Mittapuunne mukaan komea mies
Minkälainen on teidän??
7
175
Vastaukset
- Manmannenmenmennen
Sellainen, joka osaa olla miehen mittainen mies. Mies, jolla on munaa olla mies, eikä vikisevä naisen tossun alla oleva hiiri.
- kultainen sydän..
sellainen jolla on lämmin katse ja suloinen hymy ja miuluummin vaalee kuin tumma :) :)
- omasta mielestä
No tietysti se on mies, joka iloisesti, pieni pilke silmässä kantaa kroppansa rytkyineen ryhdillä ja tyylillä. Sen käytöksestä huokuu sanoin kuvaamaton ylpeys omasta itsestään, mutta silti mies ei itsellään kuitenkaan pöyhkeile eikä yliammu itsekriittoisuudellaan vaan osaa antaa arvon myös toisille ihmisille. Eli ulkokuortakin on siis tärkeämpää se, mitä miehen sisältä kumpuaa sillä lämmin sydän on aina moninkerroin arvokkaampi kuin puhdasta kultaa miehen päällä.
- 175 cm
Pitkä miehekäs mies, joka saa tälläisen pitkän amatsoonin tuntemaan itsensä pieneksi ja naiselliseksi.
- teeeeeeeeeeeeeee
sellanen et pöksyt kostuu hei haloo
- semmoinen
sellanen mulle sopiva.
- Ei mittapuuta
Omasta puolestani voin sanoa, että jos mulla on tunteita miestä kohtaan, niin tottakai hän silloin silmissäni näyttää myös komealta :-)
Omaa silmääni miellyttää pitkä ja raamikas mies. Kasvot ei missään nimessä saa olla minkään kiiltokuvapojan, vaan saa olla mieluummin persoonalliset ja "karun" miehekkäät. Kokonaisuus sen komeuden muodostaa, ei pelkkä ulkonäkö, vaan myös esim. kädet - miltä ne tuntuu, kun mies hyväilee ja pitää kiinni. Ja tietenkin silmät - miten katselee naistaan jne. jne. Huoh ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691