Elikkäs mulla on ollut jo 6 kuukautta aina löysää ulostetta jossa mukana sulamattomia ruokia. Uloste on väriltään hieman sinappia vaaleampaa ja tahmaista koostumukseltaan. Vatsakipuja ei yleensä ole muuta kuin vatsalaukun kohdalla poltetta mutta se poltekkin alko vasta kuukausi sitten kun aloin käyttää alkoholia. Joten itse ripuli ei voi alkoholisti johtua kun ennen sitä en juonut. Lisäksi jalkoihini on tullut jotain omituisen näköistä ihottumaa, ikäänkuin psoriasista vaikka mulla ei sitä olekkaan. Kellään muulla kokemuksia? Nestearvot otettu ja olivat hyvät, maksaarvot hyvät ja kilpirauhaskokeissa ei vikaa. Mikä neuvoksi? jalkojen ihottumaan kokeiltu ekseemaan tarkoitettua voidetta. Ei auttanu, pikemminkin vain pahensi. Pelkään kuolevani. Lisäksi hampaissani on todella isoja reikiä joista osasta ihan juuri näkyy eikä ole kuin pieni nysä ruskeaa hammasta jäljellä. En pysty menemään hammaslääkäriin pahan paniikkihäiriöni ja lääke/puudutus fobian takia. Esilääkitys pelottaisi eniten joten sekin vaihtoehto pois suljettu. Nukutukseen en suostu. Olen toivoton, en tiedä mitä tehdä.. En tahtoisi kuolla 18 vuotiaana. Syön paniikkihäiriööni yhtä lääkitystä päivittäin lääkärin määräyksestä. Kohtaus lääkkeitä minulla on ollut mutten uskalla syödä niitä joten se lääke resepti ei ole enää voimassa. En pelkää puudutus piikkiä vaan sitä puudute ainetta. Minulle on kokeiltu monia erejä puudutteita mutta kaikista on tullut paha olo.
Erittäin vaalea ripuli jossa sulamatonta ruokaa..
2
352
Vastaukset
- mikimi
hei, meneppäs uudestaan lääkäriin ja pyydä keliakia testit, keliakiaankin voi kuulua ihottumaa ja jos alkoholi jota juot on olut niin eikö olut ole viljoista tehtyä (en tiedä itse en juo)
Ja toiseksi halusit tai et sinun vaan on pakko mennä hammaslääkäriin, muuten joudut maksamaan ison summan kun vihdoin ja viimein sinne menet, huonot hampaat aiheuttavat tulehdustilan kehollsei ja se ei ole hyväksi. Koita hypnoosia tms, mutta hammaslääkärissä ei ole mitään pelättävää jos sielä tarpeeksi usein kävisi ei tilanne pääsisi niin pahaksi että sinne menoa tarvitsisi peltätä. Hae apua mahdollisimman pian hypnoterapiasta tai siitä että käytä vaan juttelemassa hammaslääkärille pelostasi, mutta kannattaa oikeasti pitää huolta hampaistaan sillä tekarit tulee aika kalliiks:( - ....................
Sappikivitauti? Haiman ruuansulatusentsyymeissä jotakin? TN liittyy sappirakkoon, sappinesteeseen tai haimaan. Luepas netistä... vaikka lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756