Minulle tulee sellainen tunne että sä luulet olevasi maailman komein mies. Käytöksestäsi päätelleen kuvittelet voivasi sanoa ja tehdä mitä tahansa ja naiset ryömivät perässäsi.
MÄ ainakin tyydyn maailman toiseksi komeimpaan jos olet tuollainen hirviö.
Maailman komein mieskö
usko jo
5
138
Vastaukset
- en usko
Kerroppas miehen käytöksestä enempi eli mistä noin päättelet ?
ja kuka mies on kyseessä kerro sekin jokin tunniste - selvä juttu
komeille löytyy aina ottajia
- en huolis minä
Ei se komeuskaan kuule aina riitä ja pää on täynnä sahajauhoja ja sydän on kylmä : /
- maan mainio
Luulla voi mitä tahansa, mutta harmaat hiukset, hampaaton suu, pömpöttävä keskikaljamaha puhuu puolestaan. Jollekin hän on maailman söpöin ja komein, joten älä ole kateellinen, jos häntä rakastetaan ja sinua ei. Hänessä on sitten sitä jotakin :)
- nyt
puhut asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750