On se vain niin ihmeellistä, että kun pitkän ajan jälkeen kun sinut näkee, niin tulee välittömästi sillä silmäyksellä jälleen esiin se uskomaton ihastumisen tunne. Ei se tosin ole minnekkään kadonnut silloinkaan, kun en sinua näe. Se on vain taka-alalla silloin. Mutta aina sillä hetkellä, kuin sinut näen, niin se ihastumisen tunne on niin voimakas, että se tunne kyllä tuntuu. Se valtaa koko kehon ja mielen. Ei aika saa minua unohtamaan sinua. Päinvastoin, olet ajatuksissani koko ajan.
Tämän ihastumisen tunteen sain kokea jälleen tänään. Voi kunpa näkisin sinut useammin, mutta sinä et kyllä vain taida tuntea samoin minua kohtaan, kuin mitä minä tunnen sinua kohtaan. Haluaisin vain kertoa sinulle kaiken tästä ihastuksestani. Haluaisin vain, että olisit tälläkin hetkellä luonani. Olemme molemmat vielä nuoria, voisimme kokea paljon kaikkea mukavaa yhdessä.
Kaikkea hyvää sinulle, kaunis nainen.
Ihastumisen ihmeellinen tunne
28
2639
Vastaukset
- StarsIn
No kerro ihastuksestasi hänelle! Koskaan ei voi tietää vaikka hän tuntisi samoin!
- Ei tänne!!!
Niinpä! Kerro, koska jossain vaiheessa voi jo olla liian myöhäistä!
- N.......
Oi miten ihana viesti! :) Olisin kyllä ikionnellinen, jos ihastukseni ajattelisi ja tuntisi samoin. Toivottavasti päädyt ihastuksesi kanssa onnellisesti yhteen.
- .Woman.
Näin juuri! Itse olen ihan samassa tilanteessa, mutta kaipaan erästä miestä. Sittenkun on mahdollisuus nähdä hänet piiiitkästä aikaa, sydän melkein pysähtyy hänet nähdessäni! ... :(
- lucky incident
Etpähän ole yksin noiden tuntojesi kanssa.
- nythetitänne
Kerro aloittaja lisää tuntomerkkejä! Mikä kaupunki??
- adele
Hei ap. Kertoisitko tarkemmin minkälainen teidän kohtaaminen oli?
- mieheltä naiselle
Kohtaaminen oli sellainen, että sattumalta vain näimme toisemme, kun molemmat kuljimme toistemme ohi.
Tänäänkin nähtiin taas päivällä. :) - outojavoimia
Minullakin on samanlainen tunne erästä miestä kohtaan, paitsi kaipailen häntä myös silloin kun emme näe.
On nämä tunne-elämän asia niin outoja. Ei niitä järjellä voi selittää ollenkaan. - ≈fernando≈
Ja minä taas pelkään jo etukäteen seuraavaa kohtaamista, koska jäädyn pahasti hänen lähellään... :(
- kauan on
katseltu toisiamme, onkohan molemminpuolista.
Viestiä vaihdeltu ja juteltu, oletkohan Hän johon olen ihastunut ; ) ?- mieheltä naiselle
Minä ja ihastukseni emme ole jutelleet.
- lady in ?
ap yksi kysymys. Onko kaipaamasi nainen tumma vai vaalea?
- mieheltä naiselle
Vaalea.
- nimimerkkinen
mieheltä naiselle kirjoitti:
Vaalea.
Millä kirjaimella naisen etunimi alkaa?
- mieheltä naiselle
nimimerkkinen kirjoitti:
Millä kirjaimella naisen etunimi alkaa?
Kertoisin, jos tietäisin sen. En tiedä tästä naisesta paljon mitään, mutta hänessä on silti jotain todella viehättävää, sellaista, joka saa tämän ujon miehen aivan sekaisin ja ihastumisen tunteen nousemaan uskomattomiin mittasuhteisiin.
- ,huh
Kertoisin, jos tietäisin sen. En tiedä tästä naisesta paljon mitään, mutta hänessä on silti jotain todella viehättävää, sellaista, joka saa tämän ujon miehen aivan sekaisin ja ihastumisen tunteen nousemaan uskomattomiin mittasuhteisiin.
oi
- tiedäntunteen
Täällä ihan sama tilanne, mutta itse olen nainen (vaalea sellainen :D).. En tiedä miehestä just mitään, en edes nimeä ja tää on tuskaista kun ei uskalla mennä juttelemaan, oivoi.. :s
- S
Voi että, tämä S kaipaa yhtä P:tä....samanmoisissa tunnelmissa...:-)
- Su/si
Sinäkin Brutukseni..
Naiselta miehelle.Miksi ette ole edes jutelleet,kumman kuuluu tehdä aloite,ennenvanhaan se oli miehen tehtävä..
Vai iskikö rekyyli,sulle..? - mieheltä naiselle
Tietäisitpä vain, kuinka taas ihastumisen tunne heräsi sisälläni, kun tänään sinut jälleen näin.
- kyselen vain
Tarkoitatko nyt torstaita vai perjantaina, kun viestisi on tasan vuorokaudenvaihteelta? Puhuitteko sanaakaan keskenänne?
- naiselta miehelle
Vain niin. Puhuimmeko? :)
Et taida edelleenkään tietää nimeäni. - stardust**
Ihastuminen on ihmeellistä, mutta jotenkin raskasta asioiden junnatessa paikoillaan..
Huh, huh, viikon taas sua katsellut, nyt saan hetken taukoa ;) n->m - mieheltä naiselle
Siitä on vain muutama tunti aikaa, kun tänään taas nähtiin. Mutta siitä huolimatta haluaisin olla sinun kanssasi tälläkin hetkellä. En ole taaskaan voinut näiden tuntien aikana juuri mitään mutta ajatella, kuin sinua.
- naiselta miehelle
Perjantaina nähdään taas jos eksytään samaan paikkaan. :)
- mieheltä naiselle
Toivotaan niin. Eilen ja tänään nähtiin taas, ehkä näemme huomennakin. :)
- pii
minne päin ap:n viesti menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934