Sulle olisi tarjoilla runsaasti samanhenkistä seuraa, rakkaudettomia ihmisiä, jotka pönkittävät itsetuntoaan seksisuhteilla. Sinähän kutsut sellaista ystävyyssuhteeksi, sorry. En ymmärrä miksi sun piti kaltaistani tuntevaa ihmistä kiusata. Ne naiset tekevät mitä tahansa puolestasi, tiedät sen itsekin. Älä kiusaa minua vaan valitse itsellesi samanhenkistä seuraa.
Tunteettomat sopivat yhteen.
Tunteettomat yhteen
9
118
Vastaukset
- eikö niin
Jaoit itsekkin reikääsi...
- ap.
Meillä ei koskaan ole ollut minkäänlaista fyysistä kanssakäymistä. Siksi ihmettelen miksi minun tunteillani piti leikkiä kun noita vapaehtoisesti itseään jakavia naisia on vaikka miten paljon hänelle tarjolla.
Lika barn leka bäst.- eikö niin
olisit kuitenkin halunnut antaa reikääsi ?
- ap.
Seksi vaatii vahvoja sitoumuksia, en ole kiinnostunut seksisuhteista. Tai ystävyyssuhteista kuten hän niitä sanoo. Kai se kuulostaa paremmalta sitten.
- eikö niin
onko sinulla menkat ? tai missä vaiheessa olet kiertoasi ?
- Ap.
eikö niin kirjoitti:
onko sinulla menkat ? tai missä vaiheessa olet kiertoasi ?
Olen joka päivä samaa mieltä siitä että pelimiehet ovat rakkaudettomia. Seksipartnereiden lukumäärä kertoo ainoastaan huonosta itsetunnnosta jota yritetään pönkittää sitten iskemällä kauniita naisia. Sellaiset ihmiset eivät kykene aitoon rakkaussuhteeseen.
Siksi ihmettelen miksi tuollaine pleijeri sitten minua alkoi kiusaaman kun on noita toisenlaisia naisia tarjolla vaikka miten paljon? No, kumma juttu. - eikö niin
Ap. kirjoitti:
Olen joka päivä samaa mieltä siitä että pelimiehet ovat rakkaudettomia. Seksipartnereiden lukumäärä kertoo ainoastaan huonosta itsetunnnosta jota yritetään pönkittää sitten iskemällä kauniita naisia. Sellaiset ihmiset eivät kykene aitoon rakkaussuhteeseen.
Siksi ihmettelen miksi tuollaine pleijeri sitten minua alkoi kiusaaman kun on noita toisenlaisia naisia tarjolla vaikka miten paljon? No, kumma juttu.hmm...mutta onko sinulla menkat tai missä vaiheessa olet kiertoa ?
- turha kieltää
Ap. kirjoitti:
Siksi ihmettelen miksi tuollaine pleijeri sitten minua alkoi kiusaaman kun on noita toisenlaisia naisia tarjolla vaikka miten paljon? No, kumma juttu.ap, sä oot ihastunut siihan pleijeriin, etsä muuten IKÄVÄ-palstalla kirjoittelisi. Jos sä et tuntisi mitään häntä kohtaan, et edes ajattelisi tommosia.
- 21
Tuskinpa on kiusaamisesta kyse. Pakita vähän omasta näkövinkkelistä taaemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83513575Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2263011Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy622491Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1781552Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har211433Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään601387Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31268Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141015- 611002
- 92935