Sulle olisi tarjoilla runsaasti samanhenkistä seuraa, rakkaudettomia ihmisiä, jotka pönkittävät itsetuntoaan seksisuhteilla. Sinähän kutsut sellaista ystävyyssuhteeksi, sorry. En ymmärrä miksi sun piti kaltaistani tuntevaa ihmistä kiusata. Ne naiset tekevät mitä tahansa puolestasi, tiedät sen itsekin. Älä kiusaa minua vaan valitse itsellesi samanhenkistä seuraa.
Tunteettomat sopivat yhteen.
Tunteettomat yhteen
9
116
Vastaukset
- eikö niin
Jaoit itsekkin reikääsi...
- ap.
Meillä ei koskaan ole ollut minkäänlaista fyysistä kanssakäymistä. Siksi ihmettelen miksi minun tunteillani piti leikkiä kun noita vapaehtoisesti itseään jakavia naisia on vaikka miten paljon hänelle tarjolla.
Lika barn leka bäst.- eikö niin
olisit kuitenkin halunnut antaa reikääsi ?
- ap.
Seksi vaatii vahvoja sitoumuksia, en ole kiinnostunut seksisuhteista. Tai ystävyyssuhteista kuten hän niitä sanoo. Kai se kuulostaa paremmalta sitten.
- eikö niin
onko sinulla menkat ? tai missä vaiheessa olet kiertoasi ?
- Ap.
eikö niin kirjoitti:
onko sinulla menkat ? tai missä vaiheessa olet kiertoasi ?
Olen joka päivä samaa mieltä siitä että pelimiehet ovat rakkaudettomia. Seksipartnereiden lukumäärä kertoo ainoastaan huonosta itsetunnnosta jota yritetään pönkittää sitten iskemällä kauniita naisia. Sellaiset ihmiset eivät kykene aitoon rakkaussuhteeseen.
Siksi ihmettelen miksi tuollaine pleijeri sitten minua alkoi kiusaaman kun on noita toisenlaisia naisia tarjolla vaikka miten paljon? No, kumma juttu. - eikö niin
Ap. kirjoitti:
Olen joka päivä samaa mieltä siitä että pelimiehet ovat rakkaudettomia. Seksipartnereiden lukumäärä kertoo ainoastaan huonosta itsetunnnosta jota yritetään pönkittää sitten iskemällä kauniita naisia. Sellaiset ihmiset eivät kykene aitoon rakkaussuhteeseen.
Siksi ihmettelen miksi tuollaine pleijeri sitten minua alkoi kiusaaman kun on noita toisenlaisia naisia tarjolla vaikka miten paljon? No, kumma juttu.hmm...mutta onko sinulla menkat tai missä vaiheessa olet kiertoa ?
- turha kieltää
Ap. kirjoitti:
Siksi ihmettelen miksi tuollaine pleijeri sitten minua alkoi kiusaaman kun on noita toisenlaisia naisia tarjolla vaikka miten paljon? No, kumma juttu.ap, sä oot ihastunut siihan pleijeriin, etsä muuten IKÄVÄ-palstalla kirjoittelisi. Jos sä et tuntisi mitään häntä kohtaan, et edes ajattelisi tommosia.
- 21
Tuskinpa on kiusaamisesta kyse. Pakita vähän omasta näkövinkkelistä taaemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882