Taas tuli koettua miten ko matkatoimisto kohtelee kanta-asiakkaitaan, jotka ovat taas kerran heidän omien sanojensa mukaan luottaneet heihin...huone pahimmasta paikasta kiitoksesta niin monesta jo tehdystä matkasta....URGH
T nim ex-kanta-asiakas
Tjarebog / Kanarian saaret / huoneet
15
1129
Vastaukset
- varoituksena muille
Minkälaisessa hotellissa olit,
kerro varoituksena toisille. - Beentheredonethat
Ja kannattaa matkan päätyttyä tulla tänne valittamaan?
- Tuuli
Mä suosittelen että tsekkaa aina TripAdvisorista matkailijoiden ottamia "oikeita" kuvia, sekä arvosteluja ja valitsee niiden perusteella hotellin. Usein matkatoimistojen sivujen kuvat hotellista on melkoisen photoshopattuja :)
- au-fin-tjä-loma
Aivan oikein.Kannattaa vaihtaa matkatoimistoa vaikka joka vuosi.Näin olet taas "uusi asiakas" seuraavalla kerralla.Älkää ryhtykö yhden toimiston kanta-asiakkaaksi koskaan.
- yksinäinen morsian
Olin yksin matkassa. Aamulla haettiin hotellista kotimatkaa varten. Olin viimeinen jonossa, koska en halunnut tungeksia. Tsekkauksessa minulle ilmoitettiin, että koneeseen oli otettu joku hätätapaus, siis minulle ei ole paikkaa. Muutaman tunnin kuluttua olisi ollut seuraava lähtö, ei ollut paikkaa. Puoliyöstä sain paikan koneessa. Konevian takia oltiin kentällä klo 4:een, vai pitikö pilotin selvitä lentokuntoon? Ihmisille tarjoiltiin ilmaiseksi juomia ja syötävät tarjottiin myös ennen lähtöä. En ollut syönyt koko päivänä mitään, koska minulta vietiin rahapussi edellisenä päivänä markkinoilla. Olisivat voineet korvata myöhästymisen antamalla jonkun ruoka-lapun.- Loman aikana jouduttiin lähtemään hotellista, meidät kaikki vietiin muihin hotelleihin Las Palmasissa.Matkani oli LPA-Arlanda, vuosi 1992. Kierrän kyseisen firman kaukaa.
- @sara@
yksinäinen morsian kirjoitti:
Olin yksin matkassa. Aamulla haettiin hotellista kotimatkaa varten. Olin viimeinen jonossa, koska en halunnut tungeksia. Tsekkauksessa minulle ilmoitettiin, että koneeseen oli otettu joku hätätapaus, siis minulle ei ole paikkaa. Muutaman tunnin kuluttua olisi ollut seuraava lähtö, ei ollut paikkaa. Puoliyöstä sain paikan koneessa. Konevian takia oltiin kentällä klo 4:een, vai pitikö pilotin selvitä lentokuntoon? Ihmisille tarjoiltiin ilmaiseksi juomia ja syötävät tarjottiin myös ennen lähtöä. En ollut syönyt koko päivänä mitään, koska minulta vietiin rahapussi edellisenä päivänä markkinoilla. Olisivat voineet korvata myöhästymisen antamalla jonkun ruoka-lapun.- Loman aikana jouduttiin lähtemään hotellista, meidät kaikki vietiin muihin hotelleihin Las Palmasissa.Matkani oli LPA-Arlanda, vuosi 1992. Kierrän kyseisen firman kaukaa.
Saman kokenut. Ennen suosin Tjäreborgia mutta viimeisimmällä reissulla reklamaation eteen ei tehty yhtään mitään paikan päällä eikä matkan jälkeenkään joten vaihdoin firmaa. Tuota edellisellä kerralla hotellihuoneessa oli Tjäreborgin tervehdys ja kiitokset siitä että olin vuoden aikana kolmatta kertaa heidän matkallaan ja muutenkin olin monen vuoden ajan suosinut Tjäreborgia. Tuolla matkalla huone oli varmaan se huonoin mahdollinen. Alin kerros ja parvekkeen vieressä roskalava. Onneksi respassa oli ystävällinen henkilö joka sai seuraavana aamuna järjestymään huoneen 7.kerroksesta ja hienoin näköaloin ja lisäksi huone oli paljon suurempi kuin se ensimmäinen. Mutta tuttua on yleisestikin se että me vaatimattomat suomalaiset saamme aina surkeimmat huoneet jos emme osaa avata suutamme. Nykyään minäkin luen tripadvisorista todelliset kommentit ja katson asiakkaiden ottamat kuvat. Matkanjärjestäjiin en luota. Viimeiset 2 reissua olen tehnyt Finnmatkoilla eikä ainakaan vielä ole moitittavaa. Tosin parhaat matkat ovat olleet kuitenkin omatoimimatkat ilman välikäsiä.
- yksinäinen morsian
yksinäinen morsian kirjoitti:
Mikä tässä minun tapauksessani kiinnittää huomiota:
20 tunnin myöhästyminen yksinäisen matkustajan ollessa ei ollut mikään syy hyvittää jotenkin, mutta 4 tunnin odottelu koneessa oli, koska kone oli täynnä potentiaalisia valittajia. yksinäinen morsian kirjoitti:
Mikä tässä minun tapauksessani kiinnittää huomiota:
20 tunnin myöhästyminen yksinäisen matkustajan ollessa ei ollut mikään syy hyvittää jotenkin, mutta 4 tunnin odottelu koneessa oli, koska kone oli täynnä potentiaalisia valittajia.Ymmärrän ja siellä ei tietenkään minkäänsortin tarjoilu pelannut, itkeviä lapsia ym.. Meille kävi samoin ensiksi 4 t myöhässä lähtö ja sitten jonkun vian takia Manscesterin lentokentällä toiset neljä tuntia koneessa, eikä mitään tarjoilua!
- ihan hyvin meni
Toisenlaistakin voi olla. Tilasin talvella ns. loppumatkoja vähän ennen lähtöäni ja jännitti kyllä vähän, minkälaisen huoneen yksin matkustavana saankaan. Hotellille mennessä sitten sainkin parhaalta paikalta aivan ihanan huoneen, ei ollut hotellista moittimista, hehän ne huoneet jakavat. Eikä ollut Tjärborgin suhteenkaan moitteen sanaa itselläni, eikä ole ollut millään lukuisista matkoistani ko. firman matkoilla.
- tulossa ja menossa a
Meilläkin on positiivisia kokemuksia tjäreborgista, mutta myös huonoja...Minä matkustan sillä, millä kulloinkin on paras tarjous.
- Trevalling Man
tulossa ja menossa a kirjoitti:
Meilläkin on positiivisia kokemuksia tjäreborgista, mutta myös huonoja...Minä matkustan sillä, millä kulloinkin on paras tarjous.
"Meilläkin on positiivisia kokemuksia tjäreborgista, mutta myös huonoja...Minä matkustan sillä, millä kulloinkin on paras tarjous."
Minulla on hieman samalainen politiikka. En ole vihkiytynyt minkään matkatoimiston vakioasiakkaaksi. Ensimmäinen reissu oli vuonna 1968 Y-matkojen mukana Las Palmasiin. Toimisto meni konkurssiin tammikuussa 69.
Tjäreborgista ei ole sen enempää valittamista kuin muistakaan matkatoimistoista. Hieman hupaisa tapaus oli muutama vuosi sitten kun Teneriffalla maksoin hotellin aamiaisesta etukäteen Tjäreborgilta tilattuna enemmän kuin hotellista tilattuna olisin joutunut maksamaan, mutta täytyyhän toimiston tuottaa voittoa! :o)
Islannin tulivuoren purkauksen keskeyttäessä lennot Euroopassa sain asiasta Gran Canarialla samaan aikaan lomaillessani 15 tekstaria puhelimeeni Tjäreborgilta, vaikka asia ei minua koskenut mitenkään, koska en ollut heti lähdössä Suomeen takaisin. Vähempikin informaatio olisi riittänyt.
Hinta-laatusuhde on ollut yleensä kohdallaan. Airshoppen mainostaa myyvänsä tavaraa "Suomen halvimmilla hinnoilla", mutta kuka nyt haluaisi ostaa mitään Suomen halvimmilla hinnoilla mennessään ulkomaille? Kannattaa tietysti ostaa halvimmilla mahdollisilla hinnoilla eli kohdemaan hinnoilla. Juomia saa esimerkiksi Kanarian supermarketeista halvemmalla kuin Airshoppenista.
- tyytyväinen
Pääsääntöisesti kyllä Tjäreborgista hyviä kokemuksia, pari huonoa mahtuu mukaan mutta ne hoidettu hyvityksillä.
Huoneen sijainti ollut toivomusten mukainen, oppaiden palveluja ei juurikaan tarvitse mutta sairaustapauksen sattuessa ovat toimineet ihan kiitettävällä tavalla.
Seuraavalle matkalle taas Tjäreborgilla. - MP...
Ei ole valittamista. Olemme tehneet 30v aikana erilaisilla perhekoostumuksilla arviolta 50-70 matkaa. Matkatoimistoja on ollut monia, "konkanneita" ja pysyviä. Verhot huoneissa ovat olleet meille sopivia, appelsiinit eivät ole olleet aamiaispöydässä liian kitkeriä jne.... parvekkeen ovi on voideltu joskus omatoimisesti ruokaöljyllä ja palanut lamppu vaihdettu itse, odottamatta puoltapäivää..
Mielenrauhaa matkoille ja kiitos tähänastisista matkatoimistojen oppaille. - Viimeinen mohikaani
Matkatoimiston osalta ei ole valittamista. Tjäreborg vaihtoi konkurssiin menneen lentoyhtiön tilalle Mint Airways yhtiön Tampereen lentohin Tenerifalle. Kuukauden takaisesta kokemuksesta voin kertoa ettei kenenkään pidä menne tämän lentoyhtiön lennoilla yhtään minnekkään!
Täysin paska yhtiö. Koneet ikivanhoja romuja, tarjoilu ei pelaa, koneet siivoamattomia ainakin kuukauden lentojen ajalta, vessat Tampereelta lähdettäessä tukossa vain yksi vessa 230 matkustajalle!- Rubico
Meikäläisen kohdalla ei ainakaan pidä paikkaansa se tarina, että suomalaiset saa aina hotelleissa huonoimmat huoneet. Syksyllä tehtiin viikon reissu Teneriffalle Tjäreborgin kautta. Varattiin aika lähellä reissua, tarjoushintaan. Majoituksena suuri kaksio, jossa oma parveke ja kattoterassi! Maaliskuussa samanlainen reissu Fuertelle Aurinkomatkoilla äkkilähtöhintaan. Majoituksena vähän pienempi kaksio terassilla hotellikompleksin rauhallisemmalta alueelta. Luulen, että se on vaan ihan tuurista kiinni, että minkälaisen huoneen/huoneiston paikan päällä saa. Yhtään kertaa en ole tosin joutunut majoituksesta valittamaan tai sitä vaihtamaan, vaikka etelänmatkoja on tehty 20 kpl ja matkanjärjestäjä valittu puhtaaksi hinnan ja aikataulun mukaan. Toisaalta, ihminen on sopeutuvainen. Ja jos en maksa luksuksesta, en myös odota sitä saavani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656