Mitä se Lieksan kunkku horisee ettei paiholasta pääse nettiin
tuollahan nuo Joen osiolla on nytkin ja suosituin palsta on tämä 24.
Oisko hoito tavat muuttuneet mamujen myötä vai mitä make
Paihola B.
8
395
Vastaukset
On sitten vielä sinulla käsitys on aivan selvää tietysti ,että vastaanottokeskus on olemassa.
Mutta on myös aivan selvää se, että Suomi pitäisi olla oikeusvaltio ja ilman perusteita ei kansalaisoikeuskia voida polkea.
Mutta olisiko jo siten perheellisilä henkilöillä yksityisyyttä psykiatrissa laitoksissa tällä hetkellä , mitä esimerkiksi vankilassa on paremmin
Tapetaanko esim seksuaalisuus parisuhteesta ja kuntoutus siltä osin heitän asian esiin.- Kyrpä-Jooseppi!
[Tapetaanko esim seksuaalisuus parisuhteesta ja kuntoutus siltä osin heitän asian esiin. ]
Muistaakseni ennen, joskus 40-60 luvulla kaikki paiholassa tai muissa hullujenhuoneella olleet/käyneet pakkosterilisoitiin, eli estettiin leikkauksella potilaiden suvunjatkamiskyky!
Tosin vielä 55-59 syntyneitä 'kajahtaneiden' jälkeläisiäkin löytyi, jotka päästettiin suoraan työkyvyttömyyseläkkeelle, heidän heti täytettyään 18 vuotta!
Noita Lieksastakin löytyy useita ja täysin terveitä sekä yhteiskuntakelpoisia, eläkkeellä makoilijoita!
[Tapetaanko esim seksuaalisuus parisuhteesta ja kuntoutus siltä osin heitän asian esiin. ]
Eiköhän ne seonneet naiset/miehet osaa käyttää mielikuvitusta ja runkata enimmät paineet pois, hoidossa, hullujenhuoneella ollesaankin! Kyrpä-Jooseppi! kirjoitti:
Muistaakseni ennen, joskus 40-60 luvulla kaikki paiholassa tai muissa hullujenhuoneella olleet/käyneet pakkosterilisoitiin, eli estettiin leikkauksella potilaiden suvunjatkamiskyky!
Tosin vielä 55-59 syntyneitä 'kajahtaneiden' jälkeläisiäkin löytyi, jotka päästettiin suoraan työkyvyttömyyseläkkeelle, heidän heti täytettyään 18 vuotta!
Noita Lieksastakin löytyy useita ja täysin terveitä sekä yhteiskuntakelpoisia, eläkkeellä makoilijoita!
Eiköhän ne seonneet naiset/miehet osaa käyttää mielikuvitusta ja runkata enimmät paineet pois, hoidossa, hullujenhuoneella ollesaankin!Tiedän kyllä asiat tsteriloinnista mutta Ruotsissa asiasta on noussut häly taannoin.
Mielestäni K Jooseppi käytät melkoista kielikuvaa kanssaihmisistä.
On kuitenkin niin, että puhut yksilön kannalta asiaa miten sinä toimit kenties yksin ollessasi mutta teetkö sitten tuon paineen poiston suuressa joukossa?
Kysymys on kuitenkin yhden perheenjäsenen läsnäolosta perheessä ja myös koko perheestä,
Olen sitä mieltä että jonkun jäsenen kipu sinussakin vaikuttaa elämisen laatuun ja myös yhden jäsenen puuttuminen perheestä aiheuttaa kipua myöskin koko perheelle.
On kuitenkin niin myös, että meillä on hyvin suuri joukko henkilöitä jotka kärsivät masennuksesta ja se voinee olla erilaisia vaikeuksia elämässä ja juuri tuollaiset asenteet työyhteisössä ja yhteiskunnassa ei luo pohjaa tasavertaiseen elämiseen mikä on jopa perustuslaillinen oikeus ja myöskin työyhteisöllinen ja työsuojelullinen asia työyhteisössä joten nyt siitä on jopa korkealla tasolla esimerkkiä olemassa. MK
- Tässä näyte:
Paiholan sairaalan hoitajista
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
television katselua
2.4.2012 20:34
0
Olen tällä hetkellä hoidossa Paiholan sairaalassa. Huomasin, etten ollut saanut klo 19 lääkkeitä ja pyysin niiltä eräältä hoitajalta. Hoitaja tokaisi minulle, että "ei sinun tarvitse huolehtia lääkkeistäsi, vaan täällä hoitajat huolehtivat lääkkeistä." Aiemmin minulle oli käynyt niin, että kun hoitaja ei ollut muistanut antaa minulle lääkkeitä, sanoi hoitaja minulle, että: "Kyllä potilaan pitää itse huolehtia lääkkeistä."
Nyt tämän tilanteen sai aikaan se, että hoitaja oli niin keskittynyt katsomaan televisiota, että unohti sen takia hoitaa työnsä. Että semmoista täällä Paiholassa voi olla.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Kutista kaikki kommentit
On se rankkaa.
2.4.2012 21:01
0
Sulje
Jos ihmisillä olisi elämä noin vaikeaa normaalissa yhteiskunnassa, niin kuinka ihmeessä he kestäisivät?
Teidän siellä olevien asiakkaiden on kuitenkin pakko alistua kuvailemaasi äärettömän julmaan kohteluun, joten ilmiselvästi hoitohenkilökunnan koulutuksessa on suuria puutteita ja vajavaisuuksia.
Mahtanenko olla oikeassa arvellessani Suomi24 -foorumin olevan hyvinkin suosittu Paiholan potilaiden joukossa, kuin myös muiden vastaavien hoitolaitosten.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10562374 - Jumalan palvelija
Jumala vihaa paiholaa ja sen natsihoitajia!
- Ai vihaa vai?
Onks se ollu siellä useinki?
- Vai niin,
no voi hurja, voi hurja!
Jäämme siis odottamaan kuinka jumala rankaisee tiputtamalla ison kiven paiholan rakennusten päälle. Siinä menee samalla vähän muitakin kuin hoitajia, mutta rapatessa roiskuu....
Onhan se nyt vallan erinomaisen ihmeellisen kummallista kun hoitajat ei suostu noudattamaan potilaiden tahtoa ja kaikinvoimin miellyttämään heitä.
Eipä siis ihme jos itse jumalakin tuollaisesta suivaantuu, ja epäilen että siinä samalla koko taivahan henkilökunta.
-Tiedän miehen joka joutui hoitoon pään seottua uskonnosta. Mieshoitaja oli kuulemma kohteliaasti taluttanut hänet huoneen ovelle ja sanonut: Laitetaan teidät kaikki jeesukset samaan koppiin.
Epäilen vahvasti että seinän takaisessa huoneessa majoitti itse jumalat ja siitä seuraavassa pyhät henget.
- onnea matkaan
En toivo kenellekkään pahaa, mutta ne ihmiset jotka tahallansa halveksii ja herjaa bsyykesairaita, heille minä toivon väliaikaista pelkotilaa, paniikkihäiriötä, tai jotakin sellaista, mitä et kertakaikkisesti itse pysty järjelläsi hallitsemaan, sitä minä teille toivon, mutta vain väliaikaisesti. Pelkotila voi olla vaikkapa vain hulluksi tulon pelko ja se pelko on niin vahva, että se varmasti nujertaa sinut, mitäs arvelette kannattaako ivata ihmistä, ihmisiä, jolla ei kaikki asiat ole kunnossa tuolla yläpäässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328