin palstalta poissa..
Merkkikohtaisesti Citroen on hyvässä nousussa. Trafin mukaan ensirekisteröinneissä Citroen on 2012 tammikuussa sijalla 14. ja kasvua viime vuodesta 14%. Vastaavat luvut helmikuussa, sija 13. ja kasvua 22,8%.
Monet tunnetut merkit löytyvät Citroenin takaa katsoi noita lappuja miten päin tahansa.
Ei Citroen ole koskaan ollut mikään tuulipukukansan suosikki. TM sanoo DS5-testissään: "Tämä sopii niille, jotka haluavat erottua massasta"
Siinä se on Citroenin perusolemus, se on omilla aivoillaan ajatteleville ihmisille, joilla on tyylitajua. Jotkut kokevat turvallisemmaksi määkiä lauman mukana - suotakoon se heille!. - 39. se on ja
sisarmalli Peugeot 508 on 38.
- chitcitikka
citikan ostaa köyhät jolla ei ole varaa muuhun autoon
- tai päinvastoin...
Ei se citikan pito halpaa ole, mutta monet sen kuitenkin haluavat, kustannuksista huolimatta. Mieti sitä!
- Tosi tyytyväinen
Minuakin Citroen kiinnosti ja ostin sellaisen. Auto von toiminut moitteettomasti ja kyyti on tosi hyvää joten olen mahdottoman tyytyväinen. On se mukava kun saa omin päin päättää asioistaan eikä tarvitse antaa muitten neuvoja seurata.
- 28
Niimpä kumpikohan "pää" siinä nyt päätti...
- STT.
Kuuleppas dementoitunut tilastonuuskija, Eihän toinen päivä huhtikuuta ole mitään tilastoja maaliskuulla vielä mistään saatavissakaan. Kyllä niitä tässä on vielä tulossa kun jakselet hetken odotella. Kysyit nimimerkissäsi "Osaatteko auttaa ?" Tässä oli 100% varmaa tietoa sinulle. Harvoinpa sitä näkee tällä oikeita vastauksia kylläkään mutta tässä poikkeuksellisesti ihan faktaa.
- Osaatteko auttaa ?
No se johtuu siitä etten halua mitään massatuotantoautoa joita melkein kuka vain ostaa. Tällä tilastolla olisin halunnut varmistaa, että C5 on säilyttänyt tuon sijoituksensa tilastossa ennenkuin teen tilaussopimuksen joka menee tehdastoimitukseen kun olen esitteestä valinnut laajan ja kattavan lisävaruste valikoiman. Sitten haluan huomauttaa etten ole mikään dementiaäijä ja kysymykseni oli ihan asiallinen.
- totuuden jyvä
no jollet halua massatuotantoautoa niin sinun pitää varmaan ostaa lamborghini,viper,ferrari,lexus lfa,bugatti tai vastaava.Citroen on siinä massaauto kuin muutkin sillä erotuksella että laatu ei ole kaksinen siitä johtuu autojen huono menekki kärkimerkkeihin nähden vw,toyota.
- Parem?
Mikä tekee autosta massatuotantoauton? No kuitenkin on mukavaa valita oman maun mukaan välittämättä siitä,miten muut valitsevat.
Se, että moni valitsee esim. Toyotan, ei kiinnosta minua. Eikä vaikuta MINUN valintaani.
Olen merkkejä mielenkiinnosta vaihtanut. Viimeiset valinnat ovat kohdistuneet Citroeniin. Omat hyvät kokemukset ovat ratkaisseet.
Eli saahan kaikki tehdä miten haluaa? - plöhh
Lexus on todellakin köyhänmiehen premium,ala-arvoisen puiseva auto kaikenkaikkiaan.Ei mitään tyyliä,sisustuskin kuin mistä lie viimevuosi tuhannen halppisautosta.
- plöhölle
plöhh kirjoitti:
Lexus on todellakin köyhänmiehen premium,ala-arvoisen puiseva auto kaikenkaikkiaan.Ei mitään tyyliä,sisustuskin kuin mistä lie viimevuosi tuhannen halppisautosta.
Joo huomaa heti että olet tutkinut Lexus autoja paljon.. hah hah.
On muuten yks arvostetuimpia automerkkejä nykyään. - hyvä,parempi,paras
Parem? kirjoitti:
Mikä tekee autosta massatuotantoauton? No kuitenkin on mukavaa valita oman maun mukaan välittämättä siitä,miten muut valitsevat.
Se, että moni valitsee esim. Toyotan, ei kiinnosta minua. Eikä vaikuta MINUN valintaani.
Olen merkkejä mielenkiinnosta vaihtanut. Viimeiset valinnat ovat kohdistuneet Citroeniin. Omat hyvät kokemukset ovat ratkaisseet.
Eli saahan kaikki tehdä miten haluaa?tottamaar kaikki saa ostaa mitä haluaa ,mutta kun ostat vaikka Toyotan,Volkkarin,Citroenin niin mitään yksilöllistä autoa et saa,niiden myyntimäärät ovat niin suuret jopa Citroeninkin.
Sehän on selvä että jos tykkäät ja ostat Citroenin niin ei kait sua heiluta yhtään jos joku ajaa Toyotalla...eihän?,eikä Toyotan tai Volkkarin ostajaa varmaan heiluta joku Citroenin kannattajan mielipide.
- njet tojotata
Ja näihin suomen myyntilukuihin ei kannata perustaa yhtään mitään.Eihän täällä tojolandiassa myydä kui tojo korollaa ja anjovista.Se ostetaan mikä naapurillakkii on,paskan väliä mitä ne muualla euroopasas myy,kuhan kaikilla suomalaisiila on vaan TOJOOOO!!
- njet njet tampiot
Eikös viime vuoden myydyin ollut Volkswagen,eli ei kaikilla sentään tojo ole,se vaan on sinun silmissäsi punainen vaate,toki taitaa se Toyota taas nousta suomen myydyimmäksi autoksi ja jopa maailman myydyimmäksi-no sen näkee sitten vuodenpäästä mikä oli totuus.
Mutta merkkiin katsomatta jos auton hinta/laatu suhde on huippua niin auto varmasti myy hyvin ja näin se on Toyotan ja VW:n kohdalla.
Se ettei sinua kiinnosta ko autot sillä ei olekaan sitten todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018