kaik kouvolan rivieraan ens lauantaina! :) siis kaik hyvännäköset sinkku miehet..
BailaBaila..
29
286
Vastaukset
- voi voi voi voi...
Pikkutyttö läskip*rse siellä haluaa saada munaa sisäänsä ihan selvästi.
eikös isi sanonut pikkutytölle ettei 20 vuoden ikä osoita vielä aikuisuutta että antaisit itseäsi jyystää v*tun verille? pitää olla kolmissakymmenissä että miehetkin kiinnostuu. - ai ai ai ai
Älä sekaannu keskusteluun ruma vanha mies et ole kohderyhmää, jatka runkkausta senhän sinä osaat.
- enää 4 yötä! :)
se on aivan sama et onko ikää 17 vai 45 ni saa haluta munaa :) ja ite olen 23.
- Kovaa on uho ;)
enää 4 yötä! :) kirjoitti:
se on aivan sama et onko ikää 17 vai 45 ni saa haluta munaa :) ja ite olen 23.
23v ja huutelet täällä kuin aikuiset ;)
Missä olet nähnyt 17v lapsen saavan munaa? Kinderiä tarkoitit? ;)
- moi horo...
A: En ole ensinnäkään vanha mies ja minua ei kiinnosta sinun ikäisesi kuspäiset pikkuhorot jotka luulee olevansa ilmeisesti maailman napoja kun pääsette vttuilemaan yleiselle palstalla ja asian selventäminen onnistuisi paikan päälläkin ilman mitään tunnontuskia sitäpaitsi ikäisesi tipahtaa 10-0 kun sinua verrataan naisiin, et ole nainen vaan tyhmä pikkuhoro ja sen takia käyttäydyt noin.
B: Mä sekaannut mihin haluan eikä tarvi kysyä tyhmältä pikkuhorolta siihen lupia, etkä ole minun kohderyhmääni, koska 20 vuotiaat tohelot on vähän liian lapsekkaita ja pienirintaisia mun makuun.
C: Älä esitä maailman napaa, kohderyhmäni koostuu paremmista ja seksikkäimmistä mikä sinä pikkuv*ttu et ole enkä minä sinun vttuasi edes nussisi.- ja.....
kannattaa pitää likan turpa pienemmällä ettei kokeneemmat naiset tule rivieraan ja vetele pläsiin.
- vvbvbvbvb
ja..... kirjoitti:
kannattaa pitää likan turpa pienemmällä ettei kokeneemmat naiset tule rivieraan ja vetele pläsiin.
taitaa hyvännäköiset sinkkumiehet olla varattuja paremmalle kohderyhmälle kuin 20 vuotiaalle 15 vuotiaan näköiselle kalottipäälle :)
aina löytyy nimittäin parempaa!
Ja mitä pikkuvttu juhlimisesta tietää. Ei sinulle kukaan drinkkejä tarjoile, alkaa olla jo vanha vitsi että likalle kustannetaan ilmaiseksi kaikki. KYllä teidät typerät elämää näkemättömät tunnistaa jo kaukaa
- herrraxxxx
"ja ite olen 23."
mitkäs ovat 23wee tuntomerkit jotta osaa tulla pokaamaan??
herra XX- ....................
Kirjoittelee aloittaja ressukka itselleen parantaakseen itsetuntoaan?
tuskin enää kertoilee itsestään mitään, on sen verran ärsyttävä tapaus. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.................... kirjoitti:
Kirjoittelee aloittaja ressukka itselleen parantaakseen itsetuntoaan?
tuskin enää kertoilee itsestään mitään, on sen verran ärsyttävä tapaus.herra XX jos olisi oikeasti mies niin ei kyllä pokailisi pikkutyttöjä.
Täytyy olla melko luuseri jos ei saa aikuisempaa.
- Pitsarillu
Saitko munaa??
- bläägäT
Mikä siinä iässä niin kiukuttaa? Kyllä minä ymmärrän, että olet saanut pakit monelta nuorelta ja oletkin karvaasti joutunut kokemaan seniiliytesi. Eipä siinä, sinun kiukuttelusi ei ole minulta pois. Ja muistaakaa Kouvolalaiset: köyhät kyykkyyn!
- Kuusaan mies.
Luuleeko teinipissis olevansa jotenkin hotimpi kuin aikuisempasi? On se kumma kun et ymmärrä mikä sunlaisissa kutaleissa risoo... just toi ihme ylpeys. Kato kun sä olet vielä pissis ja tyhmä sekä köyhä. Sitä persaukisempi mitä nuorempi ETENKIN nää 20 vuotiaat.
Sun on ihan turha laukoa mitään "Köyhät kyykkyyn" koska enemmistö tietää että tuollaiset 20v hönöt on just niitä persaukisimpia vai miksikö muuten asuisitte kerrostaloissa, opiskelukämpissä jne.? eli "baila baila" ? Miten bailaat persaukisena vai lainaako äiti rahat?
Eli tuon ikäisenä ei ole kyllä ehtiny saamaan elämässään mitään aikaiseksi, kuinkakohan monta kertaa se on sanottava vai oletteko niin s*atanan tyhmiä ettette vaan sitä halua usko vaikka on itsestäänselvää? K'sipäisyyttäkö se on vai katkeruutta? Kumpaakin? :)
Ja minä olen mies, en nainen. Puhut todellakin omista mielipiteistäni ja yhdistän niihin myös muidenkin.
Kaikesta tästä huolimatta sinä pikkuv*ttu jaksat pupeltaa täällä tota idioottimaista nalkutusta kun olet itse se joka on sieltä HANURISTA :)
Meinaatko että 20v giltsille tulisi äijät tarjoamaan drinkkejä kun paremmissa piireissä olevia naisia halutaan enemmän kuin jotain typerää pissistä? Voinen kertoa sulle että 30v naiset on sua TUPLASTI seksikkäämpiä. Niissä on täydellisyys. Sinä kuulut vielä pikkutyttöjen sarjaan ja kyllä se näkyykin.
Mä en ole saanut mitään vtun pakkeja keltäkään eikä ole mitään tarvetta sun ikäisiä edes yrittää, koska saan parempaa. Leiki sä vaan amisten kanssa ja muiden opiskelijapellejen, siihen ryhmään sä kato kuulut.
vtut minä sun pakeistas.... mä en edes kaupassa kävellessäni kattele sunlaisia pikku hupakkoja silmiin saati p*rseeseen. Se olisi varsin noloa muiden oikeiden naisten silmissä jos tietäisivät, kunnioitan heidän olemustaan ja seksikkyyttään, seuraansa.
Mikä v*ttu on seniili? kertoisiko pikkutyttö sen ? Olen päälle 30 vuotias mies ja ei ole tapana jauhaa jotain vtun nettislangia kuten tää pilallehemmoteltu pullamössönuoriso jauhaa. Mä olen vähän vttumaisempi tapaus, mua ei puhutakaan ympäri ämpäri.
Mikä vttu sä olet muka ketään nimittelemään? sähän se kyykit ylemmillesi ja sua 10 vuotta vanhemmat pomottelee sua töissäkin kun sinne joskus pääset ellet nytkin ole joku vtun siwa-pikkunarttu :)
Ei ole mitään karvaasti koettavaa, satun olemaan pitävässä aviosuhteessa.
Kuten ymmärrät niin viestini panee sut miettimään mikä sä olet tässä maailmassa... sä olet pikku p*rsereikä joka haluaa makeaa. Sä olet vielä pikkulikka joka luulee itestään liikaa mut paremmat neuvoo.
Eli menehän kyykkyyn siitä. Mä en mene eikä mun nainen.- tosimies.
Ja sun äijäs on joku bemarip*rsereikä joka luulee olevansa miesten mies vaikka on pelkkä typerä laiha piipittäjä joka egoilee velka-autollaan, voi v*ttu miten säälittäviä te olette.
v*tun pellet kattoo yhden automerkin perään.... stanan lapsellista..
- CAPS LOCK ON POP
KYLLÄ NYT PORUKKAA V*TUTTAA, KUIN PIENTÄ ORAVAA, KUN OKSA ON LIUKAS JA KÄPY JÄÄSSÄ!!!!
HUUTOO HUUTOO HUUTOO PISSIKSET JA BEMARIMIEHET =DDDDD - Heh heh vaan
Huvittavaa kun tuo aloitus on jo vanha juttu ja se on tarkoitettu vain ja ainoastaan sinkuille ja aloittaja odottaa asiallisia vastauksia.No tuollaiset sekopää pellet ja muut idiootti bimbot kirjoittelee mitä sattuu ja viestit on sen mukaisia,kuten tuo nimimerkki Kuusaan mies ja moni muukin,no mitäpä muutakaan tuollaisilta pipipäisiltä k*sipäiltä voi odottakaan.Aivain oikein että heille myös v*ttuillaan ja nimitellään takaisin,että hekin myös saisivat ajattelemisen aihetta.
- kuusaan mies.
Voiko tuota nyt edes vttuiluna pitää? nauru - hymiö
- kauheita kurppia
no jos tarvitsee täällä maonostaa että tulkaa tänne kertoo muijasta jo aika paljon.
ruma,tyhmä,horo tai muuten sopimaton kenellekkään. - Heh heh vaan
kuusaan mies voi työntää karahkan p*rseeseensä ja pitää turpansa kiinni,sekä kyykistelköön ja mietiskelköön itse.
- Vitun typerykset!
Nyt taas huomaan entist selvemmin et miks tulee muuttoauto keskiviikkona ja muutan helvetin kauas kouvolasta :D Eli minä alotin tän keskustelun mut en kommentoinu sitä köyhä juttua,yms, nyt pitkäst aikaa tulin tän lukee. A:en ole köyhä,tienaan yrittäjänä omat rahat ja ikää koht vast 23 . b: äiti ei maksa mun elämist. c: mun mies ei ajele bemaril ku ei o miestä d: sain munaa viikonloppuna..
- 35v.
Harmittaako kun 23v pikkup*llu löikin kirveensä kiveen :D:D
"olen yrittäjä ja vasta 23v"
buhahahaa! ja säästöä varmasti tuhansia ? buhahahahahah :D::D:D:D - 35v.
35v. kirjoitti:
Harmittaako kun 23v pikkup*llu löikin kirveensä kiveen :D:D
"olen yrittäjä ja vasta 23v"
buhahahaa! ja säästöä varmasti tuhansia ? buhahahahahah :D::D:D:Dvatsassa pullottaa silavaa, on oma muija ja rahaa piisaa meikäläisellä ja varaa herkutella :D
Ei taida nuorella laiheliinilla olla muuta kuin puheita muttei tekoja :D
- retert
e: olet huora joka antoi maksusta.
- aargh!
en osta enkä myy seksiä.. työt ja lapsi vie kaiken ajasta ni väittäkää mitä haluatte mut kyl sitä munaa on välil hyvä saada..
- Vai niin
H*orat tarjoaa itseänsä ja vonkaa sitä munaa.Kunnon naiset ja äidit,ei ravaa jatkuvasti ravintoloissa ja baareissa.Ei ainakaan jatkuvasti,vaan keskittyy töihinsä,lapsensa ja kotinsa hoitoon,oli mies tai ei.No jokainen taaplaa omalla tyylillään,niinhän se menee.
- :)
Mä en näe siinä mitään väärää et käyn baarissa, käyn ensinnäkin siel niin harvoin (n,6vkn välein),ja lapsi silloin mummolassa eikä jollain puoli tutulla :)en sotke työ/vapaa-ajan/lapseni asioit vaan osaan pitää ne erillään,yrittäjänä se et ei tois töitä kotiin on mahdottomuus :) kohta loma (josta kiitos ihanille/luotettaville työntekijöilleni) et pääsen etelän lämpöön lapsen kans ja ei tarvi miettiä miten yrityksel menee :)
- :)
Mä en näe siinä mitään väärää et käyn baarissa, käyn ensinnäkin siel niin harvoin (n,6vkn välein),ja lapsi silloin mummolassa eikä jollain puoli tutulla :)en sotke työ/vapaa-ajan/lapseni asioit vaan osaan pitää ne erillään,yrittäjänä se et ei tois töitä kotiin on mahdottomuus :) kohta loma (josta kiitos ihanille/luotettaville työntekijöilleni) et pääsen etelän lämpöön lapsen kans ja ei tarvi miettiä miten yrityksel menee :)
- seppoo1
Munahaukat liikkuvat aktiivisesti juuri pääsiäisenä! :)
- 35v rikkaampi.
"A:en ole köyhä,tienaan yrittäjänä omat rahat ja ikää koht vast 23 . b: äiti ei maksa mun elämist. c: mun mies ei ajele bemaril ku ei o miestä d: sain munaa viikonloppuna.."
Eli olet vielä pikkutyttö 23v joka ei ole oikeasti kerennyt tienaamaan omaisuutta, joten olis kannattanu sanoa 43v niin uskotaan sua paremmin että olisit jopa rikaskin, mutta kun et ole niin et ole.
Säälittäviä te "yrittäjä" pikkutytöt olette ei edes älyä sanoa että olis oikeasti jotain 50v tienoilla jolloin uskoisi että olet kerennyt säästämäänkin. Heheh!
Olen 35 vuotias eli sua paljon edellä ja säästänyt, joten hah hah haa sinulle!
mokasit pahasti :D
Eikä edes miestä.... buhahahaha... :) surkeasti menee. Muija on sentään jo 23 eikä edes ukkoa :) voi voi...
Pääsiäismunaa sait? Halpismunaa mitä nyt 23v säästöt riittää? ;D;D;D
Unohdit kokonaan että jos varoillaan kehuskelee, on oltava vähintään 30 vuotias. Parikymppiselle ei kerkeä kertymään säästöjä tarpeeksi jotta voisi kehua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015