Viikkotehtävä ikävöijille

koulunpenkki

1. Kerro, mitä haluat ja tahdot?

2. Kerro sitten, miten toimit sen eteen mitä haluat ja tahdot.

3. Kolmanneksi pohdi, miksi se miten olet toiminut tähän asti ei ole riittänyt saavuttamaan sitä, mitä haluat ja tahdot.

4. Onko jotain mitä voit vielä tehdä?

Esseetehtävä:

Sanotaan, että sodassa ja rakkaudessa on kaikki laillista. Rakkauden pitäisi tuoda ja vetää ihmisiä toisiaan kohden. Sotiminen on taas pelätyn vihollisen vastustamista. Pohdi, toimitko enemmän rakkauden vai sodan ehdoilla?

21

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • end of story

1 suhteen
      2 etsin jonkun vapaan miehen
      3 koska olen haikailluy varatun perään
      4 etsiä joku kiva mies

essee: my mind is a battlefield

• punakynä laulaa

takaisin lastentarhaan

• ap.

Arvosana 10. Esseevastaus oli vähän lyhyt, mutta rehellinen ja epäilemättä jatko vastauksille 1-4.

Kotitehtäväksi:
        - pohdintaa, millainen on oppilaan mielestä kiva ja sopiva mies

• ap.
        punakynä laulaa kirjoitti:

takaisin lastentarhaan

sulle aasinhattu päähän ja nurkkaan siitä

• ime paskaa senkin
        ap. kirjoitti:

sulle aasinhattu päähän ja nurkkaan siitä

alikehittynyt huora

• vastauksiailtaan

1. Haluaisin joskus viettää hänen kanssaan aikaa ihan kaksistaan. Silleen mukavasti jutellen...en mitään intiimiä kanssakäymistä tässä tarkoita.
      Esimerkisi, jos saisi hänestä vaikka seuraa muutamalle oluelle.

2. Ajattelin häntä joskus pyytää seurakseni, jos kieltäytyy, niin se on ihan OK. Ei sen kummempaa.

3. Tilanne on nykyään hieman eri kun aiemmin kun joskus häntä pyysin.. Tunnetaan nyt ehkä hieman paremmin. Saahan sitä kysäistä. Ei se ole edes noloa.

4.On, lähteä sitten oikeesti jos niin yhdessä sovitaan.

Toimin rakkauden ehdoilla. En koskaan halua hänelle mitään paha. Hän on tärkeä ihminen minulle. En jaksa tuota sotajalalla häärimistä missään muussakaan tapauksessa, yleensä kenenkään kanssa.

• ap.

Arvosana 10. Kolmosvastauksesta plussaa, se ei tosiaan ole noloa.

• Juu vastaan mää

1.Tahdon suhteen
      2. Kun joskus olisi mahdollisuus pakotan vaikka itseni väkisin voittamaan pelon ja ujouden häntä kohtaan,että voisin edes jotenkin kasvotusten lähestyä,en tiedä sitten milloin sen voisi tehdä.
      3.En kommentoi.
      4.Toivottavasti voisin ja haluaisin
      5 Rakkauden ja tunteen ehdoilla tietenkin, siinä pitää olla ripaus järkeäkin. Ettei tee mitään mahdottomia ja älyttömiä hölmöyksiä,toimitaan toista kunnioittaen. Mutta valitettavasti kun tunteita on joskus aivan liikaa niin tuppaa käyttäytymään tunteiden vietävissä. :)

• ap.

Arvosana 9, kun et vastannut kaikkiin. Pientä epävarmuutta ja ujoutta, jota voisi helpottaa sellainen ajatus, että oppilaalla on myös oikeus tavoitella (tottakai toistakin kunnioittaen) sitä mitä tahtoo.

Kotitehtäväksi:
        - ehdotan keskusteluja vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ilman taka-ajatuksia suhteesta

• ed
        ap. kirjoitti:

Arvosana 9, kun et vastannut kaikkiin. Pientä epävarmuutta ja ujoutta, jota voisi helpottaa sellainen ajatus, että oppilaalla on myös oikeus tavoitella (tottakai toistakin kunnioittaen) sitä mitä tahtoo.

Kotitehtäväksi:
        - ehdotan keskusteluja vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa ilman taka-ajatuksia suhteesta

Entäs jos sen ujouden tekee hän ja häneen kohdistuvat tunteet, ei pääasiallisesti se sukupuoli? En tee kotitehtävääsi,koska vastakkaisen sukupuolen kanssa puhuminen ei ole minulle mikään ongelma,teen sitä päivittäin :)

• ap.
        ed kirjoitti:

Entäs jos sen ujouden tekee hän ja häneen kohdistuvat tunteet, ei pääasiallisesti se sukupuoli? En tee kotitehtävääsi,koska vastakkaisen sukupuolen kanssa puhuminen ei ole minulle mikään ongelma,teen sitä päivittäin :)

Ahaa, eli sinulla on joku tietty. Oletko jutellut hänen kanssaan?

• ed
        ap. kirjoitti:

Ahaa, eli sinulla on joku tietty. Oletko jutellut hänen kanssaan?

En ole jutellut.

• ap.
        ed kirjoitti:

En ole jutellut.

No niin. Mietitäänpä tehtävää uudestaan. Entäs jos kokeilisit jutella hänen kanssaan, mutta laitat ne taka-ajatukset hieman taka-alalle, olet vain tavallista pikkuisen ystävällisempi?

• ed
        ap. kirjoitti:

No niin. Mietitäänpä tehtävää uudestaan. Entäs jos kokeilisit jutella hänen kanssaan, mutta laitat ne taka-ajatukset hieman taka-alalle, olet vain tavallista pikkuisen ystävällisempi?

Ainahan minä yritän olla ystävällinen toisille ihmisille... hmmm taidan tarvita tukiopetusta. Tuo tehtäväsi on tässä vaiheessa aika vaikea toteuttaa,siksi ole myös surullinen :(

• nojokuvastaussentään

Vastaan:

1. Kerro, mitä haluat ja tahdot? Haluan mukavan ja pehmoisen kermanvalkean tytön.

2. Kerro sitten, miten toimit sen eteen mitä haluat ja tahdot. Yritän olla mahdollisimman mukava tytöille.

3. Kolmanneksi pohdi, miksi se miten olet toiminut tähän asti ei ole riittänyt saavuttamaan sitä, mitä haluat ja tahdot. Olen yrittänyt hymyillä mukavan näköisille tytöille aina.

4. Onko jotain mitä voit vielä tehdä? Hmm... ehkä pyytää elokuvateatteriin.

Esseetehtävä:

Sanotaan, että sodassa ja rakkaudessa on kaikki laillista. Rakkauden pitäisi tuoda ja vetää ihmisiä toisiaan kohden. Sotiminen on taas pelätyn vihollisen vastustamista. Pohdi, toimitko enemmän rakkauden vai sodan ehdoilla?

Hmnm.... joskus saatan toimia enemmän ihmisten tappamisen ehdoilla jos noikseen tulee että tytön isäntä on rikollinen esim.

• Niskalaukaus

Sota ja rauha on maailman parhaimpia romaaneja, mutta rakkaudessa taisin ottaa turpaani, joten eipä siitä sen enempää. Mitä aion tehdä on yrittää nirhata nämä turhat tunteeni ja tehdä paljon töitä ja viettää aikaa niiden kanssa, jotka ovat lähellä. Ottaa tosi koville, mutta ei ihmisen elämä ole yhdestä ihmisestä kiinni. Koetan nauttia siitä mitä on ja nieleskellä itkuni. Tärkeintä olisi päästä tästä palstasta eroon ja palata omaan elämään vaikkakin rikkinäisenä.

• .

Mä en ikävöi ketään, joten mun ei tarvi vastata noihin kysymyksiin. Mulla ei vaan koskaan ollut mitään mahdollisuuksiakaan parisuhdemarkkinoilla tämän ruman ulkonäköni takia. Nykyään ymmärrän pysytellä poissa illanviettopaikoista ja toisten seurasta, olen oppinut ettei mun näkösen kannata muiden seuraan tunkea. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan oppia oma paikkansa tässä elämässä. Mulle ei vaan oltu ketään koskaan tarkoitettu. Sain vaan elämältä kunnolla turpiin. Eli se siitä rakkaudesta.

• Et saa luovuttaa

Kuule ei kaikki ole ulkonäöstäkään kiinni. Mua on sanottu nätiksi, söpöksi ja hyvännäköiseksi. Ja mitä sitten, yhtälailla tulee elämältä turpiin.
        Onnistun pilaamaan suhteeni, jotenkin mitä en edes itse tajua.
        Silti uskon että jokaiselle on se "joku". Sä et vaan ole vielä törmännyt omaasi.
        Laajenna vähän elinpiiriäsi, matkustele jos mahdollista. Ihan varmasti tapaat jonkun. Saat rakastaa ja tulla rakastetuksi. Tsemppiä !

• ei mahiksia
        Et saa luovuttaa kirjoitti:

Kuule ei kaikki ole ulkonäöstäkään kiinni. Mua on sanottu nätiksi, söpöksi ja hyvännäköiseksi. Ja mitä sitten, yhtälailla tulee elämältä turpiin.
        Onnistun pilaamaan suhteeni, jotenkin mitä en edes itse tajua.
        Silti uskon että jokaiselle on se "joku". Sä et vaan ole vielä törmännyt omaasi.
        Laajenna vähän elinpiiriäsi, matkustele jos mahdollista. Ihan varmasti tapaat jonkun. Saat rakastaa ja tulla rakastetuksi. Tsemppiä !

Kyllä se vaan on ulkonäöstä kiinni. Senhän takia sua on lähestytty, kun olet nätti. Mua ei ole kukaan koskaan lähestynyt, ei ole halunnut tutustua, koska mulla on ruma ulkonäkö. En ole seurustellut, koska yksikään mies ei ole ikinä ollut kiinnostunut musta. Monet miehet, sekä jotkut naisetkin, ovat sanoneet mulle suoraan, että olen ruma. Joten sen täytyy olla totta. Mun kustannuksella on joskus tehty aika raakaa pilkkaakin ulkonäön takia. Aika hölmö pitäis olla, että tuon kaiken paskan jälkeen vielä kerjäisin lisää turpiin. Kyllä mä jo tässä iässä uskon etten kelvannut yhdellekään miehelle. Ainoat mua lähestyneet ovat olleet parin promillen humalassa, jolloin näinkin ruma kelpaa panopuuksi, kun ei parempaa ole ollut tarjolla. Kai ne känniset on ajatelleet, että ruma ämmä on onnessaan kun edes joku on hänenkin seuraa vailla. No, eipä ole kiinnostanut ruveta kännisen yhden yön patjaksi.
        Mä en enää usko, että jokaiselle on joku. Siihen uskon ettei rakkautta oltu mun elämään ikinä tarkoitettu tulevaksi. Toisilla on parempi onni rakkaudessa niin kuin sullakin. Aina olet löytänyt uuden, kun entinen suhde on mennyt piloille. Monet menevät monta kertaa elämänsä aikana naimisiinkin eli heille on rakkautta löytynyt useamman kerran elämänsä aikana.
        Mä en oppinut muuta kuin sen tämän elämäni aikana, että en kelpaa kellekään. En ystäväksi, en rakastetuksi, en mihinkään. Sulla on ollut onni syntyä nätiksi ja kelpaat aina uudestaan ja uudestaan. Joten uskon että varmasti löydät uuden sen entisen tilalle. Tsemppiä!!

• eturivin oppilas

1. Koska rakastamani ja ikävöimäni mies on tehnyt minulle tiettäväksi, ettei minkäänlainen kanssakäyminen hänen kanssaan - suhteesta puhumattakaan - ole millään muotoa mahdollista, pyrin kaikin kuviteltavissa olevin keinoin pyyhkimään hänet mielestäni ja jatkamaan elämääni. Haluan siis unohtaa hänet täydellisesti ja elää kuin en häntä olisi koskaan tavannutkaan.

2. Yritän parhaani mukaan keskittyä muihin asioihin. Miehen tullessa kadulla vastaan en ole huomaavinani häntä ja pyrin poistumaan paikalta mahdollisimman nopeasti.

3. Valitettavasti en osaa vastata tähän kysymykseen.

4. Mitään ei ole enää tehtävissä. Yritän vain päästä tästä raastavasta ikävästä.

Esseetehtävä:
      Olen jo pitkään käynyt sisällissotaa itseäni vastaan. Järki käskee unohtamaan, sydän taas rakastamaan ja vielä yrittämään. Toisaalta pidän miestä vihollisenani, sillä hän satutti minua todella pahasti. Sanoisin toimivani enemmän sotaisasti.

• voi sentään

laiskanläksykö? Huono oppilas?
      Paljon olisi pitänyt tehdä ja paljon olisi tehtävä.
      Ikävä on niin mahdoton, sisintä raastaa.
      Rakkauteni kohde siellä jossakin ahertaa, olisi ihanaa vähän olla tuhmana ja vaikka hiuksista pörröttää.
      Olet ajatuksissani, lämmöllä.
      Joskus tavataan, toivon ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4462
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      339
      1911
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1796
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe