Heipsis! Mitähän näkyy kevääseen? Miesasiat ovat rempallaan, eli yksikseni kuljeksin. Ex teki korjaustöitä ja kokeili puoliksi leikillään, puoliksi tosissaan kepillä jäätä kysymällä maksua luonnossa. No tähän en suostu, on suhteessa ja muutenkin. Ihastuskin oli olemassa, joka sekin on haalistunut, varattu kun on hänkin. Eli tässäpä tämä paletti, mitähän seuraavaksi.
Eli onko kesälle tai syksylle mitään mukavaa tulossa, siis minkäänlaista kaksilahkeista? Vai vietänkö loppuelämäni yksin? Kiltti, älä vastaa oletuksen perusteella, että joku ennen pitkää tulee vastaan. Kaikille ei tule. Tätä yksinoloa on jatkunut jo liian monta vuotta.
Kiitos sinulle, mikäli ehdit vilkaista.
Pikkunäkijä
10
69
Vastaukset
- pikkutietäjä
Tulet vain pettymään, jos suostut x-si ehdotuksiin. Jätä menneisyys taaksesi ja suunnittele uutta tulevaisuuttasi.
Tulet tapaamaan kevään tai kesän kuluessa miehen, jolla näyttää olevan virkapuku päällään. Tuttavuutenne alkaa kevyissä merkeissä, mutta muuttuu myöhemmin syvällisemmäksi. Alku tuntuu siltä kuin tästä ei mitään tulisi, sillä mies rakastaa vapautta. Älä lannistu, sillä tilanne muuttuu paremmaksi myöhemmin.
Et tule viettämään loppuelämääsi yksin.- kiitosta
Niin oletkos nyt pikkunäkijä, jolla kirjoitin tämän viestini? Olet vastannut pikkutietäjä nimellä.... Niinkuin sanoin, en exän ehdotuksiin suostu, vaikka olisi vapaakin. Ihan siksi,että hänelle oli viina tärkeämpi viikonloppuisin kuin minä, vaikkakaan ei ole juoppo niin, että haittaisi töitä tai olisi väkivaltainen tai ilkeä humalassa. Ystäviä tulemme olemaan kuitenkin.
Katsotaan sitten kesää mitä tapahtuu, ihmeitä ainakin, jos joku tulee.... :)
Kiitos!
- Älä mene ansaan
Ennustukset eivät toteutuneet?Aloita uusi keskustelu
Kerron tämän teille varoituksena. Minulla on ystävä joka oli syvästi rakastunut noin 12 vuotta sitten. Hän löysi elämäsä miehen ja oli onnellinen ja suunnitteli tulevaisuutta miehen kanssa. Sitten miehen entinen appi sairastui, oli ollut läheinen tuolle miehelle. Tyyppi alkoi jälleen tapailemaan appeaan ja sivussa alkoi suhde entiseen vaimoon lämmetä. Kului jonkin aikaa ja sitten lopulta appi kuoli ja mies jatkoi vielä yhteyksiä vaimon perheeseen joskin heidän tiensä erosivat sitten lopullisesti.
Tämä ystävä oli mustasukkainen ja yritti riekkua sivussa peläten menettävänsä rakastetun ja alkoi juoksemaan kaikenlaisten ennustajien ja selvänäkijöiden perässä. Monet olivat luvanneet ja ennustaneet, että tämä mies kyllä vielä palaa ystäväni elämään.
Sitten tämä hurmuri löysi välittömästi apen kuoleman jälkeen uuden ihastuksen ja olis halunut olla vain ystävä ystävättäreni kanssa ja katsoa miten elämä vie. Ei kai mies ollut koskaan edes luvannut ystävälleni muuta kuin ystävyyttä. Sitten tämä miehen uusi ystävä kuoli ja nyt tällä miehellä on jälleen uusi nainen, jonka kanssa on elänyt parisuhteessa useita vuosia ja näyttävät vakiintuneen ja ovat onnellisia.
Mutta tämä ystäväni, ei ole vieläkään heittänyt toivoa tästä miehestä, kun hänelle on niin moni ennustaja ilmoittanut, että tulee päivä, jolloin hän palaa ja onni alkaa. Nainen ei ole suostunut suremaan mentystään ja elää edelleen odotuksessa. Ei halua edes ajatella muita vaihtoehtoja, joskin ei enää ihan ole niin murheen murtama. Kun otan asian puheeksi, niin aina hän vetoaa näihin lupauksiin.
Kyllä ne ihmeellisen tarkkoja ja selviä nuo ennustukset ovat kun hän on niistä kertonunt ottaen huomioon että povarit eivät ole tienneet naisen tilannetta. Yli kymmnen vuotta on kulunut ja odotus vain jatkuu.
Jos vaikka asiat joskus toteutuisivat niin kovan hinnan ja kärsimyksen odottaja joutuu maksamaan uskollisuudestaan.
Ei ihmisen tarvitse tietää tulevaisuuttaan - ei ainakaan jos se tuottaa noin paljon turhaa kärsimyksen täyttämiä odotuksen vuosia. - oikea noita
Ennustusten mukaan ei tule alkaa elää. Niistä voi olla apua vaikeissa elämäntilanteissa, kun mitään muuta toivoa ei näytä olevan. Ne saattavat kantaa vaikeuksien yli ja siten voi välttyä myös pahemmilta seurauksilta, sillä jos on toivoa, niin on elämää.
Toki pitää yrittää elää täysillä seuraamatta ennustuksia, mutta moni on elämäänsä saanut paljon lohtua ennustuksista.
Tulee myös muistaa, ettei kaikki ennustajiksi ilmoittautuneet ole todellisia ennustajia, siinä tulee olla varovainen. Kenties ystäväsi on joutunut juuri tällaisen ennustajan pakeille.
Ei pidä yleistää!- kiitosta
Teille kahdelle muulle sitten. Mitähän ennustusten mukaan elämistä tässä on...minun tapauksessani? Tiedän, että exää en huoli, enkä ihastustanikaan. Tulevaa odottelen niinkuin kuka muu tahansa. Aika näyttää mitä tulee eteen vai tuleeko mitään.
Mutta totta, että monessa tapauksessa lupauksia jäädään odottelemaan kirjaimellisesti, jolloin elämä jää elämättä.
- enkelinsiivin
Minulle on täällä ennustettu, että löydän jostakin kulman takaa kaksi uutta miestä. En ole edes mitään valittanut. Toinen olisi joku suomea kiertävä. Mitä se minua lämmittää jos hän kiertää suomea. Kyllä sen uudenkin kanssa arki tulee.
Kannattaa ajatella maalaisjärjellä nämä seurustelukuviot. Huumorilla ja toisen kunnioittamisella pääsee jo pitkälle. Itse olen näillä eväillä pärjännyt. Lähde ulos sellaiseen paikkaan jossa et ole ennen käynyt, kiitosta. Siellä tapaat uusia ihmisiä.- kiitosta
Kiitos kannustuksesta enkelinsiivin! :)
- enkelinsiivin
Antamalla kaksi vaihtoehtoa sille ex:lle sen viinan suhteen voisit onnistuakin. Älä vaadi heti vastausta vaan odota rauhassa. Sinä tai viina? Itse olen tuon kerran tehnyt. Jos vastaus tulee heti, että en jätä viinaa unohda se. Muuten miettii sitä varmaan kuukauden. Sitten ei jäisi sinua harmittamaan. Itse huomasin paikan muutoksen olevan se paras lääke. Kun etsin miestä. Menemällä yksin, suuressa porukassa ne parhaat ei uskalla lähestyä. Ovat yleensä sivustaseuraajia. Laita jotain kaunista päälle. Toivottavasti oli apua, kiitosta.
- kiitosta
Ei se sitä viinaa heitä, tiedän kysymättäkin. Eikä tämä lämmittelemällä parane, on niin sanotusti liian paljon virrannut vettä sillan alta.
No ei tässä hätää ole, asioilla on taipumusta järjestyä, jos niin on tarkoitettu. Ja jos ketään ei tule, niin ei sitten. - enkelinsiivin
Olet ainakin parhaasi yrittänyt:) Se on lähempänä kuin uskotkaan. Kun et jää sinne kotiin. Sieltä sinua ei kukaan tule hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086369Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M883961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa393315TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72710Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6001272Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55693- 61679
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193678- 8675
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47669