Nainen olen ja 44 vuotta, minne kannattaisi kiirastorstaina tai pääsiäislauantaina lähteä, jos etsii suunnilleen ikäistään kotimaista miesseuraa?
Mihinkäs nelikymppiset pääsiäisenä menee Helsingissä?
7
522
Vastaukset
- stadin korsto
ei mihinkkään, kattoo kotona telkkua ja syö sipsiä ja juo kaljaa
- Matematik man
Ei kannata mennä mihinkään baariin, koska niissä käy pelottavia
tyyppejä. Minä viisas mies voimakkaissa miinuslinssi-silmälaseissani
olen joskus käynyt baarissa, ja sieelä jotkut typerykse haukkuivat minua
"pullonpohjalinssi-rillipääksi". Se oli todella sivistymätöntä.
Minä käyn pääsiäisenä reippailla kävelylenkeillä, ja käyn hienoja
tuttaviani tervehtimässä. On mukavaa, kun niissä piireissä ymmärretään
verbaalista huumoria. - aikaa on
tule minulle olen kylläkin ylin-50.
ei kiinnosta baarit,humalaiset puhuvat samat asiat sataan krtaan,kuinka paljon juotu eilen.
olen yksin,poika käy yhtenä päivänä kylässä,siinä se ohjelma onkin.
en ole erakko,enkä peräkammarinpoika.
tykkään jutella kaikenlaista,tai olla vaan. - tiputanssi
en uskalla, kokeilin viime vuonna nettiprofiilia deittipalstaa siis, poistin sen aika nopeaan koska siellä vaan paha mieli tuli.
Seksiä ehdotetteli enemmän kuin joka toinen, tai alle 30 v poikaset halusi tavata.
Siksi päätin alkaa käymään baarissa, en vain ole oikein löytänyt paikkaani.
Vaarallista yleistää tätäkään, koska en juo paljon, parit siiderit illassa, joten ei kaikki ole samanlaisia ...... - Apolloon
http://www.apolloliveclub.fi/helsinki/
Ehdottomasti, suosittelen!! - pajunkiissa
kävin Apollossa kerran, on kylllä jo 2-3 vuotta aikaa, silloin ainakin oli teinibileet ja muijat katto mua vessassa että mitä toi täti täällä tekee.....
- toinen täti.
olisit sinä kattonut niitä.
olisi ollut siinä tukkaakin sulla mistä kiinni ottaa ja heittää pihalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1292185- 581275
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871038Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122988- 94979
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972