Rohkeutta Ihmiset!

Married.

Olen seurannut tätä palstaa aktiivisesti.

Mikä teitä ihmisiä estää lähestymästä ihastuksenne kohteita? Että tulee pakit? Entäs sitten! Eikö ole pelottavampaa se todellisuus että kirjottelette täällä ja haaveilette toisesta ja mahdollisesti vietätte loppuelämänne yksin?

On monia mahdollisia keinoja lähestyä toista ihmistä, keksikää se teille itselle sopiva keino.

Teillä on kaksi vaihtoehtoa.. Kirjotella täällä ja olla surkeena siellä koneen äärellä Tai te voitte Rohkaistua ja ottaa sen riski että kerrotte tunteistanne. Mahdollisesti saada sen Vuosisadan Rakkaustarinan!

Mitään menetettävää kellään ei ole, te voitte ainoastaan saada vastauksen kysymykseen "Onko tällä toisella osapuolella mitään tunteita Minua kohtaan? "

8

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamma mia

Nerokasta!! Sinä se olet niin paljon fiksumpi ja oikein naimisissa ja päätit tulla sen oikein tänne saakka ilmaisemaan!

Ja miksi seuraat tätä palstaa?! Jotta saat tuntea olosi paremmaksi ihmiseksi, kun ne, jotka täällä ruikuttaa?

On inhimillistä jännittää ja olla vaikeana, se on osa sitä hormonimyrskyä, jonka ihastuminen saa aikaan. Kyllä itsekin kirjoitan täällä, mutta minulle se on itseilmaisun keino ja tapa tutkailla itseä, muita ja elämää, inhimillistä elämää! Reflektion hakeminen on osa tervettä mielenterveyttä ja kertoo halusta tuntea itsensä paremmin. Moni täällä on ihan syvällisiä ihmisiä, jotka hakevat vain rakkautta, se on inhimillistä!

No tsemppisi rohkeudesta oli ihan jees, mutta asian voisi ilmaista inhimillisemminkin ja vähemmän omassa ylemmyyden glooriassa kylpien!

• ...

Hmm.. Sä et varmaan tiedä minkälaista on kun joka kevät ihastuu tulenpalasvasti ja omaa rohkeutta kertoa sen ja pyytää vaikka ulos, niin joka ikinen kerta tulee rukkaset, siitä huolimatta, että toinen on halunnutkin treffeille tai osoittanut itse selvästi kiinnostusta. Eli jokai kevät osuu kohdalle sellainen, joka vaan testaa omaa viehätysvoimaa ja kun saa vastakaikua niin antaa rukkaset.

• tunteet tappamalla..

Joskus lähestyin yhtä henkilöä. Antoi ymmärtää etten pahemmin kiinnosta. Sitten yhden toisen toimesta myöhemmin mut haukuttiin ja herjattiin helvettiin ja annettiin ymmärtää että ulkonäköni on ihmisen ja eläimen välimuodon luokkaa eli ettei yksikään mies voi mun näkösestä missään nimessä kiinnostua. Tottahan se onkin että olen muita naisia rumempi, joten enää en katsele tai ajattele ketään miestä millään tavalla. Ei muhun kukaan mies ollut koskaan ihastunut, joten parempi kun en lähesty ketään. Joku mies voi vielä oikeastikin vetää tällästä kuvatusta turpiin, jos itse menen hänelle juttelemaan. Mut on niin hyvin opetettu, että tiedän ettei maailmassa ole olemassakaan sellaista miestä, joka voisi näinkin rumaan ihastua tai mulla olisi oikeutta ihastua häneen. Nykyään hävettää pirusti, kun edes ihastuin joskus johonkin mieheen. Ei näin rumalla ole oikeutta ihastua kehenkään, joten enää en ihastu.

• e57kry67

Montakohan kertaa aloittaja itse on lähestynyt ihastuksen kohdettaan? Nolla? Naimisissa oleminen ei kerro mistään mitään.

On todella kliseistä lässyttää rohkeudesta.
      Ei se ujous sillä lähde jos joku toitottaa että mitään ei menetä. Ja mistä sen tietää miten se toinen sen asian ottaa?
      Ihan hyvin joku voi alkaa pilkkaamaan kun toinen kertoo tunteistaan, jos ei muuten niin selän takana, ja kaikkein pahin on vedättäminen kun on tietoinen toisen tunteista.

Tilanteet on joskus vaikeita ja jos nenilleen saa niin vaikeaa palata takaisin arkeen kun toinen on tietoinen tunteista, esim työpaikka tai opiskeluympäristö.

Nämä sinänsä on omia yleisiä mielipiteitäni.
      Itse pyrin tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen kaverina ensin niin ei tarvi alkaa tunteista lässyttämään.

• 6+15

Mikä estää? Olen omasta mielestäni hieman liian vanha ihastukseni kohteelle joten parempi säilyttää edes kaverisuhde.

• ...

Omalle kohdalle onnistuu osumaan aina noita vedättäjiä. Ihastun aina itseäni vanhempiin, jotka testaavat vain omaa viehätysvoimaansa ja sitten kun ovat saaneet minut lankaan, vedättävät täysillä ja nauravat selän takan kuinka ressukka olen, kun olen niin tunteellinen ja sitten vielä esittävät minulle olevansa tulenpalavasti kiinnostuneita.Eli siis kyseessä ovat ns. itsetunnon pönkittäjät. Kun uskallan lähestyä ja ehdottaa jotain, niin sitten tulee kieltävä vastaus ja vedotaan aina ikäeroon, kun on niin ja niin paljon ikäeroa. Yksikin lähti treffeille ja vedätti täysillä, että on kiinnostunut, mutta tämän jälkeen ei enää vastannut puhelimeen, ei sähköpostin, ei mihinkään. Että se siitä.

• ...

Ja lisään vielä tähän, että yksikin pyysi minua soittamaan uudestaan ja sitten kun soitin, haukkui minut pystyyn ja sanoi, ettei ymmärrä, etä miksi minä hänelle soitan. Niin, hän itse pyysi soittamaan.

Kyllä luottamus ihmisiin on tässä aika kovilla.

• 15+5

no itse olin roheka. Ja turpaan tuli niinkuin arvelinkin. En nyt varsinaisesti koe, että fiilikset olis ihan katossa sen jäljiltä, mutta ainakin voin nyt unohtaa ja siirtää katseen muualle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe