kaipaan sua
ajattelen sua
39
857
Vastaukset
- ikuisesti sinun
Minäkin kaipaan sua. Jos et ole homo tai lesbo-halonen, niin ilman muuta haluan sinua.
Tavataan Keski-Ruotsissa Barbaran kaupungissa (vaasan korkeudella suomesta katsottuna) heti pääsiäisen jälkeen. Anna vinkki, jotta saadaan aikataulu konidikseen. - Heh...
Ketä? Oulusaki on aika monta ihimistä.
- minä_juuri
no soita jos kaipaat oikeesti.. tai laita mieluummi tekstari
- muistan aina
Minkä ikäinen kaipaaja on?
- tekstarihan
löytyy puhelimesta kun se avataan, jos sattuu olemaan kiinni.
- nyhyyhh
et sit laittanu ;(
- Suttura
No hyh-hyh, pienet käppyrät älkööt vaivautuko. Ja tuollaisella prinssillä - no way!
- 1352
isohan tuolla on mulqqu, mutta mies itse pieni..
- Mä vaan
Ketähän aloittaja nytten kaipaa? Kuinka vanha tämä aloittaja on ja minkä ikäistä henkilöä kaipaa yön pimeinä tunteina? Ja onks se mies-naissukupuoli ihminen, jota kaipaat?
- mä vaan
aloittaja kaipaa naista ja on itse mies
- Niin no...
Oulusa on kyllä meleko monta naistaki... Mikset nää kertos tuota hälle itelleen ihan suoraan? Pistä tekstari, tai pirrauta puhelimella.
- Herra isoLenkkinen
Aloittaja on mies ja kaipaa kovasti toista urosta porautumaan syvälle hänen suoleensa.
- Joopa joo...
Koittakaa nyt te Oulun "valtavan" 14cm lemmenvaltikan omistajat uskua, että ei kaikki taho teijän kyrpiä suoleen. Ei naisetkaan -saati miehet. On niitä semmosiaki miehiä kato olemasa ku heterot, ja naiset ei ylleesä perseseksistä tykkää, ku ei oo sitä eturauhasta, nii ei se "parhaimillaankaan" tunnu oikein muulta ku siltä, että paskapökäle seilaa ees taas persesilimäsä, ja ylleesä tuntuu aika helevetin pahalta, näin oon asian ymmärtäny -kokkeillu en oo, enkä kokkeile. Se on kato exit only.
- mirkkr
Joopa joo... kirjoitti:
Koittakaa nyt te Oulun "valtavan" 14cm lemmenvaltikan omistajat uskua, että ei kaikki taho teijän kyrpiä suoleen. Ei naisetkaan -saati miehet. On niitä semmosiaki miehiä kato olemasa ku heterot, ja naiset ei ylleesä perseseksistä tykkää, ku ei oo sitä eturauhasta, nii ei se "parhaimillaankaan" tunnu oikein muulta ku siltä, että paskapökäle seilaa ees taas persesilimäsä, ja ylleesä tuntuu aika helevetin pahalta, näin oon asian ymmärtäny -kokkeillu en oo, enkä kokkeile. Se on kato exit only.
kyllä se pötkylä tuntuu hyvältä jos on molemmissa reiässä iso pötkylä
mä ainakin tykkään,
mut ei kaikki tykkää mua saa panna kaksi miestä yhtäaikaa
terv peräaukko mirkku
- laita vaan se
tekstari. paljon kaipaan, on ikävä, soita huomenna päivällä.
- mä vaan
en taida uskaltaa laittaa tekstaria
- piepponen
laita ny pliiis, haluun tietää ikävöitkö mua, niisk...
- mä vaan
no totta hemmetissä ikävöin ja ajattelen sua, kaikki jäi kesken ikävästi.
- laita vaan se
tekstari. Odotin jo että olit laittanu, mutta ei ollu.
- oi aikoja...
huoh. olihan siinä aikaa molemmin puolin...mitään ei vaan tapahtunut.
mikähän on suurin syy? - laita se tekstari
oi aikoja... kirjoitti:
mikähän on suurin syy?soitellaan sitte, ja jutellaan asia selväksi.
- laita se tekstari
oi aikoja... kirjoitti:
mikähän on suurin syy?eipä ollut mitään, eikä koko päivänä kuulunut sinun soittoa. Älä pelkää, en ole vihainen, paljon kaipaan.
- oi aikoja
laita se tekstari kirjoitti:
eipä ollut mitään, eikä koko päivänä kuulunut sinun soittoa. Älä pelkää, en ole vihainen, paljon kaipaan.
Mulla ei ole numeroa sulle!
- laita se tekstari
oi aikoja kirjoitti:
Mulla ei ole numeroa sulle!
Oleko tuhonnu mun numeron, vai miksi ei ole.
- laita se tekstari
on sulla jossain se mun numero. Palauta alkuperäisasetuksilla puhelimeen, ja se on siellä. Ikävä polttelee.
- 05035......
löytyykö se virman luettelosta?
- piepponen
mut mitä sä tämmösestä vanhasta akastanyt sillee olisit kiinnostunut... niisk
- ei mulla muuta
paskan marjat! vetäkää kätteen ihan kaikki vittupäät!
- Molo13cm jätti
Kyllä vetelen kuiviakin joskus, mutta onhan
paneminen erihienoa hommaa, jos oikeen kireää pimpsaa saa. - runk runk
Molo13cm jätti kirjoitti:
Kyllä vetelen kuiviakin joskus, mutta onhan
paneminen erihienoa hommaa, jos oikeen kireää pimpsaa saa.mikä ero on runkkauksella ja nainnilla?
tietääkö kukaan molopää?
- Villiarvaus
Runkuttele on huomattavasti heterompaa?
- +40n
oisko jollai mua ikävä ;(
- Hornyboy kolottaa
Moi shemale 40v! Anna mulle kunnon persrassaus?
- jööti14cm
40n: Voisin antaa sulle, jos kykenet ottamaan isoa 14cm massiivista suoninuijjaa sisääsi? Kakka-aukkoon se ei sovi, mutta pimpsukkaan uppoa kyllä melkein kokonaan, jos sinulla ei kostumisongelmia vielä? Oletko koskaan saanut isoa?
- 25 cm sisällä usein.
jööti14cm kirjoitti:
40n: Voisin antaa sulle, jos kykenet ottamaan isoa 14cm massiivista suoninuijjaa sisääsi? Kakka-aukkoon se ei sovi, mutta pimpsukkaan uppoa kyllä melkein kokonaan, jos sinulla ei kostumisongelmia vielä? Oletko koskaan saanut isoa?
hmm..siis isoko tuo..?
no aika nöpöttimeltä kuulostaa..mutta eihän se koko sinällään, vaan se taito käyttää..?
- +40n
homot helvetttii, en ota kumpaakaan, hyi!
- martin beck
mä kans kaipaan...
- paanko?
mäkin sitten kai paan..?
- Jorma Jäykkä
paanko? kirjoitti:
mäkin sitten kai paan..?
Panetko sykkivää karvaiseen persmustuaiseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862